AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Er i gang med denne serien, av Shonda Rimes. Virker veldig bra. Noen fler som ser? Anonymkode: 1f4ed...704
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Jeg har sett nesten hele serien nå, og blir så provosert! For en ekkel narsissistisk, løgnaktig møkkaf...e! Hun MÅ jo ha en diagnose? Jeg tenker umiddelbart mytoman, narsissist og personlighetsforstyrrelse. Til og med hun får seg kjæreste og det er så dårlig gjort.. Er det sånn det er, jo mer bitchy man er, jo enklere får man seg mann? Hun minner meg om mange russere jeg har observert i Cannes, like uspiselige de og når de er på restaurant/i butikker. Sier ikke at alle er sånn, men veeeldig mange! Det jeg syns er rart, er at det ikke virket som noen av hotellene tok noe kredittkort som sikkerhet ved booking. Hva er greia med det? Nesten alltid når jeg booker hotell må jeg legge inn et kort som garanti. Dukker jeg ikke opp uten å avbooke innen fristen, så belaster de automatisk kortet mitt. Det var jo voldsomme summer det var snakk om og. Nei for en bitch assa, hun fortjener alt vondt i livet. Lurer på hva foreldrene til denne f.ttungen tenker? Anonymkode: 2a25c...0a7 2
Djungelvrål Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 Basert på en sann historie, fantastisk. 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 Har bare sett første episode men syns det er spennende og ser frem til å se mer. Uten tvil en narsissistisk dame det er snakk om her....Alt hun ønsker er å bli berømt, det sier jo alt. Men skal ikke røpe mer fra første episode. Shonda Rimes lager gode serier Anonymkode: 595c5...77a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 Djungelvrål skrev (3 minutter siden): Basert på en sann historie, fantastisk. Fatter ikke at hun klarte å få seg noe, i følge KG så er det bare damer som er snille og gode som får seg kjæreste.. hun der er jo en møkkaf...e med en personlighet fra helvete! Får nesten lyst å sende henne en mld på insta haha. Skjelle henne ut. Anonymkode: 2a25c...0a7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det jeg syns er rart, er at det ikke virket som noen av hotellene tok noe kredittkort som sikkerhet ved booking. Hva er greia med det? Nesten alltid når jeg booker hotell må jeg legge inn et kort som garanti. Dukker jeg ikke opp uten å avbooke innen fristen, så belaster de automatisk kortet mitt. Det var jo voldsomme summer det var snakk om og. Nei for en bitch assa, hun fortjener alt vondt i livet. Lurer på hva foreldrene til denne f.ttungen tenker? Anonymkode: 2a25c...0a7 Det er jo bare å legge inn et kredittkort uten dekning, da. Blir ikke trukket før avreise og da har vel denne fuglen fløyet, tenker jeg? Anonymkode: 567c9...4c3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 12.2.2022 den 23.41): Jeg har sett nesten hele serien nå, og blir så provosert! For en ekkel narsissistisk, løgnaktig møkkaf...e! Hun MÅ jo ha en diagnose? Jeg tenker umiddelbart mytoman, narsissist og personlighetsforstyrrelse. Til og med hun får seg kjæreste og det er så dårlig gjort.. Er det sånn det er, jo mer bitchy man er, jo enklere får man seg mann? Hun minner meg om mange russere jeg har observert i Cannes, like uspiselige de og når de er på restaurant/i butikker. Sier ikke at alle er sånn, men veeeldig mange! Det jeg syns er rart, er at det ikke virket som noen av hotellene tok noe kredittkort som sikkerhet ved booking. Hva er greia med det? Nesten alltid når jeg booker hotell må jeg legge inn et kort som garanti. Dukker jeg ikke opp uten å avbooke innen fristen, så belaster de automatisk kortet mitt. Det var jo voldsomme summer det var snakk om og. Nei for en bitch assa, hun fortjener alt vondt i livet. Lurer på hva foreldrene til denne f.ttungen tenker? Anonymkode: 2a25c...0a7 Mange av dem du har møtt, ikke "maaaange" generelt. Anonymkode: ce3f7...b40 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #8 Skrevet 17. februar 2022 Leste artikkelen serien er basert på, og har ventet på serien så lenge! Fant ut først i dag at den er kommet ut allerede. Må vel skaffe meg netflix 😅 Anonymkode: ebd22...cbe
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #9 Skrevet 18. februar 2022 Jeg syns så synd på rachel og det dilemmaet da de var på tur sammen med Anna. Nei, da ble jeg veldig sjokkert over oppførselen hennes. Har tenkt at hun har en personlighetsforstyrrelse, jeg også. Litt småpsykopat... Så langt en veldig spennende serie, og du klarer ikke slutte å se. Anonymkode: 147b2...2b6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #10 Skrevet 18. februar 2022 Spoiler Hva synes dere om slutten? Ble dere fornøyd eller overrasket over utfallet? Hva tenker dere om vinklingen til advokaten hennes på slutten der? Synes dere det var feil av xxxxxx å angi Anna til politiet? Anonymkode: 1f4ed...704
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #11 Skrevet 19. februar 2022 Jeg synes det er så gøy at Saamer Usmani ble castet i denne serien (som kjæresten til Anna). Har alltid syntes han har vært så kjekk, men han har vært lite å se i store roller. Men har fulgt litt med på han. Så synes det er fint at han endelig har fått en stor rolle. Jeg synes hun journalisten likner ekstremt mye på en mørk versjon av Claire Danes. Fasinerende. Anonymkode: e640a...beb
Spyflua Skrevet 19. februar 2022 #12 Skrevet 19. februar 2022 Brukte en hel episode på å skjønne hvor jeg hadde hun journalisten fra. Og så er hun jo «my girl»! Den filmen gjorde stort inntrykk i min barndom. Hvertfall da gutten døde av bistikk. Tror dere forresten at det er tilfeldig at serien ble sluppet 11/2, samme dag Anna kom ut av fengsel? Eller er det Anna selv som har hatt en finger med der? 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #13 Skrevet 19. februar 2022 Spyflua skrev (3 minutter siden): Brukte en hel episode på å skjønne hvor jeg hadde hun journalisten fra. Og så er hun jo «my girl»! Den filmen gjorde stort inntrykk i min barndom. Hvertfall da gutten døde av bistikk. Tror dere forresten at det er tilfeldig at serien ble sluppet 11/2, samme dag Anna kom ut av fengsel? Eller er det Anna selv som har hatt en finger med der? Hun spiller også i Ozark. Anonymkode: 3342a...feb
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #14 Skrevet 19. februar 2022 Spyflua skrev (4 minutter siden): Brukte en hel episode på å skjønne hvor jeg hadde hun journalisten fra. Og så er hun jo «my girl»! Den filmen gjorde stort inntrykk i min barndom. Hvertfall da gutten døde av bistikk. Tror dere forresten at det er tilfeldig at serien ble sluppet 11/2, samme dag Anna kom ut av fengsel? Eller er det Anna selv som har hatt en finger med der? Ahh seff!! Det er jo henne!! Så artig!! Visste jeg hadde sett henne før. Hun minnet meg så mye om hun politibetjenten fra Fargo serien, men fikk det ikke helt til å stemme. Takk for oppklaring he he. Anonymkode: 160a9...49b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #15 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun spiller også i Ozark. Anonymkode: 3342a...feb Journalisten har rolle i Ozark??? Anonymkode: 15fce...693
Spyflua Skrevet 19. februar 2022 #16 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun spiller også i Ozark. Anonymkode: 3342a...feb Nei, er ikke det Anna som spiller der?
Tanuki Skrevet 19. februar 2022 #17 Skrevet 19. februar 2022 Just now, Spyflua said: Nei, er ikke det Anna som spiller der? julia garner spiller Ruth Langmore i Ozark, og Anna Delvey i "inventing anna."
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2022 #18 Skrevet 19. februar 2022 Spyflua skrev (1 minutt siden): Nei, er ikke det Anna som spiller der? Ja, det er hun enda frekkere og har krusete hvitt hår.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #19 Skrevet 19. februar 2022 Er imponert over hvor mye guts hun hadde, samtidig som jeg lurer på hvordan hun kunne tro at ingenskulle oppdage hva hu dreiv med. Anonymkode: 20333...75f
Tanuki Skrevet 19. februar 2022 #20 Skrevet 19. februar 2022 On 2/13/2022 at 7:41 AM, AnonymBruker said: Jeg har sett nesten hele serien nå, og blir så provosert! For en ekkel narsissistisk, løgnaktig møkkaf...e! Hun MÅ jo ha en diagnose? Jeg tenker umiddelbart mytoman, narsissist og personlighetsforstyrrelse. Til og med hun får seg kjæreste og det er så dårlig gjort.. Er det sånn det er, jo mer bitchy man er, jo enklere får man seg mann? Hun minner meg om mange russere jeg har observert i Cannes, like uspiselige de og når de er på restaurant/i butikker. Sier ikke at alle er sånn, men veeeldig mange! Det jeg syns er rart, er at det ikke virket som noen av hotellene tok noe kredittkort som sikkerhet ved booking. Hva er greia med det? Nesten alltid når jeg booker hotell må jeg legge inn et kort som garanti. Dukker jeg ikke opp uten å avbooke innen fristen, så belaster de automatisk kortet mitt. Det var jo voldsomme summer det var snakk om og. Nei for en bitch assa, hun fortjener alt vondt i livet. Lurer på hva foreldrene til denne f.ttungen tenker? Anonymkode: 2a25c...0a7 Det er dette som er så fascinerende med Anna, og ikke minst New-York miljøet hun prøvde å mingle i. Hun bodde gratis på hoteller i ukesvis, men folk antok bare at hun var søkkrik pga klærne, og at hun omtrent kastet 100 dollarseddler rundt seg. Støtter ikke det Anna gjorde, men mange av disse menneskene hun lurte var jo dirkete blendet av pengene de trodde hun hadde. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå