AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Match eller sukker om man er ute etter noe seriøst?Tinder er gøy,men det er så mye rart der ute. Anonymkode: 6873f...ab0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Match, uten tvil Anonymkode: ee678...6c1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Hvorfor match kontra sukker? Anonymkode: 6873f...ab0
wandagirl Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Har ikke prøvd match, men sukket har gitt meg veldig få aktuelle dates. Har truffet flere ålreite gjennom Tinder. Skal nok sies at det mest sannsynlig er de samme folkene overalt, men kanskje ulik algoritme🤷♀️ Skader ikke prøve begge deler kanskje?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Match syns jeg var helt ubrukelig. Vanskelig å forstå, dyrere og dårlig matching. Sukker er bra. Men det er begrenset med brukere der også. Men fungerte mye bedre og enklere enn Match. Anonymkode: cc54d...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Jeg traff min samboer på sukker. Anonymkode: 92519...51c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 Jeg var ikke fornøyd med sukker. Og møtte noen utenom, som og var på sukker, men de kunne ikke jeg finne, selv om vi hadde veldig like interesser og ønsker. Da jeg fikk kjæresten min og, så var vi begge på sukker da vi møttes, men vi kunne ikke velge hverandre, selv om vi virkelig burde komme opp for hverandre. Og han og jeg var sammen i flere år, og helt klart den beste kjæresten jeg har hatt, og den jeg har hatt mest felles med. Og det er jo ikke greit, når mange av de single ikke er tilgjengelige. Anonymkode: 8355a...227 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #8 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg var ikke fornøyd med sukker. Og møtte noen utenom, som og var på sukker, men de kunne ikke jeg finne, selv om vi hadde veldig like interesser og ønsker. Da jeg fikk kjæresten min og, så var vi begge på sukker da vi møttes, men vi kunne ikke velge hverandre, selv om vi virkelig burde komme opp for hverandre. Og han og jeg var sammen i flere år, og helt klart den beste kjæresten jeg har hatt, og den jeg har hatt mest felles med. Og det er jo ikke greit, når mange av de single ikke er tilgjengelige. Anonymkode: 8355a...227 Så rart, hvorfor gjør de det sånn? Og Match gjør ikke det? Anonymkode: 3a425...23c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #9 Skrevet 9. februar 2022 Match ha veldig gode forslag, mange jeg hadde like interesser og profiler med. Inklusive hun som nå er kjæresten min. M49 Anonymkode: ee678...6c1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 På Match er vel alle like desperate etter noen «å dele livet med». Så er vel lettere å realisere noe. Den beste plassen å finne noen som er en god match er å logge av PCen og komme seg ut døra. Anonymkode: 79408...95f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #11 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): På Match er vel alle like desperate etter noen «å dele livet med». Så er vel lettere å realisere noe. Den beste plassen å finne noen som er en god match er å logge av PCen og komme seg ut døra. Anonymkode: 79408...95f Aldri møtt noen kjæreste utenom nettet, og jeg er snart 40. Hadde aldri møtt noen om jeg hadde basert meg på det der. Anonymkode: 3a425...23c 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #12 Skrevet 9. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Aldri møtt noen kjæreste utenom nettet, og jeg er snart 40. Hadde aldri møtt noen om jeg hadde basert meg på det der. Anonymkode: 3a425...23c Hvordan vil du score deg selv på en skala fra 1-10? Det er helt klart vanskeligere å finne noen utenom nettet om man er under gjennomsnittet. På nettet finner man da andre i samme situasjon lettere - derav Match.com. En annen ting som utgjør en forskjell om du klarer å finne noen uten bruk av en datingplattform er personligheten din, hvor interessant du er, og hvor sosialt normativ du er. Anonymkode: 79408...95f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #13 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvordan vil du score deg selv på en skala fra 1-10? Det er helt klart vanskeligere å finne noen utenom nettet om man er under gjennomsnittet. På nettet finner man da andre i samme situasjon lettere - derav Match.com. En annen ting som utgjør en forskjell om du klarer å finne noen uten bruk av en datingplattform er personligheten din, hvor interessant du er, og hvor sosialt normativ du er. Anonymkode: 79408...95f Lettere og finne noen på nette om man er gjenomsnittet? trodde det var motsatt jeg. m 29 Anonymkode: 766ce...e0e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #14 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri møtt noen kjæreste utenom nettet, og jeg er snart 40. Hadde aldri møtt noen om jeg hadde basert meg på det der. Anonymkode: 3a425...23c Mens jeg har møtt alle mine kjærester utenom nettet. Jeg er 38. Anonymkode: 77dc9...933
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #15 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Lettere og finne noen på nette om man er gjenomsnittet? trodde det var motsatt jeg. m 29 Anonymkode: 766ce...e0e Det er lett å finne folk overalt hvis man ikke er kresen. Har man derimot noen standarder... Anonymkode: 77dc9...933
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #16 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er lett å finne folk overalt hvis man ikke er kresen. Har man derimot noen standarder... Anonymkode: 77dc9...933 De damene jeg har fått kjangsen til og møte på nett har virkelig vært bunn av bøtta. Har fått mye bedre i virkeligheten så vil helst ikke sette lista så lavt. Anonymkode: 766ce...e0e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #17 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vil du score deg selv på en skala fra 1-10? Det er helt klart vanskeligere å finne noen utenom nettet om man er under gjennomsnittet. På nettet finner man da andre i samme situasjon lettere - derav Match.com. En annen ting som utgjør en forskjell om du klarer å finne noen uten bruk av en datingplattform er personligheten din, hvor interessant du er, og hvor sosialt normativ du er. Anonymkode: 79408...95f Det der var så dumt at det ikke fortjener svar en gang. Anonymkode: 3a425...23c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå