Gå til innhold

Vinterdress til utebruk i str 158

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det nærmer seg våren, og jeg håper å kunne kjøpe vinterdress for neste vinter til barnet på salg. I bhg tålte jo dressene røff behandling, og det er ikke mindre slitasje på skolen.  Barnet har hatt dress denne vinteren også, og elsker det. Ønsker seg dress også neste vinter.  Slet med å finne dress inår, så endte opp med å handle pp europris,  den er byttet ut 1x allerde grunnet store slitasjen og hull som ikke blir pene om de syes. Opplever at det blir mere skireiser eller dress til alpinbakken som gjelder når de er så store som vår. Kvaliteten er vel ikke laget for aking pp rumpa på is,  klatring i trær, skli på steinete snø eller kose seg i skogen på tur.

Noen som vet hvor dress med god kvalitet og for barn i str Jr finnes? 

Anonymkode: bb8d9...870

Skrevet

Hvor gammelt er barnet?

Anonymkode: f7c36...707

• Liker 1
Skrevet

Barn som er store at de bruker str 158 bruker ikke dress hvis de er normalt fungerende.

Anonymkode: 10501...548

• Liker 3
Skrevet

Felleskjøpet. 

Anonymkode: 99d36...555

• Liker 1
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med dress fra Scott til vår 8 åring. 10 åringen har dress fra FXR, denne er vi også fornøyd med, men den ligger noen hakk under Scott-dressen.

Her er det populært med dress til både barn, ungdom og voksne for tiden. Da enten Scott eller FXR.

Anonymkode: 21dc2...b68

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Barn som er store at de bruker str 158 bruker ikke dress hvis de er normalt fungerende.

Her er dress det store både til barn, ungdom og voksne. Og har vært det de siste 3-4 årene. Men det må være Scott eller FXR.

Skrevet

Kanskje reima har? De har dress i str 152 hvertfall..

Anonymkode: 2de8b...f51

• Liker 2
Skrevet

Min på 13 har dress fra stormberg, og den har tålt en del

Anonymkode: f7c36...707

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker dress når jeg er ute å lufter hunden.. Hva gjør at jeg ikke er normalt fungerende ?? Her blåser det mye... og da er en dress mye varmere enn en jakke..

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Anonymkode: c0122...2e0

Skrevet

Du kan ikke kjøpe vinterdress på europris🙊 Ræva kvalitet. Søk på «best i test».

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med dress fra Scott til vår 8 åring. 10 åringen har dress fra FXR, denne er vi også fornøyd med, men den ligger noen hakk under Scott-dressen.

Her er det populært med dress til både barn, ungdom og voksne for tiden. Da enten Scott eller FXR.

Hvor kjøpes de? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2022 den 19.44):

Hvor kjøpes de? 

Finnes i hvertfall å kjøpe på nett. Ser ut til ar Scott kanskje stopper på 140 i junior, og man etter det må på voksenstørrelse.

Hvis du googler scott monosuite junior for du opp en del nettbutikker. Eller FXR monosuite junior.

Men før du går inn å får et sjokk, juniordressene koster fra 2600kr.

https://nettbutikk.biltrend.no/categories/scooterdress-barn

Skrevet

Årsaken til at det er vanskelig å få tak i heldress i den størrelsen er fordi det ikke er noen etterspørsel etter det. Fordi når barna når en viss alder så er det ikke normalt å bruke heldress lenger. 

Hva bruker de andre barna i klassen? 

Anonymkode: 75d52...413

Skrevet

Årsaken til at det er vanskelig å få tak i heldress i den størrelsen er fordi det ikke er noen etterspørsel etter det. Fordi når barna når en viss alder så er det ikke normalt å bruke heldress lenger. 

Hva bruker de andre barna i klassen? 

Anonymkode: 75d52...413

50/50 dress og bukse/jakke. Har spurt flere forldre, men de sliter også med å finne gode nok dresser

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2022 den 17.51):

Min er 7 år og bruker str 158. Han foretrekker dress.

Anonymkode: a2010...059

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2022 den 17.51):

Deilig holdning på deg da🌸 

Noen barn er lenger enn andre og passer ikke inn i sin aldersstørrelse vet du.

Anonymkode: bb932...30b

Skrevet

Arbeidsdress for barn fra felleskjøpet (neon gul) eller AK-maskin (blå, rød eller svart) tåler mye hard bruk.

Vær også forberedt på at junior snart kan forandre mening og heller ønske seg 2-delt, altså bukse og jakke. Her bruker vi stormberg eller arbeidsbukse fra felleskjøpet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Min er 7 år og bruker str 158. Han foretrekker dress.

Anonymkode: a2010...059

Stor 7 åring😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...