AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Hei! Jeg trenger å få luftet litt tanker. Vet at jeg må jobbe med dette selv, men kanskje noen kjenner på det samme og ønsker å dele eller fortelle hvordan de fikk det bedre med seg selv? Jeg har så forferdelig dårlig selvtillit. Det er sikkert ikke uvanlig, men nå begynner det å plage meg veldig, noe det ikke har gjort i samme grad før. Med klær på kroppen og når jeg har ordnet meg er det ikke like ille, men jeg går mye i løpet av dagen og tenker på alt jeg skulle ønske var anderledes og at de rundt meg sikkert legger mye merke til alle skavankene mine og tenker negativt rundt det. Det å vise meg naken er helt grusomt. Og jeg HAR grunn til å være misfornøyd. Puppene er ikke fine, rumpa er ikke fin, jeg har skulderblad som stikker ut og sammen med skuldrene som bøyer seg fremover, ser jeg fæl ut i profil. Kroppshår. Ikke pen. Jeg ser sur ut når jeg er alvorlig fordi ansiktet mitt henger. Skjønner virkelig ikke hvordan jeg har klart å få meg kjæreste. Vi ble sammen når jeg var litt finere, alt dette jeg nevner har blitt mer fremtredende med åra. Jeg liker ikke at kjæresten tar på puppene mine, det er ikke noe å ta i, bare skrukkete skinn. Så det synes jeg rett og slett er ubehagelig. Stakkars han, forstår ikke at han klarer. Sexlivet blir veldig amputert og jeg har ikke lyst til å vise meg. Sammen med venner og familie kan jeg også være redd for at de skal legge merke til det jeg har komplekser for. Jeg sammenligner meg mye med andre og det er ingen jeg ser eller kjenner som har så mye ved kroppen som ikke er fint. Noen har fine pupper, noen har fin rumpe, noen er pene, noen bra holdning og har masse utstråling. Jeg har ingenting. Skal til varmere strøk mot sommeren, og gruer meg skikkelig til å gå i bikini! Så ille som nå har det ikke vært tidligere... Det kommer sikkert til å komme råd om å gå til psykolog, noe jeg vet ikke vil hjelpe. Jeg har vært I terapi. Jeg er som jeg er, og jeg vet at ikke utseende teller alt her i verden. Men jeg skulle ønske jeg hadde noen av disse feminine delene jeg var fornøyd med! Jeg forsøker å fortelle meg selv at det ikke betyr alt, vær fornøyd som du er bla bla. Men det funker ikke. Jeg har heller ikke råd til å operere meg, så jeg må leve med det. Noe kan jeg jo ordne, sånn som kroppshår. Men det er ikke det verste. Jeg er så sliten av å alle disse tankene. Hvordan skal jeg greie å flytte fokuset over på andre ting som er viktigere? Anonymkode: 97f06...141
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå