Mummimammane Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Hei. Jeg har hatt 3 lange forhold som omtrent strekker seg over 20 år. Jeg har aldri hatt symptomer på noen kjønnssykdom.itilegg til og ha testet negativ på tester. Den siste tiden var jeg nesten et par år, hadde et par onsdag men har testet negativ på GU og utvidet blodprøve. Så møter jeg en mann, vi er sammen 3 mnd, så nå får han noe som ligner små vannblemmer rett under ved forhuden.dette fikk han etter jeg sugde han og klarte og lage noen rift med tennene mine, forså ha vanlig sex. Han har nylig tatt test, og svaret har ikke kommet ennå, og jeg skal også teste meg. Jeg har ikke hatt noen symptomer på noe.legen nevnte dette kan være syflis eller Herpes.. men svaret har jo ikke kommet.så det var bare en tanke. Mitt spørsmål. Jeg tror kanskje dette er herpes. Men ingen av oss har vert utro. men jeg hadde en annen Partner ca en mnd før jeg fikk kjørte nå.men testen var jo negativ. Det som bekymrer meg er at man kan ha enkelte virus liggende i kroppen. Og kun være bærer selv, uten og selv være smittet. Og enkelte kjønnssykdommer må det også gå nermere 3 mnd etter smitte før det er et riktig resultat. Jeg ønsker og høre fra noen som har erfaring med dette og sykdomsforløp?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Hvis du har herpes, er det ikke slik at du er "bærer selv uten å være smittet". Du er isåfall smittet selv om du ikke har herpesutbrudd per nå. Alle som får herpes har et førstegangsutbrudd, og ved HSV-1 rundt munnen er som regel utbruddet første gang så lite at det ikke merkes, samt at mange får dette allerede som barn. Store andeler av befolkningen har HSV-1. Du kan sjekke ved en blodprøve hos legen om du har antistoffer for dette. Anonymkode: 009b5...fa1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Hsv1, også kalt forkjølelsessår når det oppstår i ansiktet, kan også smitte til kjønnsorganer. Det sees en stor økning i befolkningen de senere år. Anonymkode: dab76...f9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå