-jk- Skrevet 7. februar 2022 #21 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor er det så mange forskjellige ladere? Må man ha en app for hver og en lader, eller er det en felles app for alle ladenettverk? Er det lik pris på alle? Anonymkode: 794ff...0e9 Elbilforeningens ladebrikke fungerer hos alle. Jeg bruker bare den, mye raskere enn å styre med apper. Man må registrere seg hos alle de aktuelle leverandørene, men det gjør man på en liten halvtime når man får brikken. Etter det er det null stress overalt. Jeg tror NAF tilbyr samme greia, dvs. brikke som kan brukes hos alle. 2 1
-jk- Skrevet 7. februar 2022 #22 Skrevet 7. februar 2022 Rosa Dartle skrev (6 timer siden): Jeg har også opplevd det under siste. Det virker å være oftest hos Re:Charge. Opplevde ikke dette da det var Fortum. Enig i det. Fortum var tidlig ute, og monterte 2x50kW ladestasjoner svært mange steder rundt omkring. Disse har etter hvert blitt ganske gamle og slitte. Recharge har vært trege med å oppgradere disse, og er nå helt frakjørt av f.eks MER. Men mange steder har man ingen alternativer, og ofte en en av ladestasjonene defekt. Eksempel Rena og Koppang, der var 1 av 2 defekt mer eller mindre hele sommeren i fjor. De bruker en evighet på å reparere de.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #23 Skrevet 7. februar 2022 -jk- skrev (24 minutter siden): Elbilforeningens ladebrikke fungerer hos alle. Jeg bruker bare den, mye raskere enn å styre med apper. Man må registrere seg hos alle de aktuelle leverandørene, men det gjør man på en liten halvtime når man får brikken. Etter det er det null stress overalt. Jeg tror NAF tilbyr samme greia, dvs. brikke som kan brukes hos alle. Det hørtes mye enklere ut enn å styre med forskjellige apper på mobilen. 👍 Anonymkode: 794ff...0e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå