Gå til innhold

kjole til å gifte seg i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er flere her inne på forumet som synes det er dumt å bruke så mye penger på "vanlige" brudekjoler. Og heller ville kjøpt seg en mye billigere kjole/ sommerkjole e. l.

Jeg kunne godt tenkt meg å finne en billig kjole jeg, men jeg finner ingen som kan passe! Jeg vil jo gjerne at den skal være lys, ikke kritthvit. Den skal ikke være stroppløs, kan godt ha mønster, men se ut som noe en kan gifte seg i.

Noen som har noen forslag? hjeeelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Se på markedsplassen her inne da!

Det er flere som selger kjoler til godt under 5000. Men jeg vet ikke helt hva som er for mye jeg..?

Skrevet

Jeg VEEET!!!

Jeg prøvde i månedsvis å finne en kjole, jeg..

Men endte opp med å kjøpe en brudekjole brukt.. Det ble (tro det eller ei) det billigste alternativet..

Nå kan jeg jo ikke bruke denne kjolen senere, men jeg har en følelse av at jeg uansett ikke ville brukt "brudekjolen" min i "vanlige" sammenhenger uansett kanskje..

Lykke til!!!

Skrevet

Trådstarter her.

Takk for linken! Der kan det tenkes jeg finner noe. Jeg synes ikke 5000 blir "for dyrt" nei, jeg synes det blir dyrt når manmå betale si 10 000 for kjolen og noen tusen for tilbehøret... Noen som har flere forslag?

Skrevet

Eg har sett maaange fine lyse kjolar på kjede-butikkar som Vila og Vero Moda og liknande. Du kan også komme over kupp på Fretex og andre brukt-butikkar. Det er også mulig å få sydd seg ein kjole til ein 4-5000! Du har mange mulighetar! Lykke til!!

Skrevet
Jeg VEEET!!!

Jeg prøvde i månedsvis å finne en kjole, jeg..

Men endte opp med å kjøpe en brudekjole brukt.. Det ble (tro det eller ei) det billigste alternativet..

Nå kan jeg jo ikke bruke denne kjolen senere, men jeg har en følelse av at jeg uansett ikke ville brukt "brudekjolen" min i "vanlige" sammenhenger uansett kanskje..

Lykke til!!!

Samme her! :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg skal sy min egen kjole jeg, med mønster og stoff regner jeg med å bruke et par tusen kroner. Kommer litt an på hva slags stoff jeg velger meg, selvsagt. Her er kjolen min :) Kappe har jeg, så det skal jeg ikke sy.

Skrevet
Jeg skal sy min egen kjole jeg, med mønster og stoff regner jeg med å bruke et par tusen kroner. Kommer litt an på hva slags stoff jeg velger meg, selvsagt. Her er kjolen min :) Kappe har jeg, så det skal jeg ikke sy.

Nydeleg kjole!!! :)

Skrevet

Viss jeg var så heldig at jeg var jente og skulle giftet meg skulle jeg ihvertfall hatt brudekjole. Det er da så mange nydelege brudekjoler at jeg skulle hatt det på en så viktig dag. Man gifter seg som oftest bare en gang.

Skrevet

Takk for mange tips! Ja, jeg er heldig som skal gifte meg, men jeg må jo ha råd til det, ellers blir det ikke noe av :( fant en nettside: www.kjolesalongen.no der har de hatt denne kjolen, og det er nesten noe sånt jeg er ute etter http://www.kjolesalongen.com/prodimages/1415lang.jpg

men i lys, nesten hvit....

Skrevet
Lyse Sider. På denne siden er det mange fine linker. Kanskje du finner noe her du liker ? :)
Skrevet

www.lily.dk

Endelig en side med litt mer "overkommelige" priser! Tror kanskje det blir noe derfra, noen som har noe erfaring? Og vet hva det kan koste å få sendt en kjole derfra?

Skrevet

Hallo.

Har samme problemet selv. Har du kikket på snart-gift.no? Mange fine kjoler der :)

Gjest Gjest_nuwanda_*
Skrevet
www.lily.dk

Endelig en side med litt mer "overkommelige" priser! Tror kanskje det blir noe derfra, noen som har noe erfaring? Og vet hva det kan koste å få sendt en kjole derfra?

Lilly har mange butikker i Danmark og jeg har handlet på flere av de (de selger ikke bare brudekjoler :) ). Jeg synes servicen er kjempebra og er veldig fornøyd med det. Jeg mener det er butikker i Norge som fører lilly - tøy, blant annet en i Haugesund ? Ellers kan det jo kanskje lønne seg å hoppe på et fly til København og reise ned selv ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...