Gå til innhold

Hvordan få til analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Personlig så skal jeg aldri ha analsex. Men hvis du har veldig lyst og han har mye erfaring med det så har dere gode forutsetninger for at det kommer til å gå veldig bra. 

Anonymkode: d78bc...142

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og tulleinnlegg. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Jeg ville aldri vært med en dame som ikke gir analsex… skikkelig turn off… men synes du er en flink pike som ønsker å gi. 

Anonymkode: ddcda...197

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2022 den 0.34):

Litt off topic, men lurer på i snitt hvor mange damer som liker anal sex? Jeg har bare vært borti 2. Litt kjipt, siden jeg er litt "dirty" og liker variasjon. Veldig stor forskjellgi her har jeg merket, kommer jo også godt frem her på forumet

Anonymkode: f3af1...984

Det var en seksualvanaundersøkelse for en stund siden. Husker ikke detaljene, men litt over halvparten har prøvd. Det er færre som gjør det regelmessig.

Tviler på om mer enn 1/4 av alle kvinner virkelig liker det, utover at det er gøy å eksperimentere og teste grenser i blant. Det er bare min gjetning.

Anonymkode: af4e4...47b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2022 den 0.34):

Litt off topic, men lurer på i snitt hvor mange damer som liker anal sex? Jeg har bare vært borti 2. Litt kjipt, siden jeg er litt "dirty" og liker variasjon. Veldig stor forskjellgi her har jeg merket, kommer jo også godt frem her på forumet

Anonymkode: f3af1...984

Jeg godtok det en gang iblandt før, men det tøyer ut anus og du kan få mye problemer senere. Typen er 15cm omkrets, så jeg orker nesten aldri nå.. aaaaltfor vondt..

Om en kar er altfor fiksert på anal, så dropper jeg han.. da kan han gå å finne seg en mann.. om han ikke liker kuze bedre enn det.

Anonymkode: 14606...5d2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ville aldri vært med en dame som ikke gir analsex… skikkelig turn off… men synes du er en flink pike som ønsker å gi. 

Anonymkode: ddcda...197

Jeg kunne aldri vært med en mann som vil ha analsex. Det er skikkelig turn off. Mister lysta på mannen så fort han ytrer at det er noe han vil ha. 

Anonymkode: d78bc...142

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2022 den 14.03):

Og jo mer du gjør det jo mer blir analen utvidet. Voksenbleie når du passerer 70?

Anonymkode: d41dd...1a5

Det samme gjelder når man går på toalettet. Jo flere kabler, jo løser rompe. 🤦‍♀️

Anonymkode: da874...05a

Skrevet

Jeg er ganske stor og har kun hatt en kjæreste som har greid å ta hele og nyte det. Og det er helt greit, det er ikke viktig for meg. Jeg liker ting bak selv og fikser det ikke hvis det blir for stort. Så med hun jeg er sammen med nå blir det hun som tar meg i stedet 🥰

Anonymkode: c436e...13b

Skrevet

Jeg foreslår analsex når jeg vet at jeg har tømt meg ikke lenge før sex. Jeg bruker ikke klyster eller spyling. Ingen søl. Det er viktig at mannen er forsiktig ved inntrengning. Penis litt inn til det stopper eller dama sier ifra. Så venter man noen sekunder mens dama roer seg ned i kroppen og når hun føler hun har kontroll uten å ha vondt så kan penis gli rett inn. Det er en lukkemuskel her som man må igjennom. Om man ikke tar hensyn til dette så gjør det altfor vondt. Ved hensyn så skal det ikke være vondt er min erfaring. Jeg trenger absolutt ikke bruke glidemiddel når vi gjør denne prosedyren. Anal er deilig, men igjen så er det viktig for meg med kommunikasjon under sexen. Rytme skal tilpasses hva dama føler passer. Som regel er sakte rytme helt perfekt . Så får hver enkelt se Ann hvordan det gjøres videre neste gang. 

Anonymkode: ba52a...ee2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...