AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Dere kvinner som er sterilisert, hvordan gikk dere fram? Hvem tok dere kontakt med, hvor lang tid gikk det og hva kostet det? Anonymkode: 60e42...0b5
Anonymous 91 Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Jeg skulle egentlig steriliseres etter fødsel. Men pga vi ble flyttet til et annet sykehus måtte jeg vente. Jeg får det nå dekt pga medisinsk årsak(tåler ikke hormon prevensjon.) Så venter på time til sterilisering . Snakk med legen din
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Anonymous 91 skrev (10 minutter siden): Jeg skulle egentlig steriliseres etter fødsel. Men pga vi ble flyttet til et annet sykehus måtte jeg vente. Jeg får det nå dekt pga medisinsk årsak(tåler ikke hormon prevensjon.) Så venter på time til sterilisering . Snakk med legen din Legen min virket lite oppdatert og mente det var noe som kun ble gjort privst. Håper å få det dekket av medisinske årsaker. Anonymkode: 60e42...0b5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Legen min sendte inn henvisning, tok noen uker før man fikk svar. Fikk innvilget. Betalte ingenting. Men fikk det dekket pga forhistorie. Hvis ikke så hadde jeg måttet betalt flere tusen. Aldri vært gravid. Anonymkode: 1a876...354
Anonymous 91 Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Legen min virket lite oppdatert og mente det var noe som kun ble gjort privst. Håper å få det dekket av medisinske årsaker. Anonymkode: 60e42...0b5 Be legen din skrive henvisning til sykehuset om det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå