Danseskjørt Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Ble dere dårlige etter noen dager? Eller var dere «friske» hele forløpet? Jeg testet positivt i dag men kjenner meg i helt normal form. Dere som hadde det likt som meg: ble dere syke eller var dere i fin form hele forløpet?
kankankan Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Danseskjørt skrev (14 timer siden): Ble dere dårlige etter noen dager? Eller var dere «friske» hele forløpet? Jeg testet positivt i dag men kjenner meg i helt normal form. Dere som hadde det likt som meg: ble dere syke eller var dere i fin form hele forløpet? Dette lurer jeg også på, har samme opplevelse som deg. Har kløe i halsen, ellers ingen symptomer. Testet svakt, men tydelig positivt i går.
rosemarin Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Lurer også. Er jo teit hvis man plutselig blir dårlig når man er ute av isolasjon etter 4 dager😆 lurer også på om noen med ingen/veldig lite/vage symptomer har merket noe til denne slitenheten etc folk snakker om i etterkant? 1
Mekkapekka Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 rosemarin skrev (2 minutter siden): Lurer også. Er jo teit hvis man plutselig blir dårlig når man er ute av isolasjon etter 4 dager😆 lurer også på om noen med ingen/veldig lite/vage symptomer har merket noe til denne slitenheten etc folk snakker om i etterkant? Har hørt dette fra flere som ikke hadde særlig med symptomer, de følte seg slitne og «sur» i kroppen etterpå, men at det gikk over etterhvert. Har ikke hatt covid selv, men regner med å få det nå når ett av barna har fått det… Jeg ble derimot veldig dårlig etter første dose i fjor og først nå har jeg begynt å komme meg… Spent på hvordan jeg reagerer hvis jeg får covid! 1
Kemila Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 Tok 1,5 døgn fra positiv test til symptomer. Er på dag 8 nå og er fortsatt syk. Var dårligst fra dag 3-5. 1
Lady T Skrevet 10. februar 2022 #6 Skrevet 10. februar 2022 Jeg hadde ingen symptomer ved positivt test, men ble litt dårlig (ikke veldig) fra dag 3-5. Sønnen min testet også positivt når han var symptomfri, men fikk ett døgn med feber og oppkast dag 2. Kjenner en som var symptomfri hele tiden.
Sammy! Skrevet 10. februar 2022 #7 Skrevet 10. februar 2022 Jeg tok teste søndag, da var jeg bare snufsen og det kriblet i halsen. Mandag var som et lynnedslag, jeg fikk vondt i hodet, ansiktet, pottetett, feber, konstant hoste og bare generelt veldig vond i hele kroppen. Fikk ikke sove hverken dag eller natt. Natt til i dag sov jeg som vanlig og formen er fin. Forsvant like fort som det begynte. Kjenner jeg enda er litt groggy, men ikke dårlig.
Tough cookie Skrevet 10. februar 2022 #8 Skrevet 10. februar 2022 (endret) Testet positivt et lite døgn etter at jeg fikk symptomer. Jeg er på dag 12 og har ekstrem muskelverk og hodepine, nedsatt smak og luktesans og null matlyst Endret 10. februar 2022 av Tough cookie
Anbefalte innlegg