AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Siste to årene har hendene mine sovnet når jeg leser på sengen, dvs når jeg ligger og holder hendene litt opp. Må bare sitte å lese nå. Dårlig blodsirkulasjon eller hva er det? Anonymkode: d512c...7de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Sånn har jeg det også. Det begynner med lillefingeren, så sprer det seg til hele hånda. Leste at det er noe nerver i albuen som blir klemt. Jeg bryr meg ikke så mye, bare retter ut armene noen minutter når det blir for ille. Da går det over igjen. Anonymkode: 413b3...3f1
Gjest kruspersilletaco Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Jeg gikk til fysio 5 ganger kanskje, så gikk det over. Lærte noen teknikker for å jobbe/trene bedre. Det var noe med albuen her også. Fikk ofte vondt i albuen også, og mistet på en måte kraften i armen. Hendene sovnet når jeg holdt dem rett frem, feks kjørte bil
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Kan være nerver i klem i albuen. Jeg har samme problemet😬 Anonymkode: e2c58...422
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 Samme problem, er nerver i klem. Holde på mindre med mobilen funker, og holde hendene lavere når du leser, og ikke sove med hendene under hodet om du ligger på siden. Ikke noe god følelse. Prøv å ha hendene rett ned så mye/ofte som mulig. Anonymkode: bdc03...c28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå