AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 En venn av meg opplever at enkelte damer slutter å svare når de får vite hvor han kommer ifra. Synes dette er rart da både utseende og navnet i seg selv burde være en klar indikasjon på hans kulturelle opphav. Har det virkelig så mye å si akkurat hvilket land det er? Hva er forskjellen på om "Omar" er araber eller pakistaner, liksom? Anonymkode: 3a37b...af3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Hvite kvinner er ekstremt rasistiske når det gjelder partnervalg. De er flinke til å poste antirasistiske innlegg på Facebook, gå i fakkeltog, etc. Men deres sanne side kommer frem når de velger ut menn. Det kommer sikkert noen kvinner inn i denne tråden og sier "For faen, jeg kan velge hvilke mann jeg vil!😠". Så klart kan du det. Men denne utvelgelsen er et resultat av rasisme, selv om de nekter å innse det. Beviset på dette ser vi blant annet fordi mange av begrunnelsene de bruker er basert på (feilaktige) rasistiske fordommer. Anonymkode: b436d...82e 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Styrer unna folk fra voldelige kulturer, klankulturer, med æresbegreper, osv Anonymkode: 60013...f5f 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Hva er forskjellen på om "Omar" er araber eller pakistaner, liksom? Anonymkode: 3a37b...af3 Du tenker at arabere og pakistanere er mer eller mindre det samme, litt på samme måte som kanadiere og chilenere er det? Eller finner og spanjoler? Anonymkode: 09910...f18 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 jepp, tar denne som anonym...Dessverre har jeg noen fordommer merker jeg. Ser jeg f.eks en bil til salgs hvor selgeren heter Muhammad eller er fra et fattig østblokkland (Type Romania) så antar jeg at det er noe snusk og en dårlig deal. Har dessverre hatt for mange dårlige erfaringer med at noen grupper. Endret kilometerstand, skjulte mangler, juks med EU kontroll, skriver opp utstyr som ikke bilen har , juks med service osv. I tillegg møter men ikke bare selger, men gjerne halve slekta med fettere og bestefar på slep hvor de diskuterer seg imellom på urdu....aggressive salg metoder som hører hjemme i en basar i Kabul osv. Orker ikke utsette meg for dette.... Så i praksis kjøper jeg stort sett bil av norskklingende navn. Har og solgt bil hvor det kom 12!! personer fra samme slekta i 3 biler som prutet aggressivt , sparket i dekka og mente jeg lurte fetteren deres osv. Så da blir det til jeg selger til norskklingende navn og.... Anonymkode: c510e...abd 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 Har en god venn som sliter med det samme. Bra utsende, jobb, kjekk stabil fyr. Møter mange damer på app. Når de da spør hvor er du fra, så blir han blokkert. Litt synd og trist. Anonymkode: 8ca7b...7d7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: jepp, tar denne som anonym...Dessverre har jeg noen fordommer merker jeg. Ser jeg f.eks en bil til salgs hvor selgeren heter Muhammad eller er fra et fattig østblokkland (Type Romania) så antar jeg at det er noe snusk og en dårlig deal. Har dessverre hatt for mange dårlige erfaringer med at noen grupper. Endret kilometerstand, skjulte mangler, juks med EU kontroll, skriver opp utstyr som ikke bilen har , juks med service osv. I tillegg møter men ikke bare selger, men gjerne halve slekta med fettere og bestefar på slep hvor de diskuterer seg imellom på urdu....aggressive salg metoder som hører hjemme i en basar i Kabul osv. Orker ikke utsette meg for dette.... Så i praksis kjøper jeg stort sett bil av norskklingende navn. Har og solgt bil hvor det kom 12!! personer fra samme slekta i 3 biler som prutet aggressivt , sparket i dekka og mente jeg lurte fetteren deres osv. Så da blir det til jeg selger til norskklingende navn og.... Anonymkode: c510e...abd Slenger meg på som anonym jeg også.. Har hatt Rom-folk i butikken som har stjålet for titusener av kroner flere ganger tidligere så jeg er litt mer oppvakt når de kommer inn versus Mette og Anne på shoppingtur. Det er dessverre erfaringen, men det er selvfølgelig ikke bra. Når det kommer til mann så har jeg ikke lyst til å ha hans familie i et annet land, enten det er Sverige, Uganda eller Australia. Blir fort mye krøll. Så den delen har ikke så mye å si for min del. Ellers er det jo utseende og holdninger. Har hatt både Afrikansk og Asiatisk kjæreste tidligere så vil vel si jeg er tiltrukket av det meste sånn rent utseendemessig. Anonymkode: e20f4...1b6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 Nå har ikke jeg vært i nærheten av å velge minoritetsmann som partner. Men ALLE ganger jeg har forsøkt å handle/avtale noe med visse minoritetsgrupper så har det ALLTID vært en dårlig opplevelse (forsøk på lureri, ikke holde avtaler, frekk oppførsel etc) Så parforhold er HELT klart uaktuelt Wokerne kaller dette rasisme, Vi andre kaller dette basert på erfaringer. Anonymkode: 3a9c0...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jepp, tar denne som anonym...Dessverre har jeg noen fordommer merker jeg. Ser jeg f.eks en bil til salgs hvor selgeren heter Muhammad eller er fra et fattig østblokkland (Type Romania) så antar jeg at det er noe snusk og en dårlig deal. Har dessverre hatt for mange dårlige erfaringer med at noen grupper. Endret kilometerstand, skjulte mangler, juks med EU kontroll, skriver opp utstyr som ikke bilen har , juks med service osv. I tillegg møter men ikke bare selger, men gjerne halve slekta med fettere og bestefar på slep hvor de diskuterer seg imellom på urdu....aggressive salg metoder som hører hjemme i en basar i Kabul osv. Orker ikke utsette meg for dette.... Så i praksis kjøper jeg stort sett bil av norskklingende navn. Har og solgt bil hvor det kom 12!! personer fra samme slekta i 3 biler som prutet aggressivt , sparket i dekka og mente jeg lurte fetteren deres osv. Så da blir det til jeg selger til norskklingende navn og.... Anonymkode: c510e...abd Du ikke god mann, alle familie betale bil å alle familie se bil.Spark dek oki å dek gummi å tåler bra dette spark.Norskmen altid doble pris for utlandsman , ikke fair. Vi joba slite som esel og ha lite penga og vil ha billi bil defor sparka dek og snaka høyt i diskusjun med bil. Du tenke neste gang utlandsman ikke rik å trenge bili bil å selge for liten pris. TAKK Anonymkode: db669...ee6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #10 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En venn av meg opplever at enkelte damer slutter å svare når de får vite hvor han kommer ifra. Synes dette er rart da både utseende og navnet i seg selv burde være en klar indikasjon på hans kulturelle opphav. Har det virkelig så mye å si akkurat hvilket land det er? Hva er forskjellen på om "Omar" er araber eller pakistaner, liksom? Anonymkode: 3a37b...af3 Tjaaa..Jeg er skeptisk til baltiske menn, svensker dansker og russere. Men kan sikkert date en fra italia eller frankiske / usa. Anonymkode: 85d24...e27
HalldirV2 Skrevet 8. februar 2022 #11 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvite kvinner er ekstremt rasistiske når det gjelder partnervalg. De er flinke til å poste antirasistiske innlegg på Facebook, gå i fakkeltog, etc. Men deres sanne side kommer frem når de velger ut menn. Det kommer sikkert noen kvinner inn i denne tråden og sier "For faen, jeg kan velge hvilke mann jeg vil!😠". Så klart kan du det. Men denne utvelgelsen er et resultat av rasisme, selv om de nekter å innse det. Beviset på dette ser vi blant annet fordi mange av begrunnelsene de bruker er basert på (feilaktige) rasistiske fordommer. Anonymkode: b436d...82e Hvilke rasistiske fordommer tenker du på? Fint om du konkretiserer.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #12 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har en god venn som sliter med det samme. Bra utsende, jobb, kjekk stabil fyr. Møter mange damer på app. Når de da spør hvor er du fra, så blir han blokkert. Litt synd og trist. Anonymkode: 8ca7b...7d7 Dro på date med en mann fra Serbia en gang. Han sa med en gang at han sendte alle sine penger til sin familie, og det ville han fortsette å gjøre. Han sa også at han kranglet med sin familie om penger, spesielt hans far og bror i serbia. Han leide en liten leiglihet og sa at han ville aldri flytte fra det området. Og uten videre tok han på håret mitt og at han ikke ville jeg skulle date noen andre mer. Sendte meg videre bilder av hans pisker. Han virket helt normal utad, fin jobb og pent utseende. kanskje det var din venn. Anonymkode: 85d24...e27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå