Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Har akkurat begynt å treffe en fyr som virker ganske ålreit og som jeg har fått en fin kjemi med. Tidligere erfaringer gjør at jeg trekker meg kjapt ut dersom det dukker opp noe som kan anses som «red flag»; vi satt i bilen og snakket sammen. Litt lenger bort går det en dame forbi som han begynner å stirre på under samtalen. Ga henne et skikkelig langt blikk, liksom. Misforstå meg rett, jeg ser kjekke menn overalt og det er selvfølgelig lov å se. En ting er å kaste et blikk mot vedkommende når man er alene eller med venner, men når man er sammen med den aktuelle daten, mener jeg det er noe respektløst og flaut å glane åpenbart på personen. Tenker at det er noe man kan gjøre når man er alene eller med venner som nevnt.

Etter denne hendelsen vet jeg faktisk ikke om jeg ønsker å treffe han mer. Mulig jeg overdramatiserer dette, men føler samtidig dette kan gi en pekepinn på hvordan dynamikken kan bli senere i relasjonen dersom det utvikler seg. Hva tenker dere? Hvor går egentlig grensen?

Anonymkode: 7d20f...f2d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Pekepinn for fremtiden. Er så mange menn i verden, så hvorfor velge akkurat en glaner, når du reagerer litt på det? Jeg hadde nok ikke gått videre med ham, men jeg er ganske nådeløs.

Når det er sagt; tenk om hun liknet på noen han kjente eller noe sånt. 🤔

Anonymkode: 6be98...57a

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes han virker helt dust som får argusøyer på noen andre mens han snakket med deg. Hadde droppa han som en varm sten.

• Liker 4
Skrevet
lillevill skrev (1 time siden):

Jeg synes han virker helt dust som får argusøyer på noen andre mens han snakket med deg. Hadde droppa han som en varm sten.

Argusøyne, altså ned et mistenksomt kritisk blikk? Fikk ikke inntrykk av at det var snakk om det her. 

Jeg ville avventet, du kan se om det gjentar seg. 

• Liker 5
Skrevet

Det kommer an på. Kikket han på henne i ansiktet? Eller var det kun puppene og rumpa han stirret på?

Anonymkode: 1cb97...5ad

Skrevet

Herregud, du innrømmer jo at du selv gjør det.

Ikke noe å ta han på her. Alle gjør dette, trenger ikke å bety noen ting!

Anonymkode: 41f5e...6c6

Skrevet

Dårlig tegn. Selvfølgelig ser vi fleste på andre, men ikke åpenlyst foran en partner, det er respektløst.

Anonymkode: fd519...9b4

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Å glane er uhøflig. 

Skrevet

Og det er selvfølgelig og opp til kvinnen og tolke og bestemme hva som er glaning. Like greit at du bare forsvinner først som sist. Har du aldri bare sett i en retning helt uten en tanke på det du ser på mens du konsentrerer deg om hva som blir sagt til deg? Og om han stirret, tror du virkelig menn blir blinde bare fordi man er sammen med ei dame?

Skrevet
kar90 skrev (2 minutter siden):

Og det er selvfølgelig og opp til kvinnen og tolke og bestemme hva som er glaning. Like greit at du bare forsvinner først som sist. Har du aldri bare sett i en retning helt uten en tanke på det du ser på mens du konsentrerer deg om hva som blir sagt til deg? Og om han stirret, tror du virkelig menn blir blinde bare fordi man er sammen med ei dame?

Skikkelige menn glaner ikke åpenlyst på andre mens de er sammen med dama si. Herregud for noen respektløse idioter. Noen menn burde man bare  sy fast skylapper på.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei! Har akkurat begynt å treffe en fyr som virker ganske ålreit og som jeg har fått en fin kjemi med. Tidligere erfaringer gjør at jeg trekker meg kjapt ut dersom det dukker opp noe som kan anses som «red flag»; vi satt i bilen og snakket sammen. Litt lenger bort går det en dame forbi som han begynner å stirre på under samtalen. Ga henne et skikkelig langt blikk, liksom. Misforstå meg rett, jeg ser kjekke menn overalt og det er selvfølgelig lov å se. En ting er å kaste et blikk mot vedkommende når man er alene eller med venner, men når man er sammen med den aktuelle daten, mener jeg det er noe respektløst og flaut å glane åpenbart på personen. Tenker at det er noe man kan gjøre når man er alene eller med venner som nevnt.

Etter denne hendelsen vet jeg faktisk ikke om jeg ønsker å treffe han mer. Mulig jeg overdramatiserer dette, men føler samtidig dette kan gi en pekepinn på hvordan dynamikken kan bli senere i relasjonen dersom det utvikler seg. Hva tenker dere? Hvor går egentlig grensen?

Nei det er ikke greit i hele tatt, verken på date eller hvis man er i et forhold

Anonymkode: f5b25...1f0

• Liker 1
Skrevet
Adrenalina1 skrev (1 minutt siden):

Skikkelige menn glaner ikke åpenlyst på andre mens de er sammen med dama si. Herregud for noen respektløse idioter. Noen menn burde man bare  sy fast skylapper på.

Det som er respektløst er å forsøke å kontrollere partneren sin

Skrevet

Jeg hadde ikke orket. Av egen erfaring vil slike småting som man legger merke til i begynnelsen, bli akkurat det man krangler over etterhvert. 

• Liker 2
Skrevet

Med mindre det var noen han trodde han kjente da, da kan man jo lett glo litt ekstra . Men jeg syns uansett du skal følge magefølelsen din på han 😘

• Liker 1
Skrevet

Dette er ekstremt sjeldent i min erfaring. Har kun opplevd det et par ganger og det føltes respektløst og det viser veldig hva slags type han er. De fleste oppfører seg ikke sånn, Finn en annen! 

Anonymkode: cb4ae...fd4

• Liker 2
Skrevet

Begge de to jeg møtte som holdt på sånn viste seg å ha issues. Han ene ganske ille også, føler meg enormt heldig som ikke gikk videre med han etter hva jeg har funnet ut i ettertid. De mangler antenner og sosial intelligens så er ikke overraskende at det skorter på egenskapene. 

Anonymkode: c2559...b4a

• Liker 2
Skrevet

Jeg datet også en slik glaner. Han var snill og grei, men hvis han så en attraktiv kvinne, så hang blikket hans ved henne. Tok han til og med i å kikke i speilet etter en kvinne som jogget da vi kjørte forbi. Det var både ubehagelig og flaut, og jeg har aldri opplevd at noen har oppført seg sånn, verken før eller etter han. Jeg syntes det var deilig å bli kvitt han. Det kan kanskje virke som en bagatell, men det gikk på selvtilliten løs for meg til slutt. Det er jo ganske disrespectful.

Anonymkode: fe6cd...2ca

• Liker 4
Skrevet

Sånt går på selvtilitten til den andre... Og man blir automatisk dårlig humør og føler seg mindre pen og eller stygg.... Ikke noe gos følelse.   Som trådstarter sier, alle kan se pene mennesker, det kan jeg også det, men jeg står ikke og stirrer og nesten sikler og ser på dem opp og ned,.. Verken når jeg er singel eller i et forhold... Det er bare kvalmt.... Dessuten bryr jeg meg ikke noe særlig om utseende...  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...