Gå til innhold

Pollensesong?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,  noen sjans i det hele tatt for at pollensesongen er i oppstart på Østlandet? Noen allergikere som merker noe nå?

Syns det er litt tidlig. Har hatt covid og har greit med hodepine, er sikkert sykdommen. Meeeen husker også at jeg må være obs når hodepinen kommer i februar, for da hender det det er tid for antihistaminer. Men nå klarer jeg ikke skille, og det pleier å komme fra midt i februar. Men nå er vi bare dager unna midt i februar også da…

Anonymkode: 500f9...471

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Men jeg begynner alltid med antihistaminer før sesongen - men de siste årene har jeg tatt antihistaminer hele året. Du kan jo bare starte med det nå? 

Anonymkode: 8b8ad...35e

Skrevet

Avhenger helt av mikroklimaet der du bor. Kan godt være det, særlig hvis du har varme og lune områder rett ved deg.  Det er jo bare å sende ut noen for å titte på trærne?

Anonymkode: ac8ba...18b

Skrevet

Jeg har lurt på det samme de siste dagene. Både jeg og ungene er tette og har rennende øyne. Overhodet ikke syke, men typisk som ved pollen. 

Skrevet

Jeg også, merker symptomer i øyne og nese allerede. 

Skrevet

Det begynte for ca 1 mnd siden.  Kjenner det i øynene og må stadig bruke øyedråper, Or og hassel. 

Skrevet
Just now, Djungelvrål said:

Det begynte for ca 1 mnd siden.  Kjenner det i øynene og må stadig bruke øyedråper, Or og hassel. 

Hva slags øyedråper bruker du? 

Skrevet
Muskath skrev (3 timer siden):

Hva slags øyedråper bruker du? 

Lomudal, de funker med en gang og de svir ikke. 

Skrevet
1 minutt siden, Djungelvrål said:

Lomudal, de funker med en gang og de svir ikke. 

Takk. 

Skrevet

Har tenkt på det samme de siste ukene, faktisk! For tre-fire uker siden begynte jeg nemlig å nyse og klø i øynene, og de to siste ukene har jeg begynt å få utslett av ulike matvarer som jeg pleier å få mye senere på grunn av kryssallergier.. Merkelig! 

Anonymkode: 5b0c8...bc0

Skrevet

Sønnen merker det såvidt,  men vi startet opp med allergimedisin første uka i januar. Bor i Oslo.

Anonymkode: 0c57b...373

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...