AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Jeg er 34 år og fikk blodpropper i beinet for 2 år siden. Fikk vite at jeg fikk posttrombotisk syndrom etter blodproppene. Noe som gjør leggen min smertefull og hoven når jeg trener. Legen sier det skulle gå over etter ca ett år, men er like vond ved trening og etterpå enda. Får ikke hjelp av hverken sykehuset eller legen annet enn sånn er det. Eneste som hjelper er hvile i lang tid, men det er jo ikke akkurat så gunstig med tanke på blodsirkulasjonen. Jeg er ikke overvektig og har et sunt kosthold. Har brukt støttestrømpe, men ikke hjulpet. Begynner å bli litt desperat etter noe som kan hjelpe slik at jeg kan trene igjen. Må jo være noe som kan hjelpe på smertene? Ser at i blant annet USA har de flere behandlinger og inngrep på slike plager, men finner lite om det i Norge. Noen erfaringer? Anonymkode: 954e9...860
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Ingen som har noen erfaringer? 😔 Anonymkode: 954e9...860
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Hva sier fysioterapeuten? Anonymkode: eebfa...82c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva sier fysioterapeuten? Anonymkode: eebfa...82c Har ikke vært hos fysio med det. Tenkte det ikke var noe poeng da det er venene det er noe galt med. Samme type smerte som ved blodproppene samt hevelse 🤔 Anonymkode: 954e9...860
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Jeg har også hatt blodpropp. 6 år etter er fortsatt foten mer hoven enn den andre. Merkbart. Sikker 2-3 cm. Hele foten. Blir fort sliten etter en dag på jobb med gåing. Men har ikke hatt så mye smerter. Både trener og går på lange turer. Det er såpass at jeg kan leve med det. Lykke til. Anonymkode: 60695...26d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 34 år og blodpropper i beinet. Du får smerter når du trener? Anonymkode: 69cb2...26c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 34 år og blodpropper i beinet. Du får smerter når du trener? Anonymkode: 69cb2...26c Ja, stemmer, etter graviditet. Smerter under trening og lenge etterpå. Ts Anonymkode: 954e9...860
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå