AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Hei. Jeg har en eks som har overøst meg med gaver. Nå er der slutt etter 9 måneder. Han krever gavene eller penger tilbake. Hvis ikke sender han en regning og tar dette igjennom forliksrådet. Det er snakk om en tv og ett mspa basseng. Ca 25 000 kr. Begge disse gavene står i mitt navn da han valgte det selv da han dro kortet. Vi har kommunisert igjennom snap så er ingen bevis bortsett fra noen meld der det står at han gir dette til meg. Hva har han krav på her? Anonymkode: 02608...5ce
Nordensparadis Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Bare tull, han har gitt det i gaver til deg, det er dine ting! 2
Dum jente Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Ja. Jeg mener også dette. Men han mener det er hans da han har betalt å har kvitteringene. Jeg vil ikke gi tilbake gavene heller da det betyr mye for meg.
Spell Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Om tingene står på ditt navn, og dette var gaver, så trenger du ikke gi tilbake tingene, eller penger... Bor du alene, og disse tingene er hjemme hos deg også? Synes han har vært svært naiv med å gi så dyre gaver. I alle fall i et helt nytt forhold... De jeg vet om som har gjort det, har ikke hatt rent mel i posen akkurat. Men trenger ikke være tilfellet her selvfølgelig. Om han ikke hadde krevd og truet med å få igjen penger og gaver, så hadde jeg nok synes det var rimelig at han kunne fått noe tilbake. Du nevner jo at han har overøst deg. Trenger du alt dette? Ønsker du å beholde alt dette selv etter brudd? 1
Dum jente Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Ja. Disse tingene er hos meg. Jeg vil helst ikke gi tilbake disse tingene da jeg gjerne vil beholde dem og trenger dem 🙈Pluss at det var ett stygt brudd sånn sett.. jeg syns ikke han fortjener det etter hvordan han har behandlet meg da han fant en ny å var uærlig di siste 2 månedene i forholdet.
Silva Pluvialis Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 En gave er en gave. Han kan ikke kreve det han har gitt tilbake. Tror jeg? 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 Hvorfor opprette 2 tråder om dette?? Anonymkode: c9317...0c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå