AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Del Skrevet 7. februar 2022 Hei Bhg pleier å legge ut dagsrapport hverdag rundt 13 tiden men i dag har klokka blitt 21 og det har ikke kommet dagsrapport enda. Er det inna for å legge inn beskjed for spørre etter dagsrapporten eller blir dette frekt? Det har skjedd en gang før også siden august Anonymkode: 5d2e3...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Del Skrevet 7. februar 2022 La det gå. Du overlever vel uten den ene rapporten. Anonymkode: b08e7...86f 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Del Skrevet 7. februar 2022 Oi, Vi får aldri dagsrapport😅 Dere er heldige, ville absolutt latt det gå😊 Anonymkode: 1a023...896 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Del Skrevet 7. februar 2022 Vi får som regel dagsrapport, men det hender de ansatte ikke får tid. Antar de har vært opptatt med å passe barn istedetfor å skrive, noe jeg iallefall setter pris på.. Anonymkode: 35f6a...143 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi får som regel dagsrapport, men det hender de ansatte ikke får tid. Antar de har vært opptatt med å passe barn istedetfor å skrive, noe jeg iallefall setter pris på.. Anonymkode: 35f6a...143 Jeg jobber selv i bhg. Vi streber etter å legge ut dagsrapport hver dag og også fortelle når barna blir hentet. Men noen ganger må dagsrapport vike for andre ting. Anonymkode: 696d3...b4f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Del Skrevet 7. februar 2022 De har vel hatt det for travelt til å kunne prioritere det i dag. Spesielt hektiske tider i barnehagen for tiden. La det gå.... Hvis de ikke skriver noe på 3-4 dager ville jeg gitt beskjed om at jeg savnet det. Anonymkode: ad37e...f2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Del Skrevet 7. februar 2022 Er mye sykdom i barnehagen for tiden. Om ikke på den avdeling som barnet ditt går, så kanskje på annen avdeling slik at de måtte hjelpe der. Eller det har skjedd noe som de har måtte prioritere istede. En dag overlever du uten dagsrapport!!! Anonymkode: 9f151...ed0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Del Skrevet 7. februar 2022 For meg høres det ut som de ansatte har gjort en god vurdering. Håpløst slitsomt av deg å etterspørre den.. Anonymkode: bba9c...296 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Del Skrevet 7. februar 2022 Det bør du IKKE spørre etter. Jobber i barnehage, og her er det sjeldent vi får tid til å legge inn dagsrapport. Vi oppdaterer heller foreldre om dagen når de henter. Det er blitt altfor mye mobilbruk i bhg. Her jeg jobber så prioriterer vi å være tilstede med barna. I barnehagen til barnet mitt rekker de heller ikke ofte å legge inn dagsraport i Mykid, og da tenker jeg heller at de ikke prioriterte det for en grunn. Dette bør du virkelig ikke kalle på. Anonymkode: deca2...7d4 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #10 Del Skrevet 7. februar 2022 Takk til alle som svarte😍 Da skal jeg la vær å spørre etter dagsrapport❤ TS Anonymkode: 5d2e3...a06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #11 Del Skrevet 7. februar 2022 Her får vi nesten aldri.. Fikk litt oftere før pandemi. Anonymkode: 41c8d...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #12 Del Skrevet 7. februar 2022 Du har fått dagsrapport hver dag bortsett fra en gang i august og en gang i februar? For guds skyld, ikke bli den mammaen som etterlyser når det glipper en gang i halvåret! Anonymkode: 3858f...5d0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Bhg pleier å legge ut dagsrapport hverdag rundt 13 tiden men i dag har klokka blitt 21 og det har ikke kommet dagsrapport enda. Er det inna for å legge inn beskjed for spørre etter dagsrapporten eller blir dette frekt? Det har skjedd en gang før også siden august Anonymkode: 5d2e3...a06 Det er massivt fravær i barnehager for tiden og du vurderer å klage på at EN dagsrapport ikke er lagt ut? ja, det blir ikke frekkere. Anonymkode: a877a...fd5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #14 Del Skrevet 7. februar 2022 Dagsrapport fra bhg?! Du ser vel selv om barnet har set bra når su henter det? Om de har gått tur eller lekt inne hele dagen spiller ingen rolle. Barnet er frisk og rask. Ikke etterlys denne dagsrapporten, det går svært fint uten. Hilsen mamma til 2 som aldri fikk dagsrapport, men som klarte å forstå at barnet hadde det bra allikevel. Anonymkode: a2bf6...c48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #15 Del Skrevet 7. februar 2022 Har aldri skjønt meg på dagsrapport. En ansatt skal sitte med nesa i telefonen for å skrive helt åpenlyst greier? Stakkars folk. Det holder at de legger ut bilder. Trenger nesten ikke det engang, bedre at de skatte er sammen med barna. Anonymkode: 8dde6...2fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå