MuffinStud Skrevet 11. februar 2022 #21 Skrevet 11. februar 2022 (endret) Var selvfølgelig ikke meningen å bagatellisere en skade hos deg, TS. Men det virket som om dette handlet mer om hvordan en partner ville forholde seg til dette heller enn hvilke plager du sitter igjen med. Jeg vet ikke hva som mentes med "seksuell funksjon", men det er vel sekundært i og med at du fremdeles vil ha, og har glede av, sex. Mitt hovedpoeng var at forhold med en partner som forventer at din kropp ikke skulle endre seg ville levd på lånt tid uansett. Jeg tenker det er best å ikke ha stiftet familie med personen når man finner ut at personen ikke takler det. Jeg håper vi har flyttet oss vekk fra ideen om at en kvinne må kapre en mann før hun når sin (absurde lave) "utløpsdato". Endret 11. februar 2022 av MuffinStud 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #22 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har aldri påstått noe annet. Antagelsen min og utgangspunktet for hovedinnlegget er at majoriteten tenker som deg. Så det er ikke spørsmålet, spørsmålet er hvordan gå frem for å finne en som kan leve med det. Anonymkode: a3229...af8 Helt ærlig vet jeg ikke om du finner noen...... Anonymkode: e627e...bfe
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #23 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt ærlig vet jeg ikke om du finner noen...... Anonymkode: e627e...bfe Helt ærlig håper jeg at det er et fåtall av oss menn som er så sneversynt som deg. Anonymkode: f8f1d...7b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #24 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Helt ærlig håper jeg at det er et fåtall av oss menn som er så sneversynt som deg. Anonymkode: f8f1d...7b1 En kjøper seg vel ikke en bil som ikke går igjennom PKK heller. I min verden fungerer anskaffelse av partner det samme. Anonymkode: e627e...bfe
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #25 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): En kjøper seg vel ikke en bil som ikke går igjennom PKK heller. I min verden fungerer anskaffelse av partner det samme. Anonymkode: e627e...bfe Nei helt klart, synes absolutt de to tingene kan sammenlignes.....😳 Flott at du understreker mitt poeng selv. 😅 Anonymkode: f8f1d...7b1 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #26 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En kjøper seg vel ikke en bil som ikke går igjennom PKK heller. I min verden fungerer anskaffelse av partner det samme. Anonymkode: e627e...bfe Det er det jeg mistenker menn flest tenker. Hjelper ikke med fin lakk og lav kilometerstand da. Anonymkode: a3229...af8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #27 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er det jeg mistenker menn flest tenker. Hjelper ikke med fin lakk og lav kilometerstand da. Anonymkode: a3229...af8 Ikke om det er en sjelden type heller. Anonymkode: e627e...bfe
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #28 Skrevet 11. februar 2022 Kan snakke ut fra mine erfaringer🙂. Jeg ser annerledes ut etter vanskelig fødsel. Mer åpen, litt skjevt og ujevne kjønnslepper. Fungerer forsåvidt greit. Har hatt flere kjærester etter, og alle har tent på meg, forgudet meg og sagt jeg er deilig der nede. Synes ikke selv det men menn synes det er sexy. Så slapp helt av, det er ingenting å bekymre seg for. Bare nyt, det tror jeg er tiltrekkende uansett. Anonymkode: c423a...473 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #29 Skrevet 11. februar 2022 Hvis det er ille og går utover funksjon og kvalitet på sex i tillegg til utseende åpenbart, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke opererer? Er det ikke noe de kan gjøre? Anonymkode: 31dfa...679
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #30 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan snakke ut fra mine erfaringer🙂. Jeg ser annerledes ut etter vanskelig fødsel. Mer åpen, litt skjevt og ujevne kjønnslepper. Fungerer forsåvidt greit. Har hatt flere kjærester etter, og alle har tent på meg, forgudet meg og sagt jeg er deilig der nede. Synes ikke selv det men menn synes det er sexy. Så slapp helt av, det er ingenting å bekymre seg for. Bare nyt, det tror jeg er tiltrekkende uansett. Anonymkode: c423a...473 Krem kremt krem****** Anonymkode: 31dfa...679
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #31 Skrevet 11. februar 2022 Jeg skjønner ikke dette her. Hva slags skader snakker vi om? Hvis det går bra å ha sex så skjønner jeg ikke hvorfor noen skulle bry seg, men som sagt skjønner jeg ikke hva tråden handler om. Mvh en pappa. Anonymkode: 8adb0...e1b 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #32 Skrevet 11. februar 2022 Jeg var sammen med en mann som ble kvestet i en arbeidsulykke, han hadde vel sydd 1000 sting og manglet små biter av kroppen, men han var utrolig nok nesten helt frisk. Arrene gikk fra ansiktet og ned til tærne. Jeg elsket ham, elsket arrene som fortalte en historie om smerte og sorg, redsel og en hard kamp om å komme tilbake til livet. Dine fødselsskader er ikke skader, de er en del av deg og din historie, og de er like mye verdt som resten av deg. Anonymkode: 9ad9d...4c9 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #33 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg hadde en ny sexpartner for en tid tilbake, og var veldig spent. Jeg har ikke den typen fødselsskader, men har arr etter keisersnitt, har fjernet en bit av kroppen etter tidligere kreft samt blitt påkjørt av en bil (som har gitt meg et stygt arr på beinet). Arrene mine var et ikke-tema, jeg vet ikke engang om det ble lagt merke til. Følte meg veldig begjært og at personen syntes jeg var flott. Jeg tror de færreste tenker over sånne ting når man først har en man har skikkelig lyst på. Jeg ville nok ikke gjort det selv heller. Masse lykke til 😊 Anonymkode: f694c...4e2 Takk for at du deler AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan snakke ut fra mine erfaringer🙂. Jeg ser annerledes ut etter vanskelig fødsel. Mer åpen, litt skjevt og ujevne kjønnslepper. Fungerer forsåvidt greit. Har hatt flere kjærester etter, og alle har tent på meg, forgudet meg og sagt jeg er deilig der nede. Synes ikke selv det men menn synes det er sexy. Så slapp helt av, det er ingenting å bekymre seg for. Bare nyt, det tror jeg er tiltrekkende uansett. Anonymkode: c423a...473 Takk, det er fint å høre at du har hatt fine møter Anonymkode: a3229...af8
Doktor Dyregod Skrevet 11. februar 2022 #34 Skrevet 11. februar 2022 Du overtenker mye her. En mann som er opptatt av deg som en person, bryr seg ikke om det. Du er som du er. Hvis han ikke vil være med deg pga det, er ikke mannen for deg og ikke vær lei deg for det. Underlivet ditt er ikke avgjørende 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #35 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det er ille og går utover funksjon og kvalitet på sex i tillegg til utseende åpenbart, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke opererer? Er det ikke noe de kan gjøre? Anonymkode: 31dfa...679 Jeg vil nok operere en dag ja. Men ingen garanti for et bra resultat. De vil ikke operere om man kanskje vil ha flere barn heller. Så det er ikke en mulighet ennå 😕 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke dette her. Hva slags skader snakker vi om? Hvis det går bra å ha sex så skjønner jeg ikke hvorfor noen skulle bry seg, men som sagt skjønner jeg ikke hva tråden handler om. Mvh en pappa. Anonymkode: 8adb0...e1b Det går an å ha sex, men det er ikke like godt som før verken for meg eller partner. Har stygt arrvev pga. dårlig sying og fremfall av skjedeveggene, så det er videre og dårlig muskulatur (til tross for trening). Anonymkode: a3229...af8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #36 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg vil nok operere en dag ja. Men ingen garanti for et bra resultat. De vil ikke operere om man kanskje vil ha flere barn heller. Så det er ikke en mulighet ennå 😕 Det går an å ha sex, men det er ikke like godt som før verken for meg eller partner. Har stygt arrvev pga. dårlig sying og fremfall av skjedeveggene, så det er videre og dårlig muskulatur (til tross for trening). Anonymkode: a3229...af8 For min del sitter sex veldig mye i hodet og ikke handler så mye om akkurat hvordan musa føles rent fysisk. Jeg ville ikke brydd meg. Kanskje du tenker for mye på det og kjenner for nøye etter. Det som betyr noe for meg er om hun liker nærhet og sex. Det praktiske løser man. Mvh Pappaen. Anonymkode: 8adb0...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #37 Skrevet 12. februar 2022 MuffinStud skrev (På 11.2.2022 den 11.01): Var selvfølgelig ikke meningen å bagatellisere en skade hos deg, TS. Men det virket som om dette handlet mer om hvordan en partner ville forholde seg til dette heller enn hvilke plager du sitter igjen med. Jeg vet ikke hva som mentes med "seksuell funksjon", men det er vel sekundært i og med at du fremdeles vil ha, og har glede av, sex. Mitt hovedpoeng var at forhold med en partner som forventer at din kropp ikke skulle endre seg ville levd på lånt tid uansett. Jeg tenker det er best å ikke ha stiftet familie med personen når man finner ut at personen ikke takler det. Jeg håper vi har flyttet oss vekk fra ideen om at en kvinne må kapre en mann før hun når sin (absurde lave) "utløpsdato". Ja, jeg har kanskje mer fokus på hvordan det er for partner enn for meg... Det sitter hardt i, den tanken om at sex er for begge men mest for han 😕 Takk for kommentarene dine, det er fint å se at det finnes menn som tenker som deg. AnonymBruker skrev (16 timer siden): For min del sitter sex veldig mye i hodet og ikke handler så mye om akkurat hvordan musa føles rent fysisk. Jeg ville ikke brydd meg. Kanskje du tenker for mye på det og kjenner for nøye etter. Det som betyr noe for meg er om hun liker nærhet og sex. Det praktiske løser man. Mvh Pappaen. Anonymkode: 8adb0...e1b Jeg tenker nok altfor mye på det ja. Du har en fin innstilling En kan få inntrykk av, blant annet på forumet her, at trang mus er det eneste som betyr noe. Anonymkode: a3229...af8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #38 Skrevet 12. februar 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg har kanskje mer fokus på hvordan det er for partner enn for meg... Det sitter hardt i, den tanken om at sex er for begge men mest for han 😕 Takk for kommentarene dine, det er fint å se at det finnes menn som tenker som deg. Jeg tenker nok altfor mye på det ja. Du har en fin innstilling En kan få inntrykk av, blant annet på forumet her, at trang mus er det eneste som betyr noe. Anonymkode: a3229...af8 Mistenkte litt det...usikkerhet knyttet til "trang nok?". Jeg (mann) har aldri visst om at noen gjør dette til en kjempestor sak før jeg ble eksponert for disse KG-diskusjonene. Bare helt "HÆH?!?"... Må da være et mindretall av menn som er fryktelig opptatt av dette? På samme måte som enkelte menn er fryktelig opptatt av penisstørrelse. Menn og "tekniske spesifikasjoner", liksom... Men tror da mange av oss bare vil glede oss stort over det en kvinne byr på uansett, særlig om hun selv også nyter sex til tross for noe som kanskje kunne ses på som en "skavank". Tror jeg kan forstå at det likevel kan by på en usikkerhet, men ser at du fortjener å finne en fordomsfri mann som vil ha deg som du er. Han fins nok! Anonymkode: 9a8a6...adb 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #39 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg har kanskje mer fokus på hvordan det er for partner enn for meg... Det sitter hardt i, den tanken om at sex er for begge men mest for han 😕 Takk for kommentarene dine, det er fint å se at det finnes menn som tenker som deg. Jeg tenker nok altfor mye på det ja. Du har en fin innstilling En kan få inntrykk av, blant annet på forumet her, at trang mus er det eneste som betyr noe. Anonymkode: a3229...af8 Ja, det er mye sånt her. Jeg tror du må huske at KG er en slagmark mellom kvinner og menn. Noen får en slags glede ut av å skrive stygge ting anonymt. Jeg har aldri skjønt det. Anonymkode: 8adb0...e1b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå