Gå til innhold

Med All Respekt

Entern

Anbefalte innlegg

Se kildebildet

Flere her som følger podkasten?

Jeg synes gutta stort sett er veldig morsomme, særlig Abu (favoritt 🤣), og liker humoren deres. Ikke helt 100% så bra som RR på sitt beste men bedre enn RR var de siste par tre åra synes jeg.

De er ikke fullt så artige når de gjester andre programmer (gruppedynamikken er viktig for dem tror jeg) men Abu & Sandeep greide seg jo toppers i Alle Mot Alle da 😁

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter ikke å hører på podcast med innvandrere, der går grensa. 

Anonymkode: e99a7...37e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (4 minutter siden):

MAR ❤

Godt vi er flere morrapulere!

Hører dem stort sett alltid hver dag når jeg kommer hjem fra jobb 😊

Enda mer enn RR så gir de en veldig bra selskap følelse, kompisgjeng som tuller med hverandre og alt annet = veldig godt å ha særlig under corona 😊

Galvans lister (lister lister lister) er favoritt delen 😀😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Hører dem stort sett alltid hver dag når jeg kommer hjem fra jobb 😊

Enda mer enn RR så gir de en veldig bra selskap følelse, kompisgjeng som tuller med hverandre og alt annet = veldig godt å ha særlig under corona 😊

Galvans lister (lister lister lister) er favoritt delen 😀😅

De er et relativt nytt bekjentskap for meg, jeg har alltid hørt RR, og MAR har vel tidligere bare gått på fredager? Da har jeg en fast date med Misjonen når jeg har mulighet til det.  

Lytter via NRKradio appen og har like greit begynt med episodene fra 2018. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sitter ikke å hører på podcast med innvandrere, der går grensa. 

Anonymkode: e99a7...37e

Du er sikkert artig på fest... 🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (1 time siden):

De er et relativt nytt bekjentskap for meg, jeg har alltid hørt RR, og MAR har vel tidligere bare gått på fredager? Da har jeg en fast date med Misjonen når jeg har mulighet til det.  

Lytter via NRKradio appen og har like greit begynt med episodene fra 2018. 

Hører dem med appen selv også 😀 Den er så praktisk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Galvan er min favoritt 😁

Anonymkode: 4a2ee...431

Han er kjempemorsom, litt a la Tore Sagen med krakilske utbrudd og sånn 😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne podcasten selv, ler meg skakk når jeg hører på de 😄 Og jeg har veldig lyst på morrapuler t-skjorte! Tenk så kult å dukke opp på Sats med det hehe. Galvan er veldig vittig, jeg liker Abu også. Det er jo ikke bare fjas heller, syns de tar opp mange samfunnsrelevante temaer.. Dette har faktisk vært mitt høydepunkt under pandemien og hjemmekontor, føltes som jeg ikke var så alene da jeg hørte på disse gutta. Håper på nytt liveshow siden det de skulle ha i desember ble kansellert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja digger dem, har hørt på dem siden begynnelsen, tror jeg.. ikke heeelt begynnelsen kanskje men en god stund før pandemien starta. Desitirsdagene var alltid funny! Har fortsatt ingen t-skjorte selv om jeg har sendt inn en del mailer. Hva skal til, liksom? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (3 minutter siden):

Jeg elsker denne podcasten selv, ler meg skakk når jeg hører på de 😄 Og jeg har veldig lyst på morrapuler t-skjorte! Tenk så kult å dukke opp på Sats med det hehe. Galvan er veldig vittig, jeg liker Abu også. Det er jo ikke bare fjas heller, syns de tar opp mange samfunnsrelevante temaer.. Dette har faktisk vært mitt høydepunkt under pandemien og hjemmekontor, føltes som jeg ikke var så alene da jeg hørte på disse gutta. Håper på nytt liveshow siden det de skulle ha i desember ble kansellert. 

Hadde ikke greid meg gjennom corona tidene uten MAR gutta sjøl 😀

Jeg liker godt måten de diskuterer alvorlige ting på 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Hadde ikke greid meg gjennom corona tidene uten MAR gutta sjøl 😀

Jeg liker godt måten de diskuterer alvorlige ting på 😊

Ikke sant! Et uhøytidelig program :) Men jeg satt kaffen litt i halsen da de foreslo til ei jente som bodde i Frankrike at hun kunne putte en baguette oppi der du veit, da hadde jeg i tillegg håndverkere her i huset 😄 Han Renzo som har vært en del med i det siste er også artig syns jeg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariannah skrev (1 minutt siden):

Ikke sant! Et uhøytidelig program :) Men jeg satt kaffen litt i halsen da de foreslo til ei jente som bodde i Frankrike at hun kunne putte en baguette oppi der du veit, da hadde jeg i tillegg håndverkere her i huset 😄 Han Renzo som har vært en del med i det siste er også artig syns jeg. 

Renzo er morsom ja 😀

Og ja det hender de er litt sånn gammel RR aktig drøye, sånn som den med hun i Frankrike (husker den😀)😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de nye vikarene og spesielt Arash, han får meg til å le. Ellers er Galvan favoritten min, han er vimsete men sier veldig mye fornuftig. MAR er det beste på NRK radio nå med unntak av Berrum og Beyer Snakker om Greier. Berrum og Beyer er mer min humor og min type innhold, men det at MAR kommer fire ganger i uka er helt topp for et podcast-avhengig individ som meg selv.

Endret av Polyester
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arash synes jeg er veldig veldig gøy også! 😄 Gøy at han tør å være  rappkjefta og ta plass når han er på besøk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MarianneE skrev (18 minutter siden):

Arash... er det han de kalte tacopakkis :lol:

De kaller han First Price Renzo for å tulle med han 😆😆😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

De kaller han First Price Renzo for å tulle med han 😆😆😆😆

Ja, der har jeg hørt! Herlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (På 22.2.2022 den 18.30):

Arash... er det han de kalte tacopakkis :lol:

Det må ha vært Renzo, selv om det med Taco er "rasistisk" fordi han er Chiliener. 😄

Anonymkode: ce700...d86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...