Gå til innhold

Program i kirken.


Unn_T

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere andre rukket å få trykt program tidsnok?

Vi kan jo ikke lage programmet før vi har fått godkjent salmene og solistinnslaget av presten,

og samtalen med presten finner jo som regel sted 1-2 uker før vielsen.

Er det noen som har latt være å lage program, og "bare" brukt salmebøker i kirken?

Til dere som har laget program, har dere gått via trykkeri eller har dere laget det på egen pc.

Eventuellt brukt hvilket program?

Ble litt mange spørsmål dette, men håper noen kan svare meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde mange samtaler med presten vi, og avtalte salmer og program, tekstleser etc. i god tid før.

Programmene ble laget på egen pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har laget utkast til kirkehefte på egen pc. Vi har alt fått dokumentene som skla fylles ut fra presten, og blir "innkalt" til møte minst 4 mnd før vielsen. Likevel kunne de se over programmet og godkjenne det alt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsettet til kirkeprogrammet er ferdig, skal bare legge inn salmer og solist innslag i dag når vi får det godkjent av presten. Det er nå 12 dager igjen til vår dag!!! Programmet lager vi selv i Word og printer ut...... skal nok fint rekke det............. :blunke: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirkeprogrammene laget vi selv i Word og printet dem ut på jobb 1 1/2 uke før bryllupet. Vi hadde møtet vårt med presten 2 uker før bryllupet og fikk da "godkjent" salmene. På den måten hadde vi heftene klare i veldig god tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi laget kirkeprogrammet i PowerPoint, og mailet til presten for godkjennelse. Måtte gjøre det slik siden vi bor i en annen del av landet enn hvor vi giftet oss. Møtte ikke presten før dagen før bryllupsdagen.

Vielsesritualet fikk vi i posten, så alt var ferdig før vi fikk det godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde kirkeprogram i Word og kjøpte nytt printer blekk - før jeg printet det ut. Det er i farger, med bilde av kirken og oss under forlovelsen. Fikk ikke plass til salmeteksten på et enkelt program, så jeg lagde en halvside som vi la inni med salmene scannet fra salmeboken. Der trengte jeg bare redigere litt, fordi vi skulle ha vers som ikke var i rekkefølge og kun tre vers pr salme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...