AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Spa eller hva det heter spiller ingen rolle egentlig. Jeg har en hund som ikke liker å bli dusjet, vasket, gredd og klippet hverken pels eller klør. Hun har aldri opplevd noe ubehag ved at jeg gjorde dette i begynnelsen. Det virker bare som hun har bestemt at dette skal det protesteres på. Når hun er på «spa» hvor alt dette blir gjort er hun helt rolig og virker nesten som det er behagelig. Ingen protest når hun står på dette bordet mens de børster, grer, klipper pels og klør. Hva skjer egentlig på slike spa? Hvorfor skal hun reagere så kraftig hjemme, mens på spa så er alt bare frys og gammen? Anonymkode: 3b3e4...2dc
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Jeg aner ikke, men jeg må bare kommentere. Mine katter har jeg jobbet utrolig mye med for å få lov til å se i munnen, klippe klør, undersøke de og så videre. Nå er de veldig flinke men i fjor var det en annen sak. Kom ikke på tale at vi fikk røre de på den måten osv, så gikk vi til veterinæren og veterinæren fikk lov å gjøre alt med de, de bare lå helt fint, til og med mens hun tok blodprøve av de. Han ene lå sånn fordi han var lammet av frykt, han andre har jeg ikke peiling på for på den tiden kunne han labbe etter oss hvis vi prøvde og var veldig sta, han var IKKE redd hos veterinæren og gikk rundt og var helt fin, så hva som gjorde at han oppførte seg der og ikke hjemme vet jeg ikke 😂 Kanksje de som jobber med slikt har en beroligende energi og tekke? Anonymkode: 96647...49e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Ganske vanlig, deg kjenner hun og det er lettere å lage styr, også er det blitt en ting hjemme. Borte tar hun ikke sjansen, hun kjenner ikke personen og den har satt standaren fra dag en. Lettere å opponere mot noen man er trygg på Ikke noe å bry seg om egentlig. Men vil du endre på noe så er det nok deg du må endre på - observer i såfall personen du leier til å stelle henne hvordan den oppfører seg og reagerer - og kopier det. Anonymkode: d5fd2...1a6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Tipper at det har en del med de ansattes erfaring og utstråling å gjøre. De gjør jo dette med flere titalls hunder hver uke, slik at de er godt vandt med hunder som sikkert er mer redde og nervøse enn din, og. Anonymkode: d961d...c8e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Er nok som dere svarer. Syns bare det er så rart st hjemme så blir det en kamp (jeg gidder ikke ta den lenger), mens på spa så står frøkna pent og oppfører seg eksemplarisk. Kan fortsette med spa på frøkna jeg, da slipper jeg iallefall å evt bli bitt. Anonymkode: 3b3e4...2dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå