AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Hei! Melder med en gutt og har meldt med han en stund. vi har en typ av på historie som er ganske turbulens og ikke minst har det gått over en lengre periode. Jeg har vært mest keen helt fra starten-. Vi har typ "prøvd" med han som mer kald i ganske lang stund, men nå oppleves han som mer varm i måten å svare på. Tidligere har hat sagt at han ikke er så aktiv på snap, det stemmer nok. Likevel, så er det jeg som er mest keen, og han har gått med på å prøve på nytt. Merker en forskjell i hvor fort han svarer, men vet ikke om ah nkommer til å droppe meg denne gangen også. Grunnen for skepsisen ,er fordi at jeg egnetlig ikke helt klarer å se hva det var som plutselig fikk han til å endre mening? Kan være han ble sjarmert i senk av hvor keen jeg var,men jeg vet bare ikke om ejg skal gi meg selv så mye credit? Han er noe reservert, men jeg tenker at dette er tiden for meg til å vise at jeg har det kult uten han. Tar derfor litt mer avstand,magefølelsen min sier at ejg skal være mindre "på"ettersom han faktis khar dumpet meg flere ganger før. Men ser ikke heltfor meg at dette kan være hans nye hobby,når det er jeg som er mest "på", på en annen side: Hva er det verste som kan skje for hans del? Snaps og meldinger om hvor kjekk jeg synes han er, er jo aldri feil liksom.. Noen med gode innspill til hvordan å takle dette? Bruker ellers tiden til hjelp, men innrømmer at dette begynner å tippe litt over for min del-Iogmed at jeg må passe meg for å ikke gi for mye av meg selv denne gangen Anonymkode: 6e9c4...32f
powerpuffen Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Nei, du bør ikke gi det en ny sjanse. Om han virkelig hadde lyst hadde han vært ordentlig investert i deg. Ikke la deg selv bli stående på gresset. Det finnes mange andre der ute! 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Dette er jo ikke engang ekte. Hva får du ut av slikt tull? Anonymkode: de580...6e4 1
Hippogriff Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Bare det at du må passe på å ikke gi for mye av deg selv, sier jo sitt. Hvorfor gidder du spille spill med en mann som ikke gidder å bry seg med å trygge deg på ham som potensiell partner?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Lacuna skrev (10 minutter siden): Nei, du bør ikke gi det en ny sjanse. Om han virkelig hadde lyst hadde han vært ordentlig investert i deg. Ikke la deg selv bli stående på gresset. Det finnes mange andre der ute! Tja..Er det ikke menneskelig å ombestemme seg? Anonymkode: 6e9c4...32f
powerpuffen Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tja..Er det ikke menneskelig å ombestemme seg? Anonymkode: 6e9c4...32f Dette er et klassisk tilfelle av å holde noen på gresset "Bare i tilfelle". Om du ønsker å kun se det positive, ja så gjør det, men du vil nesten garantert bli såret. Du sier jo selv at du er den som har vært mest keen. Samtidig sier du selv at du er skeptisk. Skal du ikke stole på egen magefølelse? Han har dumpet deg mange ganger før skriver du også. Dette er jo røde flagg herifra til månen. Mitt råd er å droppe det. Hadde han vært skikkelig interessert hadde han vist det fra dag 1. Endret 8. februar 2022 av Lacuna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå