Gå til innhold

Faen og, jeg kommer til å bli forelsket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har truffet en man som ikke er norsk men som bor og jobber her. Han har en god jobb men han ser ikke noen fremtid her da han ikke trives så godt. Vi har nå datet 1-2 ganger i uken i en måned og jeg merker at jeg begynner å bli veldig forelsket. Vi oppfører oss som kjærester når vi er sammen. Går ut og spiser, går på kino, har bra sex og koser og prater i mange timer. Men jeg føler at han holder meg litt på avstand hele tiden. Han vil ikke treffe meg for ofte og han er åpen om at han søker alle mulige andre jobber i Europa og landet han kommer fra. Han virker å være veldig praktisk og lite styrt av følelser men jeg merker også at han liker meg godt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg burde jo slutte å treffe han slik at jeg ikke blir såret, men jeg klarer ikke å la være… 😢 Jeg har en forestilling om at han kommer til å bli forelsket i meg og ikke klare å leve uten meg, men det er jo bare ønsketenking. Noen som har råd til meg? 

Anonymkode: 82d86...2a8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våkne opp nå, du lever og nærer en fantasi og avhengighet. Absolutt ikke noe den mannen sier eller gjør burde få deg forelsket, det er ingen fremtid det, han er jo også helt ærlig om det.

Du holder ikke på å bli forelsket, du gir etter for å hekte deg på en fyr som ikke kan eller vil ha deg i det lange løp.

Beklager krasst svar, men våkne opp før du knuser ditt eget hjerte her. Gå heller etter noen SOM VIL ha deg, om klarer det. Hvis ikke så foreslår jeg at du finner ut hvorfor du jager fullstendig utilgjengelige folk.

Anonymkode: 7a56b...2ae

• Nyttig 1
Skrevet

Problemet er at jeg har prøvd å gå etter noen som vil ha meg, men det ender alltid med at mine følelsene ikke er der og jeg gir det opp. Jeg tror jeg sliter med å kun bli forelsket i de jeg ikke kan få fullstendig. Det er så tåpelig, for det jeg så sårt ønsker av den utilgjengelige er trygghet og nærhet.,,

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Problemet er at jeg har prøvd å gå etter noen som vil ha meg, men det ender alltid med at mine følelsene ikke er der og jeg gir det opp. Jeg tror jeg sliter med å kun bli forelsket i de jeg ikke kan få fullstendig. Det er så tåpelig, for det jeg så sårt ønsker av den utilgjengelige er trygghet og nærhet.,,

Jeg skjønner deg veldig godt fordi jeg levde livet mitt slik i mange år, de utilgjengelige mennene ødela nesten livet mitt og så giftet jeg meg med en som ble voldelig. I mitt tilfelle så hadde jeg en fæl barndom med utilgjengelige foreldre som i tillegg skubbet meg bort og mishandlet meg, så det var grunnen til at jeg levde sånn. Det tok mye selvransakelse og terapi for at jeg skulle synes de utilgjengelige er turn off og heller trives veldig godt alene i stede. 

Klem

Anonymkode: 7a56b...2ae

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...