AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 hei! jeg har omgangsyke og har egt bare kasta opp engang til morgen idag! er bare litt kvalm nå så jg lurte på hva man kan spise selvom man er kvalm? hakke spist noe idag uten om pizzaen som bare kom rett opp igjen… så kan jg spise makaroni eller noe lsm osv? har ganske angst for å kaste opp så vil egt ikke det igjen.. så er det noe man kan spise som ikke gjør at man blir så kvalm? svar så fort som mulig plz Anonymkode: 70ef4...dbc
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Må du spise så mye i da da? Kroppen klarer seg fint en dag men noe å drikke. Det jeg liker å spise/drikke når jeg jeg har omgangssyke er små mengder salt kjeks, rista brød og eplejuice eller vann. Anonymkode: ea0cf...6f2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Ristet lyst brød med litt smør evt 1-2 ostesmørbrød stekt i ovnen funket hos oss ved omgansyken. Anonymkode: 9942a...248
Anonym90059005 Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Om du kun har kasta opp 1 gang til morningen, så er det vel mest sannsynlig ikke omgangssyke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå