Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 23. oktober 2005 #1 Skrevet 23. oktober 2005 ok, jenter. da har jeg et spørsmål: Hvem av dere kan ikke gå utenfor huset uten å måtte sminke seg?
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2005 #2 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Hmm, leste visst litt feil. Trenger ikke sminke for å gå ut av huset nei. Endret 23. oktober 2005 av Hawkeye
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2005 #3 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg elsker å sminke meg og har skuffene fulle, men har ingen problemer med å gå ut en tur på f.eks butikken uten sminke.
Grace Skrevet 23. oktober 2005 #4 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg kan trygt gå ut uten sminke, men det var vel ikke det du spurte om så....
Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 23. oktober 2005 #5 Skrevet 23. oktober 2005 ok, det jeg mente var vel.. : husker da jeg selv var fjorten og det var utenkelig å gå noensteder uten å ha på HVERTFALL mascara, følte meg naken og stygg uten. da jeg nå heldigvis har blitt eldre og tryggere på meg selv kan jeg fint gå uten sminke og har faktisk begynt å like det. blir litt sånn: sånn ser jeg ut! get used to it!! men så har jeg ei venninne som aldri kunne gått noensted uten å sminke seg, er helt utenkelig for henne. så det fikk meg til å lure på om det finnes mange kvinner som er helt avhengige av sminke?
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2005 #6 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg kan godt gå på butikken uten sminke, men ikke på jobb eller skolen.
vixen Skrevet 23. oktober 2005 #7 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg kan godt gå på butikken uten sminke, men ikke på jobb eller skolen. ← Samme her... Jeg sminker meg ikke mye til daglig, men kan ikke huske sist jeg gikk på jobb uten litt mascara.
Gjest Spacegirl Skrevet 23. oktober 2005 #8 Skrevet 23. oktober 2005 Går aldri utenfor leiligheten uten iallefall mascara og litt foundation. Føler meg rett og slett stygg uten sminke.
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #9 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg satt en gang og sminket meg en halvtime og fikset håret og fant matchende klær og tjohei rett før jeg skulle på butikken og kjøpe olden vann! Men nå hører det vel til historien at jeg skulle på fest etterpå høhø. Men nei, går ikke lengre enn til postkassa uten sminke. Føler meg naken
Gjest Fruktfat Skrevet 24. oktober 2005 #10 Skrevet 24. oktober 2005 har brukt sminke stort sett siden jeg var 11, synes sminke er fryktelig gøy! bruker sminke på jobb, "må" det, men når jeg har fri gidder jeg ikke. (bortsett fra hvis jeg skal noe, dvs litt lenger enn postkassa og matbutikken her)
Pimbila Skrevet 24. oktober 2005 #11 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Før gikk jeg ikke på butikken uten maskara, men nå går jeg uten på jobb til og med. Jobber i skogen (naturbarnehage) og føler ikke for å sminke meg for å være der. Hadde jeg jobbet på butikk eller et annet sted hadde jeg sminket meg. Svaret er altså at jeg kan gå på butikken uten sminke. Endret 24. oktober 2005 av Pimbila
Gjest Virvel Skrevet 26. oktober 2005 #12 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har veldig lyse øyevipper og relativt små, lyse øyne, så jeg føler meg ganske blass uten mascara, men hvis jeg har dårlig tid om morgenen spiser jeg heller frokost enn å sminke meg, for å si det sånn. Om sommeren bruker jeg minimalt med sminke, og da er jeg også mer tilbøyelig til å gå uten mascara. Har jo gjerne mer farge i ansiktet da, så jeg føler meg penere uten sminke.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #13 Skrevet 26. oktober 2005 Da jeg var fjortis var utenkelig - og ser søsteren min følger i mine fotspor; hun tok på mascara hver dag før hun gikk i bassenget under årets ferie Selv går jeg gjerne uten. ikke hvis jeg skal på byen etc., men jeg har ikkeno problem med å gå i flere uker uten sminke; gå på cafe, shopping etc. Men jeg er veldig lys i huden og hårene (vipper etc.) så liker å permanentfarge både bryn og vipper litt. Men det er ingen nødvendighet for at jeg skal kunne gå ut uten sminke altså. Jeg ser vel kanskje ikke ut som den mest snasne dama i gata når jeg går sminkeløs, men jeg har vel blitt såpass voksen at jeg driter litt i akkurat det
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2005 #14 Skrevet 26. oktober 2005 Da jeg var yngre gikk jeg nok aldri uten sminke, men i dag har jeg ikke noe problem med å gå på butikken uten sminke. Føler meg ikke akkurat så vakker at det gjør noe, men tror enda ikke jeg har skremt noen
Celiclya Skrevet 26. oktober 2005 #15 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg går ofte utenfor huset uten sminke. Skal jeg en tur til butikken eller behandling kan jeg godt gå med joggebukse, en gammel genser,ikke helt nyvasket hår og ingen sminke. Men "skal jeg noe", på besøk (annet enn familie-orker ikke sminke meg om jeg bare "detter innom") jobb, kino osv bruker jeg litt sminke,som oftest ikke mer enn litt concealer og maskara.
Tusseline Skrevet 26. oktober 2005 #16 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Jeg går også ofte utenfor huset uten noe sminke. Dersom jeg feks. har bestemt meg for å holde meg mer eller mindre inne en hel dag, gidder jeg ikke å peise på med sminke. Det samme gjelder om jeg skal noen små ærend som en tur nedom butikken, trening, til ei venninne osv. Endret 26. oktober 2005 av Tusseline
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #17 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg går ikke på jobb uten sminke og det har med jobben min å gjøre. Men når jeg har fri så hender det ofte at jeg ikke sminker meg og jeg har ingen problemer med å gå på butikken eller vise meg offentlig uten sminke. Min kjære mann syns jeg er penest uten!
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #18 Skrevet 27. oktober 2005 Det går helt greit å gå i butikken uten sminke, men jeg føler meg helt klart mer vel med. Blir rett og slett mer effektiv hvis jeg har sminke på.
Gjest Piper Skrevet 27. oktober 2005 #19 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har ingen problemer med å gå ut døren uten sminke, for jeg bruker bare smine til fest. Hadde ikke orket å måtte sminke meg hver dag
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #20 Skrevet 27. oktober 2005 "jeg heter Elphaba, og jeg er avhengig av mascara" For noen år tilbake klarte jeg ikke å gå utenfor døra uten å ha full pakke inkludert øyeskygge og eyeliner, men den tiden er heldigvis forbi. Men mascaraen min, den får du ALDRI
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå