Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Er jo ikke spoiling når episoden allerede har gått på lineær tv og er ferdig for TO timer siden! Hadde du ventet at de som har skrevet her i tråden kunne lukte at du er syk sånn at man kunne vente med å diskutere til du har sett? Selv om det så hadde tatt et par-tre uker? Du rekker ikke hele serien på en natt heller når det har vært ca 4 timer i uken i nesten 6 uker…

Et tips, ikke gå inn i tråden før du har sett episoden. Det har jeg begynt med, klok av skade. Ofte noen som glemmer seg og glemmer spoilertags før episoden har gått på lineær tv.

Masse god bedring, forresten, kjipt å være syk. 

Ikke alle ser på linær tv. Og noen venter med å se en serie alle episodene er ute. Og nei, jeg så hvem som vant uten å klikke meg inn, for en av kommentarene dukket opp på fremsiden...

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blizz1 skrev (6 minutter siden):

Ikke alle ser på linær tv. Og noen venter med å se en serie alle episodene er ute. Og nei, jeg så hvem som vant uten å klikke meg inn, for en av kommentarene dukket opp på fremsiden...

Jises!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå glad for at det ble Sofie, og Trond i finalen!!! Fortjent seier til Trond!!!

Måtte le av Ørnulf som liksom skulle ha det til at det var uflaks at melkespannet kom borti stengene. 😂 Skyldte på vind og gudene vet hva. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

En gjeng med ukjente mennesker, innesperret og forfulgt av kamera i 6 uker.  Skulle tro at selv den beste kan komme i dårlig lys på den tiden. Hvis man bare leter etter feil å pirke på, så finner man vel noen. Hvis ikke, så tror man at man finner noen. I denne tråden har det vært mange spekulasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Blizz1 skrev (59 minutter siden):

Hvorfor spoiler mange hvem som vinner når det står klart og tydelig "ingen spoiling".

Hadde tenkt å binge hele serien i natt siden jeg er syk...

Og nei, kunne ikke la være å klikke meg inn, for stod hvem som vant da jeg dro muspekeren over overskriften på hovedsiden...

Da må du unngå veldig mange nettsider og sosiale media til du får sett programmet når det passer deg, for det har jo vært omtalt «over alt» siden finalen var over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blizz1 skrev (På 19.2.2023 den 23.52):

Hvorfor spoiler mange hvem som vinner når det står klart og tydelig "ingen spoiling".

Hadde tenkt å binge hele serien i natt siden jeg er syk...

Og nei, kunne ikke la være å klikke meg inn, for stod hvem som vant da jeg dro muspekeren over overskriften på hovedsiden...

Hvordan mener du at en samtale/diskusjon i en slik tråd skal kunne foregå, om ikke episodene som er sendt på lineær tv kan diskuteres? 🙃

Endret av Elaine Marley
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (1 time siden):

Ikke alle ser på linær tv. Og noen venter med å se en serie alle episodene er ute. Og nei, jeg så hvem som vant uten å klikke meg inn, for en av kommentarene dukket opp på fremsiden...

Hæææ? :klo: Det ble jo lagt ut på strømmetjenester kl 03 i natt (tror jeg), altså 17 timer FØR det ble vist på tv! Er ikke spoiling da, vettu 😂 Spoiling er når det legges ut før det er blitt vist på tv. Du kan ikke vente at folk skal la være å diskutere noe som har gått på tv og vinneren er kåret bare fordi du ikke har sett det enda. Verden styres ikke etter din pipe. 

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 timer siden):

Hæææ? :klo: Det ble jo lagt ut på strømmetjenester kl 03 i natt (tror jeg), altså 17 timer FØR det ble vist på tv! Er ikke spoiling da, vettu 😂 Spoiling er når det legges ut før det er blitt vist på tv. Du kan ikke vente at folk skal la være å diskutere noe som har gått på tv og vinneren er kåret bare fordi du ikke har sett det enda. Verden styres ikke etter din pipe. 

Enig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (8 timer siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-gjor-han-med-premien/78518626

Premiebilen skal selges.

Hvor god reklame for disse bilene er det egentlig, når vinnerne bare selger dem?

Man må skatte betydelig av en slik premie, så kan vel være økonomiske grunner til å selge. I tillegg er det dyrt å holde seg med bil, så de færreste sitter vel med en bil mer enn man trenger. Kan jo også være at han har en flottere bil fra før og da selger den billigste. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir enda en ny sesong med Farmen kjendis, håper jeg de får med noen litt mer kjente folk enn i år.

Jeg kunne tenkt meg å sett: Jan Thomas, Vår Staude, Lilli Bendris, Jon Almås, Lisa Tønne, Else Kåss Furuseth, Siv Jensen, Vegard Harm, Erik Solbakken....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrysmoothie skrev (9 timer siden):

Sofie, hun har overrasket! For en tøff og oppegående dame! Hadde visst drevet med bryting i mange år også. En skal ikke dømme alle disse influencerne som dumme! 👍

Hvis jeg skulle bestemt en tredjeplass måtte det blitt Christoffer. Egentlig Ørnulf etter innsats, men syns personligheten hans trekker veldig ned.

Enig om Sofie. Hadde mine fordommer mot henne, men det motbeviste hun. Virker veldig ålreit. 

Trond virker overdrevet sympatisk, det blir for mye. Ingen sitter da der og oppfordrer til å stemme på motstanderen i en finale!? Veldig spesielt. Han har så tro på seg selv at han var sikker på at han slo henne uansett. 

Og den oppførselen mot Marit viser hva han er i stand til, med hersketeknikker og drittslenging foran henne til de andre. Han kan være så skuffet og sur som bare det, men det var ikke måten å ta det på. Mannen elsker jo å ta en privat prat, så hvorfor ikke denne gangen? 

Helt greit at han vant på grunn av sin innsats gjennom oppholdet, men guds beste barn er han ikke.

 

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (11 timer siden):

N.H er ikke med i år... :ninja: 

 

 

Nei, men tenk deg de hadde fått fart på ukesoppdraget og klart seg fint på lite mat. Det var for det de brukte det, drakk det,  ikke på nattklubb. Den versjonen kom jo uansett aldri til Norge ,så hadde vært rart og den kom på markedet / som premie nå. Hvis farmen fortsetter og rulle og gå får de kanskje små glasscolaer om noen år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snipa skrev (11 timer siden):

Har han sagt at han ikke har trent? 
Han svarte nei når Erik spurte: - Har du kjøpt deg øks og trent? (Kan ha trent, uten å ha kjøpt øks).

Tror han har trent på alt, melkespannholding inkludert. 

Trond sa jo at han hadde øvd med en kløyvøks (?) - altså en øks, bare ikke samme type øks. Så rart at han svarte "Nei" kontant på dette spørsmålet til Erik, når han hadde sagt noe annet på kamera uten de andre til stede.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende episode i går! 
Ble litt matt da det var steinbygging som konkurranse, men heldigvis viste det seg at forhåndsfavoritten ikke vant! Og faktisk gøy med melkespannholding denne gangen! Heiet såå på Sofie, og ville absolutt ikke at Ørnulf skulle vinne. Så ble virkelig noen spennende minutter! Og wow - for en dårlig taper Ørnulf var 😳

Blueberrysmoothie skrev (11 timer siden):

👏👏👏 Den mest verdige vinneren vant! Det var rørende å se hvor rørt Trond ble når han skjønte at han vant og måtte legge fra seg tavlen for å få en klem før han snudde den ❤️ 

Sofie var absolutt verdig hun også, sterk og tøff dame, men Trond har utpekt seg denne sesongen på alle plan. Ikke få rundt meg som har sagt at kona hans er heldig som har en så god mann.
 

Ja det var lett å se at de begge visste at de begge hadde rett. Tror de skjønte det i det øyeblikket spørsmålet kom. Så det på ansiktet til Sofie med èn gang. Det var et spørsmål jeg tror de har lest i gårdsboken sammen (eller bare kunne, da det ikke var så vanskelig (jeg kunne det uten alternativer)). Så da spørsmålet kom visste de hvem som vant. Var rørende ja!

Blåttvann skrev (10 timer siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-gjor-han-med-premien/78518626

Premiebilen skal selges.

Hvor god reklame for disse bilene er det egentlig, når vinnerne bare selger dem?

Jeg skulle ønske det var en annen premie! Bil er gørrkjedelig. Spesielt når ingen vil ha dem :roll:
Nei, det burde vært en pengepremie! 300.000 kr som de kunne gitt til valgfri veldedighet. Det hadde vært myye bedre, i alle fall i kjendisversjonen. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (10 timer siden):

Hvorfor spoiler mange hvem som vinner når det står klart og tydelig "ingen spoiling".

Hadde tenkt å binge hele serien i natt siden jeg er syk...

Og nei, kunne ikke la være å klikke meg inn, for stod hvem som vant da jeg dro muspekeren over overskriften på hovedsiden...

Så vi skulle vente med og diskutere finalen til i dag fordi du skulle se hele serien i natt? Ser du på tv, leser du nyheter, er du på fb, snakker du med folk? Dette er jo « spoilet» overalt. 

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sofie og Trond på God Morgen Norge i dag. 

Programleder spurte Trond om han hjalp Sofie i finaleuken fordi hun var en god venn eller fordi han ikke ønsket Ørnulf som finalemotstander. Trond svarte kun det var for å hjelpe Sofie fordi hun var en god venn. Det moralske svaret, altså.

Men så har Sofie sagt i mediene at hun i finaleuken følte seg alene på gården med en (Trond) som ikke likte henne og at forholdet deres imellom da var kleint, og så vet vi at Trond flere ganger i sync før finalen har sagt at han ikke ønsket Ørnulf som motstander i finalen. Samt at begge innrømmet i samme GMN-intervju at de ikke var særlig på talefot før siste kvelden, tvert imot at Trond hadde vært irritert på Sofie, men hvor ting siste kvelden begynte å løsne mellom dem som igjen skapte denne småfalske "unne-hverandre-seier"-stemningen som vi så i finalen.

Så gode venner var de ikke. Ikke da, iallfall. Så et lite og enkelt spørsmål fra programleder endte med en merkelig uærlighet fra Trond. Trond skrifter ansikt ned i de små hjørner for å fremstille seg best mulig i enhver situasjon, men motsier seg selv og sine handlinger. Og så ender det som alltid med kosesmisking. En handling som ser ut til å være motivert i å sette seg selv i et godt lys, og ikke for å gjøre andre godt.

Glad jeg ikke omgåes slike "gode, flotte" folk.

  • Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (35 minutter siden):

Sofie og Trond på God Morgen Norge i dag. 

Programleder spurte Trond om han hjalp Sofie i finaleuken fordi hun var en god venn eller fordi han ikke ønsket Ørnulf som finalemotstander. Trond svarte kun det var for å hjelpe Sofie fordi hun var en god venn. Det moralske svaret, altså.

Men så har Sofie sagt i mediene at hun i finaleuken følte seg alene på gården med en (Trond) som ikke likte henne og at forholdet deres imellom da var kleint, og så vet vi at Trond flere ganger i sync før finalen har sagt at han ikke ønsket Ørnulf som motstander i finalen. Samt at begge innrømmet i samme GMN-intervju at de ikke var særlig på talefot før siste kvelden, tvert imot at Trond hadde vært irritert på Sofie, men hvor ting siste kvelden begynte å løsne mellom dem som igjen skapte denne småfalske "unne-hverandre-seier"-stemningen som vi så i finalen.

Så gode venner var de ikke. Ikke da, iallfall. Så et lite og enkelt spørsmål fra programleder endte med en merkelig uærlighet fra Trond. Trond skrifter ansikt ned i de små hjørner for å fremstille seg best mulig i enhver situasjon, men motsier seg selv og sine handlinger. Og så ender det som alltid med kosesmisking. En handling som ser ut til å være motivert i å sette seg selv i et godt lys, og ikke for å gjøre andre godt.

Glad jeg ikke omgåes slike "gode, flotte" folk.

Vi har ikke nødvendigvis rett i våre tolkninger og mistenkeligheter, men vi ser jo et par røde flagg andre igjen ikke ser. Det er fascinerende for meg at man kommer så langt med store ord når man ikke handler deretter (og/eller motsier seg selv). :)

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grusom du skal ha Trond til å være rimer det dårlig med at han gav de andre to gode råd om å bygge et steintårn i semifinalen, samt at den psykiske mishandlede Marit gav han sin stemme. I den avsluttende stemmegivningen. 🙃

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...