Gå til innhold

Har du plikt-sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Letharia
Skrevet

Har flere venninner som føler de må ha sex med partneren sin flere ganger i uken, hvis ikke er de redd han skal gå lei eller være utro. Dette vet ikke partneren, de tror bare de har en kjæreste med veldig høy libido...Og det er jo ikke bare venninnene mine, jeg har lest litt på nett og det er visst mer vanlig enn man skulle tro.

Dette er helt merkelig og nytt for meg og jeg er skikkelig nysgjerrig nå... 

Så spørsmålet mitt er, har du det? Føler du deg pliktig til å ligge med partneren din? Og eventuelt hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dama kan jo bare ligge der. Hva er problemet? 

Anonymkode: 6a05d...c8c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Letharia
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det er fullt mulig å "bare ligge der" men problemet er jo at de ikke opplever det som positivt. De gjør det i frykt for å miste partneren sin, dårlig samvittighet, press e.l. 

Skrevet
Letharia skrev (1 minutt siden):

Ja det er fullt mulig å "bare ligge der" men problemet er jo at de ikke opplever det som positivt. De gjør det i frykt for å miste partneren sin, dårlig samvittighet, press e.l. 

Har vært i den situasjonen . Å helt ærlig føltes det ut som voldtekt etterhvert . Å ikke noe jeg vil anbefale NOEN . 

• Liker 30
  • Hjerte 7
Gjest Letharia
Skrevet
NiceOrNothing skrev (Akkurat nå):

Har vært i den situasjonen . Å helt ærlig føltes det ut som voldtekt etterhvert . Å ikke noe jeg vil anbefale NOEN . 

Sender deg masse kjærlighet 💗

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke alle menn som er fornøyde med det. Her synes han det er kjedelig hvis jeg ikke deltar aktivt.

Anonymkode: 84d55...f12

• Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, Letharia said:

Har flere venninner som føler de må ha sex med partneren sin flere ganger i uken, hvis ikke er de redd han skal gå lei eller være utro. Dette vet ikke partneren, de tror bare de har en kjæreste med veldig høy libido...Og det er jo ikke bare venninnene mine, jeg har lest litt på nett og det er visst mer vanlig enn man skulle tro.

Dette er helt merkelig og nytt for meg og jeg er skikkelig nysgjerrig nå... 

Så spørsmålet mitt er, har du det? Føler du deg pliktig til å ligge med partneren din? Og eventuelt hvorfor?

Kommer med en dårlig kommentar her; Verden er ikke perfekt. Mange gjør ting de ikke liker for å få hjulene til å gå rundt. Dette er ikke en rettferdiggjøring, bare en observasjon.

Anonymkode: 73eb0...acb

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

For å svare på HI, ja det hender. Mest i perioder hvor jeg har hatt lav lyst. Blir dårlig stemning og mas om det går for lenge mellom hver gang. Nå for tiden har jeg mer lyst så da er det ikke så ofte av plikt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Har en partner som heller ikke trenger sex hele tiden. Begge setter pris på nærhetet. Vi har sex altså, men sikkert noe mindre enn folk flest. 

Skrevet

Har hatt det en del ja. Man finner fort ut at det hjelper for husfredens skyld. 
Er enslig nå, syns det er så godt å bare gå å legge meg uten å tenke på at vi bør ha sex, for hvis ikke så går det for lang tid i mellom. Da blir det enda verre. Uff, elsker singellivet. 

Anonymkode: a2cc7...ed3

• Liker 12
  • Hjerte 2
Gjest Letharia
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For å svare på HI, ja det hender. Mest i perioder hvor jeg har hatt lav lyst. Blir dårlig stemning og mas om det går for lenge mellom hver gang. Nå for tiden har jeg mer lyst så da er det ikke så ofte av plikt.

Hmm.. Men bærer du ikke nag mot han når du har plikt sex? Spør av ren nysgjerrighet, du trenger ikke svare hvis du ikke vil

Skrevet

Når det går så langt at man føler at man må ha plikt sex så tenker jeg at det vil være lurt og avslutte hele forholdet. Man skal da ikke føle seg presset til og ha sex med sin partner. Dette er noe man skal ha når man begge har lyst.

Nei her er det ingen plikt sex vi har sex med hverandre Fordi vi elsker hverandre og har like mye lyst til det. 

Anonymkode: 3dbe5...929

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Når det går så langt at man føler at man må ha plikt sex så tenker jeg at det vil være lurt og avslutte hele forholdet. Man skal da ikke føle seg presset til og ha sex med sin partner. Dette er noe man skal ha når man begge har lyst.

Nei her er det ingen plikt sex vi har sex med hverandre Fordi vi elsker hverandre og har like mye lyst til det. 

Anonymkode: 3dbe5...929

Vel, jeg er mann, og jeg føler at jeg MÅ ha sex med dama ellers blir hun å tro at jeg ikke er glad i henne eller noe sånn tull. Jeg har lite eller inget behov for at vi har sex rent personlig. Det er jeg lei av for lenge siden. Det gir meg ca null. Tenker det er samme følelsen mange av dere damer sitter med når dere har plikt-sex med en gubbe dere ikke synes er noe attraktiv. 

Det handler ikke om manglende sexlyst for min del. Men jeg har ikke behov for ennå mer av det samme.

Anonymkode: 8ef59...28a

• Liker 4
Skrevet

Kan ikke kalle det pliktsex, men når jeg var i forhold så la jeg bare rumpa til på morgenen når han var horny. Gjorde ikke noe mer spennende enn å jukke imot. Jeg er sjelden horny om morgenen, så da visste hn at skulle han få seg noe da ble det ikke veldig spennende sex. Jeg gjorde det fordi jeg var glad i han. og synes det var digg med litt kos, men ikke nok til at jeg hadde orket å engasjere meg.  Hadde dog ikke gjort dette om jeg ikke hadde lyst på gubben sånn generelt.

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg har det, i massevis. Hvis jeg ikke stiller opp så slutter han å hjelpe meg med ungene og husarbeidet som straff.

Anonymkode: 39b85...985

• Liker 3
  • Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ikke alle menn som er fornøyde med det. Her synes han det er kjedelig hvis jeg ikke deltar aktivt.

Jeg kan skrive under på dette. Hvis kona ikke har lyst er det ikke noe vits. Jeg er glad i henne tross alt og ønsker ikke at hun skal ha det vondt.

Anonymkode: cdd1f...287

• Liker 2
  • Hjerte 9
Skrevet

Aldri hatt og kommer aldri til å ha! Da er jeg heller singel!

Anonymkode: 3709c...3bf

• Liker 7
Skrevet

Vi bytter litt på å ta initiativ, og jeg har stort sett lyst, men det hender lysten ikke er der når vi begynner. Om den ikke skulle komme etter hvert, ville jeg avsluttet, men den kommer stort sett når klitoris vokser. Bare ligge å ta imot er ikke aktuelt for noen av oss. Begge skal komme hver gang om ikke det er noe spesielt. Jeg er villig til å prøve å få lyst for ham om ikke det er noe spesielt.

Anonymkode: 39c43...cb3

• Liker 3
Gjest Letharia
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja jeg har det, i massevis. Hvis jeg ikke stiller opp så slutter han å hjelpe meg med ungene og husarbeidet som straff.

Anonymkode: 39b85...985

Han hørtes veldig toxic ut.. 🚩

Hadde personlig ikke klart å være i et sånt forhold, det må jo være utmattende for deg? 

Skrevet

Har ikke hatt sex med dama på et tiår. Dama freser hver gang jeg er i nærheten av henne. Ga opp til slutt og kjøpte meg en silikon-dokke.

Anonymkode: cdd1f...287

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...