LivLaga Skrevet 25. januar 2023 #521 Del Skrevet 25. januar 2023 Håper Jan Tore Kjær får bli igjen av utfordrerne. For det første fordi det er kjedelig å se ENDA en person som er stemplet som overfladisk influenser som skal bevise at de er sympatiske og har dybde. Det tilføyer ikke programmet noen ting for min del. For det andre er det mye mer interessant med en god blanding av folk, og det passer derfor godt at den nye deltakeren er litt oppi åra. For det tredje så tror håper jeg han kan bli en figur som kan sette Ørnulf litt på plass. Ørnulf er flink og alt det der, men han er nedlatende og dårlig til å se verdien i hva andre bidrar med. Null refleksjon over at de andre ikke bare kan drite i å mate dyr, lage mat, vaske opp eller gjøre andre ukesoppdrag for å hjelpe han akkurat i det sekundet han ber om hjelp. Jan Tore har jo mye ledererfaring han også og er vandt til å jobbe med lag og team, ser allerede at han har en helt annen tilnærming til ledelse enn Ørnulf. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti T Usen Skrevet 25. januar 2023 #522 Del Skrevet 25. januar 2023 Litt usikker på om Aurora vet at hun er 30 år. 30 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. januar 2023 #523 Del Skrevet 25. januar 2023 Aurora virker litt blåst 😳. Greit nok at hun ikke vet hva kalvedans er, men hun tror Trond er 70-80 år, og at de eldste mennene på gården levde i gamle dager og har opplevd krigen (2.verdenskrig) 🙄. 25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 25. januar 2023 #524 Del Skrevet 25. januar 2023 Adobyen skrev (16 timer siden): Onsdagens episode var Skjul innhold Grüner skrev (2 minutter siden): Aurora virker litt blåst 😳. Greit nok at hun ikke vet hva kalvedans er, men hun tror Trond er 70-80 år, og at de eldste mennene på gården levde i gamle dager og har opplevd krigen (2.verdenskrig) 🙄. Satt og lo høyt her! 😂😂 Svigermor er født i 1933. Hun blir 90 år i år Hun husker såvidt 2. verdenskrig 😅 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. januar 2023 #525 Del Skrevet 25. januar 2023 Peggy-Lovise skrev (6 minutter siden): Satt og lo høyt her! 😂😂 Svigermor er født i 1933. Hun blir 90 år i år Hun husker såvidt 2. verdenskrig 😅 Og Trond Moi, stakkar er bare 53😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 25. januar 2023 #526 Del Skrevet 25. januar 2023 (endret) Spoiler Endret 25. januar 2023 av Carmen67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 25. januar 2023 #527 Del Skrevet 25. januar 2023 Carmen67 skrev (1 minutt siden): …og der veit jeg hvem som ryker denne uka i kamp mot Ørnulf. TAKK Strix (not!) for totalt unødvendige og idiotiske titler på Torpet-episodene som enda ikke har sluppet. Advarsel! Dropp og sjekk Torpet på tv2 appen. Du trenger ikke kringkaste det her da uten å legge det bak spoiler!! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 25. januar 2023 #528 Del Skrevet 25. januar 2023 (endret) Har slettet. 1 time for tidlig. Beklager dette! Men hvorfor siterte du innlegget? Endret 25. januar 2023 av Carmen67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. januar 2023 #529 Del Skrevet 25. januar 2023 (endret) Carmen67 skrev (22 minutter siden): …og der veit jeg hvem som ryker denne uka i kamp mot Ørnulf. TAKK Strix (not!) for totalt unødvendige og idiotiske titler på Torpet-episodene som enda ikke har sluppet. Advarsel! Dropp og sjekk Torpet på tv2 appen. Du spoilet jo selv nå da, hvem som ble 1.kjempe. Det kommer ikke på tv før etter nyhetene. Ellers er jeg enig med deg. Strix er flinke til å spoile. De spoilet at Elin røk ut også ved å kalle episoden «immungutten». Jævlig irriterende. Endret 25. januar 2023 av jukkapalme 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 25. januar 2023 #530 Del Skrevet 25. januar 2023 Men den Torpet-episoden går i morgen, og da har vel ikke kampen vært enda? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. januar 2023 #531 Del Skrevet 25. januar 2023 (endret) Peggy-Lovise skrev (10 minutter siden): Men den Torpet-episoden går i morgen, og da har vel ikke kampen vært enda? Kampen var i mandagens episode. Strix flytter kampene sånn som det passer dem virker det som. Før var kampen alltid på torsdagene. Endret 25. januar 2023 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okidokisjokioki Skrevet 25. januar 2023 #532 Del Skrevet 25. januar 2023 Er jeg den eneste som synes det er veldig mye vin som deles ut i denne sesongen? 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 25. januar 2023 #533 Del Skrevet 25. januar 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Kampen var i mandagens episode. Strix flytter kampene sånn som det passer det virker det som. Før var kampen alltid på torsdagene. Ja, kampen mellom Elin og Eirik ja. Men jeg tenkte på tittelen på morgendagens episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. januar 2023 #534 Del Skrevet 25. januar 2023 Peggy-Lovise skrev (2 minutter siden): Ja, kampen mellom Elin og Eirik ja. Men jeg tenkte på tittelen på morgendagens episode. Å, den ja. Den tittelen har jeg ikke sett enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okidokisjokioki Skrevet 25. januar 2023 #535 Del Skrevet 25. januar 2023 Noen som vet sikkert hvem som saboterte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 25. januar 2023 #536 Del Skrevet 25. januar 2023 Lol,folk blir alltid så satt ut når ei ku går til angrep. Det er en veldig kjent sak at kuer kan angripe og løpe på folk. De kan sparke også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. januar 2023 #537 Del Skrevet 25. januar 2023 Okidokisjokioki skrev (34 minutter siden): Er jeg den eneste som synes det er veldig mye vin som deles ut i denne sesongen? De har vært rause med vinen i år, ja😉. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 25. januar 2023 #538 Del Skrevet 25. januar 2023 Grüner skrev (21 minutter siden): De har vært rause med vinen i år, ja😉. Jo da, men det blir ikke så mye til hver egentlig 🍷(lyst på et glass jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 25. januar 2023 #539 Del Skrevet 25. januar 2023 Grüner skrev (1 time siden): Aurora virker litt blåst 😳. Greit nok at hun ikke vet hva kalvedans er, men hun tror Trond er 70-80 år, og at de eldste mennene på gården levde i gamle dager og har opplevd krigen (2.verdenskrig) 🙄. Er det mulig? 😂😂😂😂😂😂😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 25. januar 2023 #540 Del Skrevet 25. januar 2023 Krutthøna skrev (15 timer siden): Kan godt være at Aleks surter og klager. Men slik Ørnulf oppfører seg, kjefter og smeller når folk ikke gjør som han vil, er fasiten på en dårlig leder. Ja, egentlig. Men det har jo gjort han til mange-millionær. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå