AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Kan man gå til psykolog via tlf/nett gjennom det offentlige? Har kronisk migrene, som igjen gjør at jeg har begynt å slite med psyken. Men pga migrenen er det ganske få dager jeg greier å kjøre de 40 minuttene til nærmeste psykolog. Nå under corona er vel kanskje nett eller tlf en god løsning også 😊 Anonymkode: 672e3...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Du kommer jo ikke til å få dekket offentlig psykolog bare fordi du sliter pga migrene. Man skal ha ganske alvorlige problemer for å gå i det offentlige med milelange ventelister. Anbefaler onlinepsykologene 🙂 Anonymkode: e516b...e94
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Hør med fastlegen? Jeg går til offentlig psykolog, og de siste månedene har vi tatt konsultasjonene over tlf. Han skylder på korona, men jeg gjetter at han synes det er bedagelig og greit å gjøre det sånn også. Anonymkode: b288a...7c7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Dpser er blitt mye mer åpen for telefonkonsultasjoner. Selv har jeg i utgangspunktet fysiske møter, men det har aldri vært et problem å få det på telefonen hvis jeg er syk eller er sliten etter migreneanfall. Anonymkode: 50d3f...25b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du kommer jo ikke til å få dekket offentlig psykolog bare fordi du sliter pga migrene. Man skal ha ganske alvorlige problemer for å gå i det offentlige med milelange ventelister. Anbefaler onlinepsykologene 🙂 Anonymkode: e516b...e94 Joda, når jeg har vært isolert fra omverdenen i 4 år og utviklet depresjon pga at jeg har så vondt at jeg ikke kommer meg ut døra, tror jeg sjansen er der. Anonymkode: 672e3...aeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå