AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Vi har det ellers ganske dårlig, men nå begynner han å bli ekkel i senga også. For første gang på ganske lang tid har vi forsøkt å pult 3 ganger i denne uka. Jeg setter meg oppå han for å ri på sofaen, han sutrer over at han får vondt av tomlene mine, å sutrer å prater normalt mens jeg puler han. Vi flytter over til senga da sofaen ikke var bra nok tydeligvis å pule i, på soverommet demonstrerer han hvor fort jeg puler i rytme i doggy. Han mener jeg kun skal ta imot. Jeg trekker meg ut fordi dette syntes jeg ikke var greit, han sier at han ikke vil pule og at jeg må ta hintet? Han sa ikke nei engang, å han hadde boner. Så sier han nedverdigende ting som at jeg skal pule så jævlig fort å at jeg må følge hans rytme. Han så mye dritt, så jeg svarte «merkelig at du er den første som slenger dritt, når jeg ellers har hørt fra tidligere at jeg er den beste.» får da «jææ» tilbake. Anonymkode: 6ee09...f3d
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Han der hadde jeg aldri knulla igjen, for å si det slik!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Er det noe igjen å ta vare på i det forholdet? Anonymkode: 5b706...f11 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Høres ut som det er på tide å avslutte forholdet gitt. Hvorfor har du i det hele tatt sex med han? Hadde en fyr snakket slik til meg, hadde han aldri fått se meg naken igjen😆 Anonymkode: e2cb9...18f 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 Dødfødt forhold. Anonymkode: d92db...695 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #8 Skrevet 9. februar 2022 Krangler man i senga også..... vel, da er det sist på tiden..... En form for sadisme nesten? Anonymkode: bfd18...a59
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #9 Skrevet 9. februar 2022 Han høres rimelig psyko ut..hadde kommet meg vekk fort! Han har flere skruer løs, det er jo helt klart! aldri knull han igjen! PORFAVOR? 😅 Anonymkode: ba030...b17
anonymbruker34 Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 Det er helt klart at her må dere ta en ordentlig prat sammen, kommunisere og finne roten. For dette er symptomer på noe som har gnaget lenge.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #11 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 8.2.2022 den 23.25): Høres ut som det er på tide å avslutte forholdet gitt. Hvorfor har du i det hele tatt sex med han? Hadde en fyr snakket slik til meg, hadde han aldri fått se meg naken igjen😆 Anonymkode: e2cb9...18f Han sier at han ikke ville ha sex og at hun burde tatt hintet. Voldtekt? Jeg synes ikke det, men det var sex uten eksplisitt samtykke. Anonymkode: e8f5c...0cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå