AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Jeg har hatt noen sterke blødninger de siste dagene som jeg mistenker er relatert til korona boosteren jeg fikk 5 dager før det begynte. Dette er så kraftig og jeg mister mye blod, heldigvis har jeg hjemmekontor, for jeg kan nesten ikke gå ut av huset. Har noen opplevd det samme og hvor lenge varte det isåfall? Anonymkode: 889f7...526
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt noen sterke blødninger de siste dagene som jeg mistenker er relatert til korona boosteren jeg fikk 5 dager før det begynte. Dette er så kraftig og jeg mister mye blod, heldigvis har jeg hjemmekontor, for jeg kan nesten ikke gå ut av huset. Har noen opplevd det samme og hvor lenge varte det isåfall? Anonymkode: 889f7...526 Ja jeg har opplevd dette jeg også fikk ikke menstruasjonen 2 måneder etter vaksinen. Ellers blør det enormt mye mer enn det har gjort flr. Fikk til å med menstruasjonen to ganger på en måned sist måned... Har vært hoss legen og dem finner ikke ut hca som feiler har ikke cyster eller pcos. Anonymkode: 5962c...db4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Ja slik har jeg det hver mnd og hatt det siden juni. Skal utredes nå. Aldri vært plaget før jeg fikk den jævla vaksina Anonymkode: 5a2e7...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Fikk også rar mensen etter vaksine. Etter 1. dose fikk jeg bare sort klumpete mens, og veldig vondt. Så fikk jeg plutselig ikke mensen mer. Ikke før etter jeg tok 2. dose, da fikk jeg eggløsning noen dager etterpå og begynte å blø allerede dagen etter eggløsning. Blødde da i rundt tre uker. Så ble syklusen endelig normal igjen etter det. Blir ingen 3. dose på meg hvert fall. 🤪 Anonymkode: 8d26b...027
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Ja. Blødde kjempemye i 8 dager etter vaksinen. Tok ikke flere. Anonymkode: 0b409...cb1
enkefru Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Ja, dette er slettes ikke uvanlig - det har stått "side opp og side ned" i avisene om dette i flere mnd, det har også vært heftig diskutert i flere nettfora, og det har vært reportasjer om dette i nyhetene på TV. Ta kontakt med din lege om det ikke gir seg
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 Menstruasjonene mine har etter 2.dose vært regelmessige som før, men med helt latterlig kraftige blødninger, med sinnsyke menssmerter i rygg og mage. Jeg pleier vanligvis å ha korte, lette blødninger uten smerter, så dette er ubehagelig. Jeg utsetter 3.dosen til jeg evt trenger den pga reise, jeg har uansett korona nå så det er ikke noe hast. Anonymkode: d3d9f...733
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 Har ikke tatt vaksine, men da jeg fikk korona begynte jeg å blø, blødde rødt hver dag I 3 uker, frem til jeg satt ny p-sprøyte så det fikk roa seg. Legen sa de hadde fått høre om flere med blødning av f.eks vaksine og blødnibgsforstyrrelser. Men det er ikke nok dokumentasjon/forskning på at det er kun av vaksine til at de kan si med sikkerhet at det er det. Selv tror jeg det, både av korona og vaksine. Anonymkode: 0a671...c3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå