Gå til innhold

Hvordan bli sterilisert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere kvinner som er sterilisert, hvordan gikk dere fram? Hvem tok dere kontakt med, hvor lang tid gikk det og hva kostet det?

Anonymkode: 60e42...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle egentlig steriliseres etter fødsel. Men pga vi ble flyttet til et annet sykehus måtte jeg vente. 

Jeg får det nå dekt pga medisinsk årsak(tåler ikke hormon prevensjon.) Så venter på time til  sterilisering .

Snakk med legen din

Skrevet
Anonymous 91 skrev (10 minutter siden):

Jeg skulle egentlig steriliseres etter fødsel. Men pga vi ble flyttet til et annet sykehus måtte jeg vente. 

Jeg får det nå dekt pga medisinsk årsak(tåler ikke hormon prevensjon.) Så venter på time til  sterilisering .

Snakk med legen din

Legen min virket lite oppdatert og mente det var noe som kun ble gjort privst. Håper å få det dekket av medisinske årsaker.

Skrevet

Legen min sendte inn henvisning, tok noen uker før man fikk svar. Fikk innvilget. Betalte ingenting. Men fikk det dekket pga forhistorie. Hvis ikke så hadde jeg måttet betalt flere tusen. Aldri vært gravid. 

Anonymkode: 1a876...354

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Legen min virket lite oppdatert og mente det var noe som kun ble gjort privst. Håper å få det dekket av medisinske årsaker.

Be legen din skrive henvisning til sykehuset  om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...