Gå til innhold

Inventing Anna, Netflix

Fremhevede innlegg

Skrevet

Intervju med Anna Sorokin. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 hours ago, Ella1 said:

Småpsykopat. Ikke plaget med moral eller samvittighet.

Anonymkode: 20333...75f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2022 den 21.07):

Småpsykopat. Ikke plaget med moral eller samvittighet.

Hun er utrolig smart. Hun sier i filmen at hun har eidetisk hukommelse, det folk flest liker å kalle fotografisk hukommelse. Altså hun kan kaste et blikk på noe, se det EN gang, og huske alt i minste detalj. Ikke rart hun med letthet klarte å kopiere den ultrarike elitens klesstil ned til minste detalj, for eksempel. Hun gjorde ingen feil, hun kopierte bare alt hun så.

Anonymkode: 4c708...22f

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hun er utrolig smart. Hun sier i filmen at hun har eidetisk hukommelse, det folk flest liker å kalle fotografisk hukommelse. Altså hun kan kaste et blikk på noe, se det EN gang, og huske alt i minste detalj. Ikke rart hun med letthet klarte å kopiere den ultrarike elitens klesstil ned til minste detalj, for eksempel. Hun gjorde ingen feil, hun kopierte bare alt hun så.

Anonymkode: 4c708...22f

hun skulle blitt sammen med tinder-svindleren.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 18.35):

hun skulle blitt sammen med tinder-svindleren.

Hadde de klart å få til et samarbeid, eller hadde de svindlet hverandre? Dersom sistnevnte hadde vært mest sannsynlig, hvem hadde vunnet den kampen? 

Anonymkode: d7ba9...5cd

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde de klart å få til et samarbeid, eller hadde de svindlet hverandre? Dersom sistnevnte hadde vært mest sannsynlig, hvem hadde vunnet den kampen? 

Anonymkode: d7ba9...5cd

hun, uten tvil. de burde fått til et samarbeid. like skruppeløse begge to.

• Liker 1
Skrevet

Fengende serie, hadde faktisk hørt om Anna fra nyhetsartikler før det ble snakk om en serie på netflix, så det gjorde forventningene mine store. 

På den ene siden virker hun som en narsissist og sosiopat, men på den andre siden sier det jo mye om det miljøet og de folka som hun så lett klarte å svindle. Litt pinlig egentlig. 

Når det er sagt, så synes jeg Rachel virker minst like narsissistisk ut som Anna. Kjempetrasig det som skjedde i Marokko (selv om jeg synes det var litt selvforskyldt i og med at hun villig ga fra seg kredittkortene sine), og veldig urettferdig at det ikke er mer tydelige lover i USA hvor hun kunne fått mer hjelp av politiet. Når det er sagt mistet jeg all sympati for hennes side av saken når hun konsekvent fortsatte og selge sjela si til absolutt alle som ville betale for hennes historie som var knyttet til Anna. Hun har gjort seg møkkarik på dette, samtidig som hun fortsetter å vinkle det til at hennes bekjentskap med Anna har ødelagt livet hennes og at hun er et offer som alle skal synes synd i. Hun forsøker å framstille seg som et stakkarslig moralsk offer, samtidig som hun vil ha mest mulig oppmerksomhet og tjene penger på sin triste historie. 

Anonymkode: 04f80...357

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes det var noe kjent med hun som spiller Vivian. Og så fant  jeg ut at det er hun som spilte den skjønne lille jenta  i My girl mot Macaulay Culkin i 1991! 
Er ellers kommet halvveis i serien nå, facinerende. 

Skrevet

Fulgte saken når den ble kjent. 

Men, noen sa det veldig godt: INGEN i denne TV-serien er likende - og alle blir bare verre, som TV-serien går mot slutten.  

Anonymkode: d4d3d...ece

Skrevet

Syns serien ble ganske ødelagt av hun som spiller Vivian, er jeg den eneste som syns hun var en utrolig dårlig skuespiller?

Anonymkode: e35ae...7f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Syns serien ble ganske ødelagt av hun som spiller Vivian, er jeg den eneste som syns hun var en utrolig dårlig skuespiller?

Ja, enig! Skulle ønske serien handlet litt mer om Anna og også gjerne bakgrunnen hennes. Synes det var alt for lite oppsummert bare på slutten der. Synes også journalisten tok alt for mye plass i serien. 

Anonymkode: e640a...beb

• Liker 1
Skrevet

Fascinerende historie. Jeg syns Neff, Kacy og kollegaene i Skriberia var fantastiske karakterer.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mest overrasket over hvordan venninene til Anna bare lar hun betale for absolutt alt, men blir helt sjokkerte når de må betale noe, og forlanger å bli betalt tilbake. Makan til frekkhet på de også.. 

Anonymkode: 408eb...015

• Liker 4
Skrevet

Grøss og gru. Får frysninger av dama etter bare en episode. Se også intervju med den virkelige Anna på 60 minutes Australia. Null anger. Bedre og smartere enn alle andre. Ekstremt manipulerende. Gir seg aldri. 

Anonymkode: cc1cb...5a0

Skrevet

Fantastisk serie. Jeg så alt på 2 dager. Det er så du ikke kan tro at det er sant. I tillegg at flere venner er så betatt av henne og ikke forlater hun når hun blir avslørt engang. 

Så digger jeg skuespilleren Anna som også spiller i Ozark. 

Anonymkode: 28953...594

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er mest overrasket over hvordan venninene til Anna bare lar hun betale for absolutt alt, men blir helt sjokkerte når de må betale noe, og forlanger å bli betalt tilbake. Makan til frekkhet på de også.. 

Anonymkode: 408eb...015

Hvis jeg hadde hatt en venninne som insisterte på at jeg ble med på en luxustur til marocco hadde jeg selvsagt forventet at hun skulle betalt om hun ville hatt meg med. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så digger jeg skuespilleren Anna som også spiller i Ozark.

Enig! Hun spilte også godt i en rolle i The Americans.

Anonymkode: 1f4ed...704

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ella1 skrev (På 20.2.2022 den 0.54):

For noen fengslende øyne. 

Anonymkode: 43dbe...3b2

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha sett 60-minutes reportasjen nå, må jeg si jeg er inponert over hvor lik Julia Garner klarte å spille Anna Sorokin. Skulle egentlig ønske jeg hadde sett den først, for da ville faktene hennes i Netflix-serien gitt mer mening.  Veldig bra spilt av Garner!

Anonymkode: 1f4ed...704

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2/25/2022 den 20.45):

100%. Vet ikke om hun spilte dårlig eller om rollen bare var innmari teit.

Historien er jo utrolig, kunne jo virkelig blitt laget en bra serie.

Ser ikke hvorfor så mange synes denne serien er så bra.

Anonymkode: 3c3fa...dae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...