Gå til innhold

Ubehagelig å puste

Fremhevede innlegg

Skrevet

I hele dag har jeg kjent på at det er ubehagelig å puste. Det kjennes på en måte som om jeg er øm. Mulig ubehaget kommer mer fra musklene i brystkasse og rygg enn selve lungene? Jeg er litt usikker. Men det blir aldri bedre eller verre av noe spesielt. Og jeg er i fin form ellers. Hva kan det være?

Anonymkode: 3cad5...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Anonymkode: 3cad5...609

Skrevet

Har det slik nesten hver dag jeg, hos meg er det anspenthet som er årsaken. Men hvis dette er helt nytt for deg så kan det jo være lurt å sjekke det opp om du er bekymret. :)

Anonymkode: 81e8b...263

Skrevet

Hva det kan være bør du finne ut til legen. Umulig å si ut i fra bare en liten beskrivelse. Kan være alt i fra at du bare går å tenker på det til kolls. Har du prøvd å ta push ups eller noe sånt når dette skjer?

Anonymkode: 4fa89...2ea

Skrevet

Har du hatt mye halsbrann? Det kan være syre, som etterhvert kan gi brokk på spiserøret. Det kan gjøre det vondt til tider å puste, og man blir også anspent. Det er ikke farlig men det kjennes ut som at det forstyrrer luftveiene. Jeg har hatt dette lenge. 

Anonymkode: 63baa...696

Skrevet

Har det også slik, men kronisk. Og andpusten i aktivitet. Finner ikke ut av det. Jeg mistenker long covid ev pga  kronisk sykdom..

Anonymkode: c5118...c71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...