AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Jeg har veldig lyst til å ha analsex med partneren min. Fantaserer mye om det, og er veldig klar for å få testet snart. Men alle vet jo at det ikke er å kjøre kuken oppi analen, uten noe forarbeid. Er såklart ikke keen på at det bare skal bli klin og ekkelt. Så hvordan gjøre det så sikkert som mulig uten søl? Han er mye mer erfaren enn meg på analsex, så selve sexen skremmer meg ikke så mye😅 Anonymkode: d955e...eb1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har veldig lyst til å ha analsex med partneren min. Fantaserer mye om det, og er veldig klar for å få testet snart. Men alle vet jo at det ikke er å kjøre kuken oppi analen, uten noe forarbeid. Er såklart ikke keen på at det bare skal bli klin og ekkelt. Så hvordan gjøre det så sikkert som mulig uten søl? Han er mye mer erfaren enn meg på analsex, så selve sexen skremmer meg ikke så mye😅 Anonymkode: d955e...eb1 kjøp buttplugger på sinful og sånn spyler til og rense rumpa di 😅 Anonymkode: 1c94f...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så hvordan gjøre det så sikkert som mulig uten søl? Han er mye mer erfaren enn meg på analsex, så selve sexen skremmer meg ikke så mye😅 Tulleinnlegg? Du har en partner som er erfaren med det, og likevel må du lage en tråd på KG. Hva med kommunikasjon? Og forresten er det en søkefunksjon her, så du kan finne de 1300 forrige postene om analsex. Anonymkode: fff11...1c6 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tulleinnlegg? Du har en partner som er erfaren med det, og likevel må du lage en tråd på KG. Hva med kommunikasjon? Og forresten er det en søkefunksjon her, så du kan finne de 1300 forrige postene om analsex. Anonymkode: fff11...1c6 Sinna? Såklart har vi snakket om det. Å ja jeg har kjøpt butplugger og analdusj. Men det kan jo være ting man ikke har tenkt på som andre kanskje har noen tips og råd til? Nei det er ikke et tulle innlegg. Anonymkode: d955e...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Husk å spise tacomiddag før dere har analsex. Da er man ekstra klar i tarmene. Anonymkode: d41dd...1a5 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har veldig lyst til å ha analsex med partneren min. Fantaserer mye om det, og er veldig klar for å få testet snart. Men alle vet jo at det ikke er å kjøre kuken oppi analen, uten noe forarbeid. Er såklart ikke keen på at det bare skal bli klin og ekkelt. Så hvordan gjøre det så sikkert som mulig uten søl? Han er mye mer erfaren enn meg på analsex, så selve sexen skremmer meg ikke så mye😅 Anonymkode: d955e...eb1 Hei ts Da jeg hadde elsker og da vi hadde analsex så var jeg nøyen med å tømme meg før han kom. Husk mye glidemiddel sånn at du ikke blir sår for det blei jeg en gang da vi ikke brukte mye glidemiddel. Anonymkode: 55853...a80 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 Ikke gjør det. Jeg har forsøkt 2 ganger og angrer den dag i dag. Fikk min første hemoroide etter dette og den kommer gang på gang. Har skjedd noe annet der nede også som gjør at det hele tiden føles som jeg må bæsje. Mye smerter ved avføring etter dette og ikke alt kan skyldes på analsex 2 ganger. Jeg gjør det aldri igjen. Anonymkode: 9bc11...709 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #9 Skrevet 11. februar 2022 husk jo mer du gjør det jo bedre blir det første gangene kan være litt vondt men så begynner man å elske det 🤩 Anonymkode: 278f9...a0d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #10 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): husk jo mer du gjør det jo bedre blir det første gangene kan være litt vondt men så begynner man å elske det 🤩 Anonymkode: 278f9...a0d Og jo mer du gjør det jo mer blir analen utvidet. Voksenbleie når du passerer 70? Anonymkode: d41dd...1a5 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #11 Skrevet 11. februar 2022 Å puste rolig og mentalt innstille deg på at du «åpner» deg er den mest krevende prosessen ved analsex og det man får øvelse i ved å gjøre det flere ganger. «Gris» etterpå har aldri vært ett problem og jeg har aldri brukt klyster eller vært engstelig for at mannen skal utsettes for urenslighet. Man må ha en partner man er helt trygg på at kan tåle den eventuelle risikoen for å se antydning til avføring om man skal være trygg nok til å evne å gjennomføre analsex. Er min erfaring og mening. Anonymkode: daed8...ea3 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): husk jo mer du gjør det jo bedre blir det første gangene kan være litt vondt men så begynner man å elske det 🤩 Anonymkode: 278f9...a0d Nei, nei.. Slutt med en gang det gjør vondt! Ikke tving deg hvis det gjør vondt, det er et tegn på at man ikke er klar. Man må slappe helt av og bruke masse glidemiddel. Husk langt forspill først også, kos dere masse en times tid før dere går videre 😊 Anonymkode: 4a0aa...df8 2
Rapptuss Skrevet 11. februar 2022 #13 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har veldig lyst til å ha analsex med partneren min. Fantaserer mye om det, og er veldig klar for å få testet snart. Men alle vet jo at det ikke er å kjøre kuken oppi analen, uten noe forarbeid. Er såklart ikke keen på at det bare skal bli klin og ekkelt. Så hvordan gjøre det så sikkert som mulig uten søl? Han er mye mer erfaren enn meg på analsex, så selve sexen skremmer meg ikke så mye😅 Anonymkode: d955e...eb1 Om du tar klyster på forhånd og ikke spiser ,tar du klyster to ganger så erdu sikke mot klin og lukt, men smøre gått før dere begynner
Rapptuss Skrevet 11. februar 2022 #14 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Husk å spise tacomiddag før dere har analsex. Da er man ekstra klar i tarmene. Anonymkode: d41dd...1a5 Ha ha der skulle vi ha vørri
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #15 Skrevet 11. februar 2022 Hvis du har lyst og det er den «rette» mannen går det bare godt tenker jeg. Jeg digger det nå, men exen min var sååå gira på det å med han var det for min del ikke mulig. Orka ikke tanken en gang. Men med ny mann er det en helt ny verden, nesten så jeg blir skuffa om det går lang tid i mellom 🙃 Anonymkode: 4459b...a3f 1
Elaine Marley Skrevet 11. februar 2022 #16 Skrevet 11. februar 2022 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #17 Skrevet 11. februar 2022 Litt off topic, men lurer på i snitt hvor mange damer som liker anal sex? Jeg har bare vært borti 2. Litt kjipt, siden jeg er litt "dirty" og liker variasjon. Veldig stor forskjellgi her har jeg merket, kommer jo også godt frem her på forumet Anonymkode: f3af1...984
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #18 Skrevet 12. februar 2022 Kjøp en Humpgear fra sinful. De finnes i 2 størrelser. Ingen friksjonsskader og støt smerter hos mottaker. Og nedsatt risiko for blødninger og med det risiko. Da kan denne tråden avsluttes. Svar avgitt. Med hilsen Doktor Proktor. Anonymkode: cc43e...244
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #19 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Litt off topic, men lurer på i snitt hvor mange damer som liker anal sex? Jeg har bare vært borti 2. Litt kjipt, siden jeg er litt "dirty" og liker variasjon. Veldig stor forskjellgi her har jeg merket, kommer jo også godt frem her på forumet Anonymkode: f3af1...984 I følge min kjære FF er det ikke mange som liker det 😅 Anonymkode: 4459b...a3f 1
Archer Skrevet 12. februar 2022 #20 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 11.2.2022 den 13.07): Ikke gjør det. Jeg har forsøkt 2 ganger og angrer den dag i dag. Fikk min første hemoroide etter dette og den kommer gang på gang. Har skjedd noe annet der nede også som gjør at det hele tiden føles som jeg må bæsje. Mye smerter ved avføring etter dette og ikke alt kan skyldes på analsex 2 ganger. Jeg gjør det aldri igjen. Anonymkode: 9bc11...709 Var sikkert digg for mannen da hehe😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå