AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Del Skrevet 7. februar 2022 Hei, hvor ofte ser dere jenter ta 30kg eller mer i militærpress? Jeg så et tre stykker i dag på SATS som trente sammen og tok 35kg x 10. Ble ganske imponert. Lurer på om de var idrettsutøvere, de så ganske trente ut, eller er det vanlig vekt å ta for kvinner? Jeg har ikke trent så mye , så jeg vet ikke helt hva som er vanlig, bare at jeg selv tar stangen x 10. Anonymkode: 81883...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Del Skrevet 7. februar 2022 . Anonymkode: 0f67e...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hei, hvor ofte ser dere jenter ta 30kg eller mer i militærpress? Jeg så et tre stykker i dag på SATS som trente sammen og tok 35kg x 10. Ble ganske imponert. Lurer på om de var idrettsutøvere, de så ganske trente ut, eller er det vanlig vekt å ta for kvinner? Jeg har ikke trent så mye , så jeg vet ikke helt hva som er vanlig, bare at jeg selv tar stangen x 10. Anonymkode: 81883...b8c Det kommer nok an på hvor lenge man har trent og hvorvidt du har atletisk bakgrunn fra før. Jeg tok imidlertid 30kg etter 1 år fra en temmelig utrent tilstand, så da tipper jeg disse jentene hadde trent kanskje 2-3 år? Anonymkode: 0f67e...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg sjekket statistikken. Det regnes som ca middels hvis man har trent 2 år + Anonymkode: 474f6...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå