AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Har nå blødd i over 4 uker etter medisinsk abort. Det kommer ikke mye og det er ikke friskt blod. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: e647f...f0e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Ikke opplevd det. Hva sier legene om det? Anonymkode: 2c7ed...98f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Jeg opplevde lignende, blødde i 10 uker i strekk. Ikke nødvendigvis mye men alt i fra brunt, rød og rosa. Spotting til litt mer blødninger, men aldri typ full mensen "styrke". Viste seg at jeg hadde noen små rester der inne da, som jeg venter på skal ordne seg av seg selv da klinikken min er fin og de er så små i følge gynekologen. Ikke fått mensen enda som jeg vet om heller. Er nå 3 mnd siden aborten. MA i uke 10, men ikke noe embryo som var synlig. Trolig stoppet i uke 4-5 eller blindt egg. Hvordan har det gått med deg? Anonymkode: ed52d...713
Maleficenta Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 20.54): Har nå blødd i over 4 uker etter medisinsk abort. Det kommer ikke mye og det er ikke friskt blod. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: e647f...f0e jeg hadde en ma for ja imorgen er det tre uker siden. Kommer litt brunaktig gamnelt blod ennå. De sa til meg at det varte ca 4 uker... Vet ikke om det er vanlig at det varer lengre... Regner med det er omtrent likt etter ma for det er samme prosedyren for å få fosteret og morkaka ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå