Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har veldig lyst på en utdanning av denne typen: http://www.math.ntnu.no/lur/

Noen som har gått på/ går denne linja? Er det noe å satse på? :)

Litt skeptisk til å flytte til en ny by langt unna alle kjente.. Spesielt for noe som skal ta 5 år... når det er et studium jeg aldri hadde hørt om før idag. Men det ser jo egentlig veldig bra ut da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde gjøre det, Norge eier ikke kompetanse på gode matematikklærere/naturfaglærere! Tenk på alle de stakkars elevene som må holde ut med elendige pedagoger i matematikk fordi læreren deres ikke helt kan faget..

I tillegg er lønnen for lærere ganske så god i dagens Norge så jeg vil anbefale deg å ta denne utdanningen!

:)

Skrevet

Jeg går ikke på LUR selv, men kjenner flere som gjør det. De synes studiet er bra lagt opp, interessant og utfordrende. De har en del praksis, slik at det ikke bare blir teori. I tillegg er lærerne, spesielt en av de, veldig flinke.

De vil iallfall anbefale studiet! Og fem år er ikke mye når du driver med noe du liker. Mine tre første år på siving har gått kjempefort, og nå er jeg jo faktisk snart halvveis i det fjerde. Det virker mye nå du starter på fem-årig, men det går veldig fort.

I tillegg er jo Trondheim Norges beste studentby! :sjarmor: Jeg trives iallfall kjempegodt, både i byen og på studiet.

Gjest TomKrus
Skrevet

Du blir alltid kjent med nye som nye student i en ny by, og iallfall i en studentby som Trondheim! Og så har vi vel alle godt av å se litt mer av verden enn byen vi kommer fra ;)

Tipper jeg har noen par hundre bekjente og venner fra min studietid i Trondheim. Overvekt bekjente, vel å merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...