AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Del Skrevet 7. februar 2022 Hvis du kan trene tre økter i uken og vil trene både kondisjon og styrke. Hvordan ville du lagt opp uken? kombinasjon av kondisjon og styrke hver gang, eller rene kondisjon/styrkeøkter? Anonymkode: 27a13...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Del Skrevet 7. februar 2022 Helkroppsprogram for styrke med en liten jogg på slutten av økten samt en dag innimellom med kun hardere kondisjonstrening. Eller så kan du dra på gruppetreninger som kombinerer styrke og kondisjon når det er lov å arrangere igjen Anonymkode: 584c2...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 8. februar 2022 #3 Del Skrevet 8. februar 2022 Ville nok kjørt en kombinasjon hver gang 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg trener timer og da trener jeg to kondisjon og en styrke/kondisjon. Anonymkode: 1a1e6...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg kombinerer. Liker kondisjon best. Trener gjerne 10-20 minutter store muskelgrupper, med utgangspunkt i youtubevideoer. I dag er det 10 min rumpe/bein. Mulig jeg legger på 10 min mage om det føles godt, men ofte er styrke hat, derfor jeg må ta kondis sist. Så en løpetur, som gjennom uka varierer mellom intervall, langkjøring, eller en vanlig joggetur. Anonymkode: 132c9...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå