Gå til innhold

Psykolog på tlf/nett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man gå til psykolog via tlf/nett gjennom det offentlige? Har kronisk migrene, som igjen gjør at jeg har begynt å slite med psyken. Men pga migrenen er det ganske få dager jeg greier å kjøre de 40 minuttene til nærmeste psykolog. 

Nå under corona er vel kanskje nett eller tlf en god løsning også 😊

Anonymkode: 672e3...aeb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer jo ikke til å få dekket offentlig psykolog bare fordi du sliter pga migrene. Man skal ha ganske alvorlige problemer for å gå i det offentlige med milelange ventelister. 

Anbefaler onlinepsykologene 🙂

Anonymkode: e516b...e94

Skrevet

Hør med fastlegen? Jeg går til offentlig psykolog, og de siste månedene har vi tatt konsultasjonene over tlf. Han skylder på korona, men jeg gjetter at han synes det er bedagelig og greit å gjøre det sånn også. 

Anonymkode: b288a...7c7

Skrevet

Dpser er blitt mye mer åpen for telefonkonsultasjoner. Selv har jeg i utgangspunktet fysiske møter, men det har aldri vært et problem å få det på telefonen hvis jeg er syk eller er sliten etter migreneanfall. 

Anonymkode: 50d3f...25b

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du kommer jo ikke til å få dekket offentlig psykolog bare fordi du sliter pga migrene. Man skal ha ganske alvorlige problemer for å gå i det offentlige med milelange ventelister. 

Anbefaler onlinepsykologene 🙂

Anonymkode: e516b...e94

Joda, når jeg har vært isolert fra omverdenen i 4 år og utviklet depresjon pga at jeg har så vondt at jeg ikke kommer meg ut døra, tror jeg sjansen er der.

Anonymkode: 672e3...aeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...