AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Noen som plages med flere ekstrasystoler ved høyt inntak av koffein? Mistenker at det er derfor jeg har vært så plaget av ekstraslag i det siste. Blitt for mye kaffedrikking... må prøve å kutte ned og se om det roer seg. Kjipt, er så glad i kaffe Anonymkode: c34fe...961
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Ja, det er jo veldig vanlig. Av en eller snnen grunn reagerer jeg ikke på brus med koffein, men kaffe. Og mye mer på traktekaffe enn feks kaffen jeg lager med Nespressomaskinen (kapsler). Om jeg drikker traktekaffe sent på kvelden må jeg ha koffeinfri. Anonymkode: 02341...f3a 2
annelis Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som plages med flere ekstrasystoler ved høyt inntak av koffein? Mistenker at det er derfor jeg har vært så plaget av ekstraslag i det siste. Blitt for mye kaffedrikking... må prøve å kutte ned og se om det roer seg. Kjipt, er så glad i kaffe Anonymkode: c34fe...961 Ja, jeg drikker bare decaf derfor 1
missmcbeal Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Det er veldig vanlig. Prøv å finne ut hva du tåler. Jeg drikker maks to kopper om dagen pga. det samme og drikker det tidlig på dag, og ellers supplerer jeg med helst en koffein te og kanskje en grønn te som har litt koffein. Men for meg er toleransen også avhengig av stress- og søvn. Jo mer stresset jeg er, jo mindre toleranse har jeg før jeg får ekstraslag og da er kanskje en kopp maks. Jeg kan ofte kjenne at jeg har for mye adrenalin i kroppen når jeg er for stresset og da vet jeg at ektraslagene kommer. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 Friele koffeinfri er ikke så verst. Jeg pleier iblant å blande den med vanlig kaffe for å få litt lavere koffein-innhold om jeg skal drikke mange kopper eller det er litt sent på dagen Anonymkode: 0db8c...06e 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, det er jo veldig vanlig. Av en eller snnen grunn reagerer jeg ikke på brus med koffein, men kaffe. Og mye mer på traktekaffe enn feks kaffen jeg lager med Nespressomaskinen (kapsler). Om jeg drikker traktekaffe sent på kvelden må jeg ha koffeinfri. Anonymkode: 02341...f3a Samme her egentlig, de gangene jeg har drukket altfor mye Pepsi Max så har jeg likevel ikke merket noe til dette. missmcbeal skrev (6 timer siden): Det er veldig vanlig. Prøv å finne ut hva du tåler. Jeg drikker maks to kopper om dagen pga. det samme og drikker det tidlig på dag, og ellers supplerer jeg med helst en koffein te og kanskje en grønn te som har litt koffein. Men for meg er toleransen også avhengig av stress- og søvn. Jo mer stresset jeg er, jo mindre toleranse har jeg før jeg får ekstraslag og da er kanskje en kopp maks. Jeg kan ofte kjenne at jeg har for mye adrenalin i kroppen når jeg er for stresset og da vet jeg at ektraslagene kommer. Ja, det er sikkert påvirket av andre ting også. Husker jeg hadde myyye ekstraslag i perioden jeg satt med masteroppgaven 😅 Får prøve å eksperimentere litt. Blir så engstelig når det er mange ekstraslag😔 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Friele koffeinfri er ikke så verst. Jeg pleier iblant å blande den med vanlig kaffe for å få litt lavere koffein-innhold om jeg skal drikke mange kopper eller det er litt sent på dagen Anonymkode: 0db8c...06e Det var lurt Vet ikke om jeg får gjort det på jobb da, men de dagene jeg har fri kan jeg prøve å drøye det ut med koffeinfri. Anonymkode: c34fe...961
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå