Gå til innhold

Kyssing, blir det bedre?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Etter ett langt forhold, 15 år, er jeg ute på markedet igjen. Har blitt kjent med en fin fyr og ting går bra. 

Vi kysset for første gang i dag, men jeg likte ikke helt hvordan han kysser...

Jeg har vært i ett forhold så lenge og han er den første andre enn jeg kysser på godt over 15 år. Er det en lærekurve hvor man blir kjent med hverandre og at det blir bedre?

Har dere tips om hva jeg kan gjøre for å gjøre det bedre?

Jeg husker ikke hvordan det var med x'en min når vi først begynte, men husker hvertfall at sexen ble bedre etterhvert som vi lærte hva som funket for oss.

Endret av Fox-sake
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexen kan man lære, men kyssinga må sitte fra dag 1.

Anonymkode: 6abb6...14f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er tilbøyelig til å være enig. Samtidig klarte jeg å venne meg til en dårlig kysser, der klininga liksom bare ikke var en del av forholdet. Savner det likevel, da. 

Anonymkode: 7ff81...b00

Skrevet

Var han veldig intens og slukte munnen din? Høres ut som min x,og vet du hva? Etter 7.5 år var kyssingen hans noe jeg fortsatt ikke likte....Han kunne også finne på å holde meg fast for å få gitt disse kyssene. 

Har dere hatt sex ennå? Kan være bedre seksuelt selv om kyssing er dårlig

Skrevet

Eksen min var helt ubrukelig på å kline, men hun var utrolig god til å suge, så det gikk - i fire år. Tror ikke han blir bedre. Synd det ikke var meg du traff. 

Anonymkode: 7ffc9...0f3

• Hjerte 1
Skrevet

Min erfaring er at kyssing må føles rett og deilig fra første stund,kan ikke egentlig bli veldig mye bedre.

Samme med sex; om det ikke er fantastisk og super kjemi føles fra første gang, blir det alltid middels eller dårlig.

Med kjæresten var kyssene så herlige at jeg fikk sommerfugler i magen første gang han kysset meg, og sexen…magisk! Og den er fremdeles magisk. 🥰 Enten passer man sammen, eller ikke - og da blir det middels eller dårlig.

Anonymkode: 0917d...361

• Liker 2
Skrevet (endret)
Fox-sake skrev (4 timer siden):

Har dere tips om hva jeg kan gjøre for å gjøre det bedre?

Jeg elsker å kysse og synes kyss er utrolig deilig og informativt. Et kyss skal virke forførende, helst med et lite vacuum som føles som du vil "holdes" igjen. Små korte med fuktige lepper som gir smaskelyder, ikke for mye, heller ikke for sjelden. Myke lepper er jo et must og det samme vil jeg si om fuktigheten. Det bør være såpass at du kjenner litt fukt på kinnet etter at du er blitt kysset.

Vi kysser også samtidig med å bruke hendene.. holding i nakken, håndflørting, kose med øreflippene, skulderen, ryggen, låret etc.. Akkurat nok til kjenne på gåsehud og snikende stigende opphisselse.

Tungekyssing er jo mere brukt når vi blir skikkelig opphisset, det gir jo også hærlige lyder. Vi puster høyere også da, og det avslører at vi er opphisset på hverandre.

Øyekontakten er også viktig.. det er i øynene man ser kjærligheten og begjæret, men vi lukker ofte øynene når leppene møtes. Det er nok mest fordi vi konsentrere oss å kysse så bra som mulig.

Opphisselsen i seg selv er jo deilig å kjenne på, så om vi tar litt små pauser og ruller litt i senga er igrunn kjempedeilig. Det samme er egenlig å finne deres egen kode for "Nå vil jeg ha sex" eller "nå nei du, ikke riktig enda" De kodene kan jo benyttes av tungespill. Jo faktisk, jeg synes det er spennede og forførende, at vi kan bruke koder i stedet for ord eller direkte handling.

Vet ikke om dette passer deg TS? vi har alle våre metoder.. og vi tilpasser oss til den vi kysser.. noen liker ditt og andre liker datt🤗

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 minutter siden):

Myke lepper er jo et must og det samme vil jeg si om fuktigheten. Det bør være såpass at du kjenner litt fukt på kinnet etter at du er blitt kysset.

En eldre mann kysset meg på kinnet med myke, våte lepper en gang. Han prøvde på munnen, men jeg rakk å vri meg unna. Det er det kvalmeste jeg har opplevd. Gjør ikke saken bedre at det er min svigerfar. Vil ikke at det skal være fukt på kinnet etter et kyss. Et kyss fra en man liker, gir en følelse som henger igjen uansett.

Til ts, hvis kyssene ikke føles riktig til å begynne med, tror jeg dessverre ikke det vil bedre seg.

Anonymkode: c5604...c87

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En eldre mann kysset meg på kinnet med myke, våte lepper en gang. Han prøvde på munnen, men jeg rakk å vri meg unna. Det er det kvalmeste jeg har opplevd. Gjør ikke saken bedre at det er min svigerfar. Vil ikke at det skal være fukt på kinnet etter et kyss. Et kyss fra en man liker, gir en følelse som henger igjen uansett.

Til ts, hvis kyssene ikke føles riktig til å begynne med, tror jeg dessverre ikke det vil bedre seg.

Anonymkode: c5604...c87

Som skrevet: noen liker ditt og andre like datt.. man kan godt kysse en svigerforelder, men da på Italiensk med bare lyd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Enig i dette. God kysser er viktig, for meg i alle fall. 

Anonymkode: 769cf...018

• Liker 2
Skrevet (endret)

Altså, det var ikke dårlig. Bare litt "større" en foretrukket. Mulig han bare var litt mer ivrig enn meg 🙈

Jeg forsøkte på litt forsiktig kyssing med lukket munn, mens hans lepper kom både på over og under mine, om dere skjønner? Han forsøkte også med litt tunge.

Jeg vil kanskje ta det litt roligere enn han.

Jeg skal ikke gi han opp enda hvertfall. Vi får prøve igjen 😁

Endret av Fox-sake
Skrivefeil
Skrevet

Jeg var driiit dårlig selv. Samboeren min lo nærmest av meg første gangen vi kysset. Jeg hadde et lengre forhold før dette, men med en mann som så og si aldri kysset mer enn bare sånn lite kyss på munnen. 

Måtte øve meg litt men nå er det mye bedre 😊❤️ Jeg tror ikke det er noe som må sitte fra dag 1, men man må tåle å få høre at man trenger øvelse 😂 Det og man må være tålmodig nok for den lille læringskurven. 

Funka i vært fall for meg og samboer. Han er ikke redd for å si ifra og vi kysser mye så regner med jeg har blitt mye bedre siden første gang 😅😂

Anonymkode: 7c739...805

• Liker 1
Skrevet

Kanskje bare si hvordan du liker det?

Anonymkode: 32c4c...4c6

Skrevet

Jeg har klart å styre flere til å kysse mer som jeg liker det, så mener helt klart det kan bli bedre. Du må bare styre det og vise hva du liker. 

Skrevet

Kyssing er utrolig viktig synes jeg, veldig turn-off med en som ikke kysser bra. Men det kan faktisk bedre seg, man kan bli mer samstemte med øving/tiden. Bare vis/si hvordan du liker det. Det var i hvert fall tilfellet med min nåværende kjæreste 🙂

Anonymkode: 5aa80...425

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Kyssing er utrolig viktig synes jeg, veldig turn-off med en som ikke kysser bra. Men det kan faktisk bedre seg, man kan bli mer samstemte med øving/tiden. Bare vis/si hvordan du liker det. Det var i hvert fall tilfellet med min nåværende kjæreste 🙂

Anonymkode: 5aa80...425

Enig! 

Anonymkode: 36ff4...3ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...