AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Skal på date med en jeg kjenner fra før, gleder med til det, bortsett fra at profilbildet på face er av han og eksen. Hvordan ta opp det uten å virke krevende eller pågående? Eller bør jeg vente med å si noe? Vet jo ikke om det blir mer enn denne ene daten. Vi er over 40 begge to. Anonymkode: 14a74...c53
El Guappo Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Er det første date? da virker det ganske psyko og kreve imo 1
ryzorwarlock Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Spørs hvor aktiv han er på facebook. Om han aldri er på facebook så skjønner jeg at han ikke har skiftet. er han aktiv, så høres det sus ut.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 er vel ikke noe du har noe med, har de barn så kanskje det er derfor.. Anonymkode: 9093e...f52
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 Du tar ikke opp sånt på første date, og du kan i hvert fall ikke kreve det. Mulig han ikke har tenkt på å bytte profilbilde fordi han ikke er så aktiv på facebook. Slappa litt. Anonymkode: e666b...7c1 1
MacadamiaNut Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Jeg ville ALDRI dratt på date med en som fremdeles hadde profilbilde med en eks på! Det lyser jo lang vei at han ikke er ferdig med henne.. 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 Venter og ser hvordan daten blir før jeg evt tar det opp. Nei de har ikke barn sammen, han er heller ikke så opptatt av tlf sin, så en mulighet er jo at han ikke har tenkt på det. Må bare se det an, vi er voksne og kjenner hverandre fra før, men må også si jeg kjenner det er litt ubehagelig med det bildet da. Anonymkode: 14a74...c53 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå