Meadow Skrevet 1. juni 2022 #181 Del Skrevet 1. juni 2022 Liker Malin og Christopher ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 1. juni 2022 #182 Del Skrevet 1. juni 2022 Synes casten virker bra og jeg kjenner til alle. Høyer kjenner jeg litt privat også og han er en fantastisk mann! Mange lag, så gleder meg til å følge ham. Alexander virker som en morsom og jovial fyr, tror han kan bringe mye glede innpå gården. PA Lervaag virker litt påtatt morsom (var iallfall det på KL), og er redd det blir mye voiceover på ham... Sofie Karlstad er kul, tror hun kan overraske mange! Mye styrke der, både psykisk og fysisk. Malin Nesvoll er supersøt, og hun er praktisk anlagt. Christopher virker arbeidsom og hyggelig. Kan kanskje havne litt i klinsj med noen da han er litt alfa. Aslak Maurstad er en snålig, positivt ment. Blir nok denne sesongens Öde. Lina er ikke redd for å synes eller høres. Liker henne godt, og tror hun blir en markant person der inne. Marit, Trond, Elin og Ingrid virker joviale og fine. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 1. juni 2022 #183 Del Skrevet 1. juni 2022 Cid skrev (1 time siden): Hadde vært morsommere med Liv Signe Navarsete Du veit ikkje ka du snakka om! D e eg så he stått på dage og nette med vekesoppdrage! Då e da urettferdigt at eg ska verta fysstekjempe! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #184 Del Skrevet 1. juni 2022 Djækklåsst skrev (8 minutter siden): Du veit ikkje ka du snakka om! D e eg så he stått på dage og nette med vekesoppdrage! Då e da urettferdigt at eg ska verta fysstekjempe! Det hadde blitt sykt underholdende 😂 Og så kommer Ola Borten Moe og Trine Skei Grande inn som utfordrere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 1. juni 2022 #185 Del Skrevet 1. juni 2022 Er det januar det starter? Var det januar årets farmen begynte? Er vel vanlig farmen først også kjendis farmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 1. juni 2022 #186 Del Skrevet 1. juni 2022 De fleste kjenner jeg ikke så godt. Men kunne vært verre. Tenker å se på en del ting som de har vært med i før for å bli bedre "kjent" med dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #187 Del Skrevet 1. juni 2022 Hjertestein skrev (5 minutter siden): Er det januar det starter? Var det januar årets farmen begynte? Er vel vanlig farmen først også kjendis farmen. Ja er vel tidlig januar? Tror det var 5 januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #188 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Eller 4 januar, er vel på tirsdager de viser alle versjoner av farmen nå fremfor mandag? Endret 1. juni 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobella66 Skrevet 1. juni 2022 #189 Del Skrevet 1. juni 2022 På neste års farmen er det kjendiser jeg ikke kjenner så godt til, men jeg gleder meg likevel til å se det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. juni 2022 #190 Del Skrevet 1. juni 2022 Hvem blir utfordrere? Sanna Sarromaa og ? 😅 Og hvem kommer til Torpet kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #191 Del Skrevet 1. juni 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Hvem blir utfordrere? Sanna Sarromaa og ? 😅 Og hvem kommer til Torpet kjendis? Blir vel noen fra bloggerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. juni 2022 #192 Del Skrevet 1. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Blir vel noen fra bloggerne Ja, vanskelig å spå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #193 Del Skrevet 1. juni 2022 Adobyen skrev (20 minutter siden): Ja, vanskelig å spå. Håper på Truls og Hellstrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 2. juni 2022 #194 Del Skrevet 2. juni 2022 Cid skrev (22 timer siden): Det hadde blitt sykt underholdende 😂 Og så kommer Ola Borten Moe og Trine Skei Grande inn som utfordrere Sistnevnte må de sørge for at ikke slipper til i kornåkeren. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robertson99 Skrevet 2. juni 2022 #195 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) - Endret 11. juni 2022 av Robertson99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyjenta Skrevet 2. juni 2022 #196 Del Skrevet 2. juni 2022 Robertson99 skrev (4 timer siden): Jeg har en seriøs crush på hun Malin Nesvoll, så dette gleder jeg meg til! Du opprettet brukeren kun for å skrive dette? Mistenkelig… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robertson99 Skrevet 2. juni 2022 #197 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) nyjenta skrev (På 2.6.2022 den 21.38): Du opprettet brukeren kun for å skrive dette? Mistenkelig… - Endret 11. juni 2022 av Robertson99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natterangler Skrevet 6. juni 2022 #198 Del Skrevet 6. juni 2022 Håper det blir bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 6. juni 2022 #199 Del Skrevet 6. juni 2022 Meadow skrev (På 1.6.2022 den 6.40): Her er deltakerne: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/z7oOyv/disse-er-med-i-farmen-kjendis-noen-gaar-meg-paa-nervene-allerede Kjenner til rundt halvparten av deltakerne, men tror det kan bli bra allikevel. Aleksander Sæterstøl er vel kjæresten til Martine Lunde fra 'Sofa' på TV2, og han pleier å si mye rart. 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. juni 2022 #200 Del Skrevet 6. juni 2022 kjente til alle bortsett fra en. Trodde Høyer bare var en butikk og ikke en person he he.. Glerder meg, fin cast i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå