AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #21 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tusen takk til alle som har svart her! Jeg overdramatiserte nok dette med kostnader, var både trøtt og fortvilt midt i natta. For å svare på et par ting : - Vi har katteluke i verandadøra, og pus kan gå inn / ut som hun vil - Hun får mat fra Hills for steriliserte katter -Hun er på kontroll annethvert år og får påfyll av de vaksinene som anbefales (betaler fast kombipris for dette) - Jevnlig ormekur siden hun er mest ute - Det blir ikke - 20 her da vi bor i mildt klima på Vestlandet Jeg elsker katten min, og med tips og triks mente jeg slik som forbytte, sette inn dokasse, drikkefontene, gi mer kos osv. Og jeg har fått mange gode tips! Samt time til dyrlegen er bestilt på tirsdag. Frem til da lukker vi alle dører og passer på at hun drikker godt. Skal også handle inn våtfor til henne, men hun har ikke vært særlig glad i det vi har prøvd til nå. Takk for hjelpen! ☺️ Anonymkode: dc062...20e Katter skal faktisk ha vaksine en gang i året!😒 Anonymkode: 4d664...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå