AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Hei, jeg skal prøve å forklare problemet mitt så godt jeg kan. Det startet for cirka et år siden. Da begynte jeg å få mye vondt i hodet når jeg stresset. Jeg har alltid vært en stressa person, men nå begynte jeg å få vondt i hodet og en prikkende følelse i panna hver gang jeg ble stressa eller urolig. Jeg har det fortsatt sånn den dag i dag. Det prikker i panna og jeg blir sånn øm/vond i panna hver gang jeg blir stressa eller urolig. Tilnærma samme følelsen folk får når foten sovner, får jeg i panna. Når jeg trykker på panna, så kan jeg kjenne flere punkter, ca 1-3, som er vonde å trykke på. Forrige uke hadde jeg en ordentlig vond og øm punkt i panna, bare jeg strøk over den, så kjente jeg den. Den var der i flere dager. Jeg vil tro det kanskje er muskelknuter eller triggerpunkter som oppstår i panna mi. Dette begynner å bli ganske slitsomt, og ikke nok med, så føler jeg at hukommelsen blir dårlig og jeg klarer ikke å konsentrere heller når disse episodene oppstår. Jeg prøver å stresse minst mulig, men bare en liten episode med stressing utløser dette. Er det noen andre som har det sånn? Jeg har forklart psykiateren jeg går til nå om dette, men han sier bare det er angst og jeg føler ikke at han tar det seriøst nok. Det er veldig slitsomt for meg å ha det sånn. Er det noen andre her som har det samme? Anonymkode: b3ada...9e8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Det er ikke bihulene du trykker på da? Google det så ser du hvor de ligger. Jeg får ofte litt sånn blåmerkeaktig følelse over bihulene hvis slimhinnene er "aktivert" på en eller annen måte (forkjølelse, allergi, etc.). Sitter ofte å masserer panne, nese og kinn fordi det kjennes godt-vondt, kjennes ut som triggerpunkter. Anonymkode: a9999...1ac
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Når jeg tenker meg om så sitter jeg ofte å masserer musklene i tinningene, i kjeven og i nakken også. Kan sikkert oppstå muskelknuter her. Kanskje stressrelatert? Hør med fastlegen framfor psykiateren. Anonymkode: a9999...1ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå