AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Jeg ble helt på trynet forelsket i denne mannen, vi ble utrolig nære veldig fort, men så backet han ut når han etterhvert fant ut at det er mye arbeid med barnet mitt som har en add diagnose. Jeg er så lei meg nå fordi jeg har ikke opplevd en slik nærhet og ømhet fra noen før, det intime av så herlig og når vi kysset så var det som å forsvinne inn i en slags annen mental plan der jeg liksom koblet ut alt og fikk hvile. Han gjorde noe med meg som fikk meg til å slappe av og roe ned, og det var så utrolig deilig å være med han. bare han tok litt på meg så ble jeg helt avslappet! Han hadde også et helt nydelig ansikt og type atletisk kropp ( ikke trent) og en høyde som gjorde at jeg følte meg så feminin. Jeg var så forelsket og nå er det borte og det er så utrolig vondt. Han hadde DE nydelige øynene og smil. Det var så intimt og fint med han og han dømte meg ikke for noe, men han vil ikke ha meg pga barnet mitt.. Blir bare kvalm av tanken på å begynne med appene igjen. Hater den datingen. Anonymkode: dede9...537
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Hvorfor ble det slutt mellom dere? Anonymkode: 867c7...e87
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Gratulerer! Nydelig å være singel! Anonymkode: 5d1c9...315
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ble det slutt mellom dere? Anonymkode: 867c7...e87 Det har hun da forklart veldig tydelig og flere ganger i innlegget sitt. Leser du ikke innlegg du svarer på? Anonymkode: 07536...085 15
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ble helt på trynet forelsket i denne mannen, vi ble utrolig nære veldig fort, men så backet han ut når han etterhvert fant ut at det er mye arbeid med barnet mitt som har en add diagnose. Jeg er så lei meg nå fordi jeg har ikke opplevd en slik nærhet og ømhet fra noen før, det intime av så herlig og når vi kysset så var det som å forsvinne inn i en slags annen mental plan der jeg liksom koblet ut alt og fikk hvile. Han gjorde noe med meg som fikk meg til å slappe av og roe ned, og det var så utrolig deilig å være med han. bare han tok litt på meg så ble jeg helt avslappet! Han hadde også et helt nydelig ansikt og type atletisk kropp ( ikke trent) og en høyde som gjorde at jeg følte meg så feminin. Jeg var så forelsket og nå er det borte og det er så utrolig vondt. Han hadde DE nydelige øynene og smil. Det var så intimt og fint med han og han dømte meg ikke for noe, men han vil ikke ha meg pga barnet mitt.. Blir bare kvalm av tanken på å begynne med appene igjen. Hater den datingen. Anonymkode: dede9...537 Forstår at du savner han, men jeg tenker at det ikke var oppriktig interesse/kjærlighet fra hans side, når han backer ut på grunn av barnet ditt. Og det er jo ikke en slik man du trenger uansett! Du trenger en som har forståelse og ønsker å hjelpe deg med det kjæreste du har, barnet ditt. Så på en måte fikk du hjelp fra barnet ditt her til å "luke ut" en mann som verken brydde seg nok eller hadde interesse av å stå i det. Ettrsom han nå er borte, så har du alle muligheter for å møte en bedre mann, som kan fylle denne plassen i ditt liv på en bedre måte. Jeg håper det skjer snart, lykke til! Anonymkode: 07536...085 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor ble det slutt mellom dere? Anonymkode: 867c7...e87 fordi han ikke ville ha meg pga barnet mitt. 😟 Anonymkode: dede9...537
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg ble helt på trynet forelsket i denne mannen, vi ble utrolig nære veldig fort, men så backet han ut når han etterhvert fant ut at det er mye arbeid med barnet mitt som har en add diagnose. Jeg er så lei meg nå fordi jeg har ikke opplevd en slik nærhet og ømhet fra noen før, det intime av så herlig og når vi kysset så var det som å forsvinne inn i en slags annen mental plan der jeg liksom koblet ut alt og fikk hvile. Han gjorde noe med meg som fikk meg til å slappe av og roe ned, og det var så utrolig deilig å være med han. bare han tok litt på meg så ble jeg helt avslappet! Han hadde også et helt nydelig ansikt og type atletisk kropp ( ikke trent) og en høyde som gjorde at jeg følte meg så feminin. Jeg var så forelsket og nå er det borte og det er så utrolig vondt. Han hadde DE nydelige øynene og smil. Det var så intimt og fint med han og han dømte meg ikke for noe, men han vil ikke ha meg pga barnet mitt.. Blir bare kvalm av tanken på å begynne med appene igjen. Hater den datingen. Anonymkode: dede9...537 Trøsteklem til deg!❤ Been there Fra ei som nesten har gitt opp kjærligheten. Aldri noe som varer. Er fortsatt på utkikk etter den store kjærligheten etter et 11års samboerforhold tok slutt. Anonymkode: 5d3ce...10d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forstår at du savner han, men jeg tenker at det ikke var oppriktig interesse/kjærlighet fra hans side, når han backer ut på grunn av barnet ditt. Og det er jo ikke en slik man du trenger uansett! Du trenger en som har forståelse og ønsker å hjelpe deg med det kjæreste du har, barnet ditt. Så på en måte fikk du hjelp fra barnet ditt her til å "luke ut" en mann som verken brydde seg nok eller hadde interesse av å stå i det. Ettrsom han nå er borte, så har du alle muligheter for å møte en bedre mann, som kan fylle denne plassen i ditt liv på en bedre måte. Jeg håper det skjer snart, lykke til! Anonymkode: 07536...085 ja, det er en god måte å se det på.. 😢 det er bare så vondt. Anonymkode: dede9...537
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 Tror jeg elsker han 😭 Anonymkode: dede9...537
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #10 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble helt på trynet forelsket i denne mannen, vi ble utrolig nære veldig fort, men så backet han ut når han etterhvert fant ut at det er mye arbeid med barnet mitt som har en add diagnose. Jeg er så lei meg nå fordi jeg har ikke opplevd en slik nærhet og ømhet fra noen før, det intime av så herlig og når vi kysset så var det som å forsvinne inn i en slags annen mental plan der jeg liksom koblet ut alt og fikk hvile. Han gjorde noe med meg som fikk meg til å slappe av og roe ned, og det var så utrolig deilig å være med han. bare han tok litt på meg så ble jeg helt avslappet! Han hadde også et helt nydelig ansikt og type atletisk kropp ( ikke trent) og en høyde som gjorde at jeg følte meg så feminin. Jeg var så forelsket og nå er det borte og det er så utrolig vondt. Han hadde DE nydelige øynene og smil. Det var så intimt og fint med han og han dømte meg ikke for noe, men han vil ikke ha meg pga barnet mitt.. Blir bare kvalm av tanken på å begynne med appene igjen. Hater den datingen. Anonymkode: dede9...537 Sånn går det når du bruker apper og lar han smake på deg alt for tidlig. Hva med å la skjebnen bestemme, vær mer aktiv ute enn på apper, se deg rundt om du ser en mann du liker, smil, snakk ta det skritt for skritt, funka for meg 🙂 BTW om han ikke tar deg fordi du har 1 barn med spessielle behov så er han lite verdt 🙂 Anonymkode: 18ef0...ce8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #11 Skrevet 8. februar 2022 Du forteller masse fint om han, og du var veldig betatt. MEN er han så flott når han bakker ut pga barnet ditt. Kanskje, kanskje ikke. Dessuten er det dumt å hive seg på daiting med en gang etter et brudd. Anonymkode: 87a49...4fb 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #12 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sånn går det når du bruker apper og lar han smake på deg alt for tidlig. Hva med å la skjebnen bestemme, vær mer aktiv ute enn på apper, se deg rundt om du ser en mann du liker, smil, snakk ta det skritt for skritt, funka for meg 🙂 BTW om han ikke tar deg fordi du har 1 barn med spessielle behov så er han lite verdt 🙂 Anonymkode: 18ef0...ce8 Hæ ? vi datet lenge uten å bli intime. Og ja, kanskje det er lurt, å heller finne uten appene. Men det er ikke lett nå. Og i Norge blir man jo uglesett om man forsøker å slå av en samtale. blir sett på som den raringen jo. Anonymkode: dede9...537 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #13 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du forteller masse fint om han, og du var veldig betatt. MEN er han så flott når han bakker ut pga barnet ditt. Kanskje, kanskje ikke. Dessuten er det dumt å hive seg på daiting med en gang etter et brudd. Anonymkode: 87a49...4fb Ja, det er dumt. Tar det når jeg er klar. Anonymkode: dede9...537
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #14 Skrevet 8. februar 2022 Synes ikke man skal klandre mannen og tvile på at han er en bra mann fordi han merket på seg selv at det ble for mye jobb med barnet. Det er jo en helt ærlig sak, det. Men skjønner at du er trist, TS! Men det var ikke meningen at dere to skulle være sammen, og sånt må man jo bare akseptere. De veldig vonde følelsene du kjenner nå kommer til å bli mildere med tiden, for så å forsvinne. Ønsker deg alt godt ❤️ Anonymkode: 3e492...efb 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #15 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes ikke man skal klandre mannen og tvile på at han er en bra mann fordi han merket på seg selv at det ble for mye jobb med barnet. Det er jo en helt ærlig sak, det. Men skjønner at du er trist, TS! Men det var ikke meningen at dere to skulle være sammen, og sånt må man jo bare akseptere. De veldig vonde følelsene du kjenner nå kommer til å bli mildere med tiden, for så å forsvinne. Ønsker deg alt godt ❤️ Anonymkode: 3e492...efb klandrer han ikke i det hele tatt men det såret meg så klart. Forstår han godt og ønsker han alt vel..takk forresten. Anonymkode: dede9...537
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #16 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble helt på trynet forelsket i denne mannen, vi ble utrolig nære veldig fort, men så backet han ut når han etterhvert fant ut at det er mye arbeid med barnet mitt som har en add diagnose. Jeg er så lei meg nå fordi jeg har ikke opplevd en slik nærhet og ømhet fra noen før, det intime av så herlig og når vi kysset så var det som å forsvinne inn i en slags annen mental plan der jeg liksom koblet ut alt og fikk hvile. Han gjorde noe med meg som fikk meg til å slappe av og roe ned, og det var så utrolig deilig å være med han. bare han tok litt på meg så ble jeg helt avslappet! Han hadde også et helt nydelig ansikt og type atletisk kropp ( ikke trent) og en høyde som gjorde at jeg følte meg så feminin. Jeg var så forelsket og nå er det borte og det er så utrolig vondt. Han hadde DE nydelige øynene og smil. Det var så intimt og fint med han og han dømte meg ikke for noe, men han vil ikke ha meg pga barnet mitt.. Blir bare kvalm av tanken på å begynne med appene igjen. Hater den datingen. Anonymkode: dede9...537 Føler med deg og sender deg en digital klem 😌❤️ Men hvis denne mannen backet ut på grunn av barnet ditt som krever litt ekstra, er det vel bedre at han trakk seg nå og ikke om flere måneder når du ville vært enda mer knyttet til ham? Du trenger åpenbart en moden mann som klarer å håndtere litt ekstra bagasje og ikke lar seg skremme av det. Jeg er sikker på du finner den rette. Men hvis jeg kan få lov til å gi deg et råd, noe som i hvertfall gjør meg (som også er singel) tryggere og roligere med tanke på menn: Jobb med å være glad i deg selv først ❤️ Jeg kan ta feil, men jeg får en følelse av at du satser på å finne lykken i en mann. Og at du føler at livet raser sammen uten denne mannen (?). Men tro meg, han kunne ikke gjort deg lykkelig. Det er ikke noe annet menneske som kan det. Lykke og glede for meg er å være glad i meg selv og trygg på hvem jeg er, mine behov og mine grenser. Jeg har aldri hatt det så godt som etter at jeg jobbet med trygghet i meg selv, og virkelig å akseptere den jeg er og slutte å være så streng og hard mot meg selv. Det tok et års tid med konsekvent mental jobbing og terapi. Men det var utrolig godt for meg 🥰du får ta dette i mot hvis du føler at det treffer. Men uansett: gjør gode ting for deg selv, ta massasje for å få den gode følelsen ved å bli tatt på, dyrk vennskap, tren el.l, og ikke bli desperat etter kjærligheten. Den kommer, jeg er helt sikker på det. Pust rolig og ikke få panikk selv om du ikke fikk han du ville ha denne gangen ❤️ Håper dette hjelper litt☺️ Anonymkode: afa53...481 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #17 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Føler med deg og sender deg en digital klem 😌❤️ Men hvis denne mannen backet ut på grunn av barnet ditt som krever litt ekstra, er det vel bedre at han trakk seg nå og ikke om flere måneder når du ville vært enda mer knyttet til ham? Du trenger åpenbart en moden mann som klarer å håndtere litt ekstra bagasje og ikke lar seg skremme av det. Jeg er sikker på du finner den rette. Men hvis jeg kan få lov til å gi deg et råd, noe som i hvertfall gjør meg (som også er singel) tryggere og roligere med tanke på menn: Jobb med å være glad i deg selv først ❤️ Jeg kan ta feil, men jeg får en følelse av at du satser på å finne lykken i en mann. Og at du føler at livet raser sammen uten denne mannen (?). Men tro meg, han kunne ikke gjort deg lykkelig. Det er ikke noe annet menneske som kan det. Lykke og glede for meg er å være glad i meg selv og trygg på hvem jeg er, mine behov og mine grenser. Jeg har aldri hatt det så godt som etter at jeg jobbet med trygghet i meg selv, og virkelig å akseptere den jeg er og slutte å være så streng og hard mot meg selv. Det tok et års tid med konsekvent mental jobbing og terapi. Men det var utrolig godt for meg 🥰du får ta dette i mot hvis du føler at det treffer. Men uansett: gjør gode ting for deg selv, ta massasje for å få den gode følelsen ved å bli tatt på, dyrk vennskap, tren el.l, og ikke bli desperat etter kjærligheten. Den kommer, jeg er helt sikker på det. Pust rolig og ikke få panikk selv om du ikke fikk han du ville ha denne gangen ❤️ Håper dette hjelper litt☺️ Anonymkode: afa53...481 Hei, og ja, du har gode poeng her. Men det er nok ikke helt slik at jeg tror jeg blir lykkelig av noen andre, jeg er en tøff dame med egen bolig som jeg pusser opp. Men det var noe med han som var litt som å komme hjem og jeg har datet mange, og ikke funnet noen som har gjort meg så rolig. Jeg dro til han og fikk selskap og ro og når jeg dro hjem så var jeg utvilt, på en måte. Jeg kunne være helt hakka utslitt og ville være alene, så kom han til meg og så var det helt ok. Mange andre mer "normale" som jeg har datet er emosjonelle krevende. men vi var liksom helt i sync. Vi var helt like. Forsto med en gang hva han mente når han lette etter ord, eller ikke fikk sagt hva det var. Var litt som å finne en gammel venn igjen, på en måte. Har grått nå i en dag og en kveld. Det er sykt vondt. Anonymkode: dede9...537
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #18 Skrevet 8. februar 2022 Det jeg ikke helt fikk fram i det siste innlegget, er jo at jeg vet at jeg er ansvarlig for egen lykke, og det går ut på å gjøre det jeg er redd for å gjøre, føle mestring, kaste meg ut i ting som jeg ikke før har turt. Da mestrer jeg det ukjente og føler meg sterk og selvstendig og jeg blir mer glad i meg selv. Jeg vet jo det. Anonymkode: dede9...537
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #19 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, og ja, du har gode poeng her. Men det er nok ikke helt slik at jeg tror jeg blir lykkelig av noen andre, jeg er en tøff dame med egen bolig som jeg pusser opp. Men det var noe med han som var litt som å komme hjem og jeg har datet mange, og ikke funnet noen som har gjort meg så rolig. Jeg dro til han og fikk selskap og ro og når jeg dro hjem så var jeg utvilt, på en måte. Jeg kunne være helt hakka utslitt og ville være alene, så kom han til meg og så var det helt ok. Mange andre mer "normale" som jeg har datet er emosjonelle krevende. men vi var liksom helt i sync. Vi var helt like. Forsto med en gang hva han mente når han lette etter ord, eller ikke fikk sagt hva det var. Var litt som å finne en gammel venn igjen, på en måte. Har grått nå i en dag og en kveld. Det er sykt vondt. Anonymkode: dede9...537 Opplevd samme som deg, og synes det er så trist at de ikke ser det samme, eller holder fast i det på samme måte som oss.. når man møter noen man klaffer SÅ bra med, hvorfor er det da så enkelt å slenge det fra seg? Anonymkode: 1b5c9...6c6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #20 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men uansett: gjør gode ting for deg selv, ta massasje for å få den gode følelsen ved å bli tatt på, dyrk vennskap, tren el.l, og ikke bli desperat etter kjærligheten. Den kommer, jeg er helt sikker på det. Pust rolig og ikke få panikk selv om du ikke fikk han du ville ha denne gangen Jeg vet ikke om du noen gang har kysset noen og så har omverden svartnet ut? og så er det bare han der? Man glemmer alt annet. Anonymkode: dede9...537
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå