Gå til innhold

Oppbevaring av gavepapir

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har dere virkelig rullevis med gavepapir liggende?

:klø:

Ja visst... ;)

Mine ruller er i en brukt bærepose, som henger på en knagg på hobbyrommet mitt. Ikke noe mere spennende med den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke så mye gavepapir fordi vi ikke har hatt råd til det mens vi har bodd sammen før denne julen her, men det vi har har vi i en stor pappeske i kjelleren, men den bøtta fra ikea var veldig kjekk da :klappe: Tror jeg skal få meg en sånn :)

• 8 år senere...
Skrevet

Jeg har lest om en som brukte en tiloversbleven garderobepose...

Lang nok til alle ruller, henges innerst i klesskapet - alt tilgjengelig til en hver tid (og så husker man hvor man gjorde av det.)

Har ikke kommet så langt selv, men jeg ville nok ha lagt bånd og kort i bunnen av denne klesposen for å ha alt samlet.

Ikea har i plast en dispenser for plastikkposer som du bl.a. kan ha i kjøkkenskapet.

Den er ypperlig til å montere på vegg/reol i bod/klesskap og der har jeg alt gavepapiret samt flagg og andre lange ting. Tror den koster ca 20 kr.

Så smart!

Begge deler har jeg jo...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker en plastpose fra blomsterbutikk, de avlange man får når man kjøper buketter, passet perfekt for oss som har 8-9 ruller liggende. Kan henges på knagg, men er stabil nok til at den kan stå lent mot noe uten at det blir rot ;)

Skrevet

Vi har dem stående i en pappeske sammen med tapetrullrester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...