AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Jeg var uheldig å ødelegge kneet på snowboard og har nå fått gips fra tærne og opp til lysken. Skal ha den i minst to uker. Noen andre i samme situasjon her? Føler meg skikkelig handicapet. Anonymkode: be95f...da5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Hvordan skade fikk snowboardet? Ble det mye skadet? Knakk det? Sprakk det? Anonymkode: e3790...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 Høres veldig voldsomt ut med gips såpass langt for en liten kneskade. Spesielt i 2022. Anonymkode: 5b802...011
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 Eg har skadet kneet på skituren denne uken. Legen mente det var en meniskskade. Altså ikke benbrudd. Er henvist til Mr skanning og ortoped hvis det er nødvendig. Går på krykker og får ikke belaste den ene foten. Føler meg ganske hemmet men kanskje ikke så ille som deg da. Men legen sa at kne er vanskelig å bli helt bra i. Eg datt ikke i fart altså men kneet ble vridd og eg hørte og kjente et smell så er spent på hva skanningen viser. Anonymkode: 66d0e...f37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå