AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Hei. Har noen erfaring med Kaveh Rashidi som fastlege? Har noen en anbefaling om et legekontor hvor det har vært greit for dere å få time på dagen? Jeg er litt følsom og forsiktig som person, så det hadde vært best med en helsesekretær som er litt imøtekommende/forståelsesfull på telefon, og som man helst ikke trenger å krangle med for å klare å ta ordet og bli forstått. Jeg trenger ellers en fastlege som er flink med tilstander som er litt vanskelige å diagnostisere og kroniske tilstander. En som ikke gir opp med en gang og ikke psykologiserer det han ikke forstår med en gang, og som ikke blir fornærmet om man stiller spørsmål eller sier det man mener. Det må være i Asker, Bærum, Oslo eller Drammen. Eventuelt muligens andre steder i Akershus. Takker for svar. Anonymkode: f67f7...f86
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Min befinner seg på Årnes, veldig fornøyd med ham og utrolig forståelsesfull, men blir vel kanskje for langt for deg å reise? Anonymkode: c2463...818 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Ville bare tipse deg om at du kanskje får flere svar hvis du skriver hvilket område det gjelder i tittelen på innlegget. Anonymkode: b929d...584
Kvalitet Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Har han ledige plass da? Ikke mange fastleger som har ledige plasser.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 Ser ut til at han over 200 personer på venteliste. Mange av de gode fastlegene har fulle lister, du må nesten prøve deg frem med de som er ledig. Kanskje du er heldig og finner en lege som passer deg? Anonymkode: e720e...505
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå