AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Fjernet livmorslimhinnen på onsdag. Hadde narkose, inngrepet varte vel rundt 40 minutter. Fikk beskjed om at det var normalt med feber første døgnet, muligens to døgn. Fikk aldri skikkelig feber, men lå på 37,8 - 37,9 (målt i øret). Greia er at jeg fortsatt ligger høyere enn normalt, 37,8 nå. "Brenner" litt bak øynene og har hodepine. Har ingen smerter i underlivet, heller ingenting som tyder på infeksjon der. Da er det ok å tenke at det bare er litt "rester" etter inngrep og at jeg ikke trenger å kontakte lege? Føler meg litt slapp og småsvimmel, men blør så å si ikke, og har ikke noe merkelig utflod eller noe. Anonymkode: 4dc1e...24b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fjernet livmorslimhinnen på onsdag. Hadde narkose, inngrepet varte vel rundt 40 minutter. Fikk beskjed om at det var normalt med feber første døgnet, muligens to døgn. Fikk aldri skikkelig feber, men lå på 37,8 - 37,9 (målt i øret). Greia er at jeg fortsatt ligger høyere enn normalt, 37,8 nå. "Brenner" litt bak øynene og har hodepine. Har ingen smerter i underlivet, heller ingenting som tyder på infeksjon der. Da er det ok å tenke at det bare er litt "rester" etter inngrep og at jeg ikke trenger å kontakte lege? Føler meg litt slapp og småsvimmel, men blør så å si ikke, og har ikke noe merkelig utflod eller noe. Anonymkode: 4dc1e...24b Har du tatt coronatest? Anonymkode: 950b6...2ac
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har du tatt coronatest? Anonymkode: 950b6...2ac Nei, har ikke det..... Ville kanskje tenkt i de baner hvis jeg ikke hadde hatt dette inngrepet, men har ikke gjort det nå..... Anonymkode: 4dc1e...24b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 37,8 er vel ikke subfebrilt, det er vel feber? Anonymkode: 9deeb...154
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 37,8 er vel ikke subfebrilt, det er vel feber? Anonymkode: 9deeb...154 Står feber over 38.... At man skal reagere da altså.... Anonymkode: 4dc1e...24b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Du har vel fått et telefonnummer du kan kontakte hvis du har spørsmål? Ev. ring til fastlegen eller legevaktne hvis kontoret har stengt Anonymkode: 59189...25e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du har vel fått et telefonnummer du kan kontakte hvis du har spørsmål? Ev. ring til fastlegen eller legevaktne hvis kontoret har stengt Anonymkode: 59189...25e Ja, jeg har det, men jeg føler meg ikke "syk nok" egentlig. Derfor lurte jeg på andres erfaringer. Hurtigtest for covid er forøvrig negativ. Anonymkode: 4dc1e...24b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå