Gå til innhold

Sende melding etter møte/date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør dere i en slik situasjon? 

Som kvinne som akkurat har vært på date/truffet en mann dere likte godt og daten/møtet var hyggelig og dere synes han var skikkelig flott og digg......

Sender du en melding fx dagen etter daten og sier hva du synes om han og møtet? Feks at du liker han veldig godt, synes han var veldig flott/hyggelig etc.  

Jeg blir ofte "euforisk" etter et hyggelig møte med et menneske og blir fort glad i folk. Og pga denne følelsen har jeg brent meg noen ganger. At jeg går all in for fort, og legger alt for mye i et hyggelig møte.  Derfor kan jeg også lett sende en sånn melding dagen etter og f.eks fortelle hvor fantastisk jkeg synes han var..

Anonymkode: 18b6c...fbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen tar alltid kontakt om han er interessert. Ingen vits å komme i forkjøpet. Om du sender melding og han ikke hadde tenkt å sende melding så blir du en tømmestasjon, om du er "heldig".

Anonymkode: e7a6f...25c

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok ikke skrevet at han var helt fantastisk eller noe slikt, men kunne fint skrevet at jeg hadde det ordentlig koselig, og at jeg gjerne vil finne på noe med han igjen.

Anonymkode: 5f178...4e0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mannen tar alltid kontakt om han er interessert. Ingen vits å komme i forkjøpet. Om du sender melding og han ikke hadde tenkt å sende melding så blir du en tømmestasjon, om du er "heldig".

Ja, det er dette jeg "frykter", at jeg skal "avsløre" at jeg liker han og synes han er flott og fin, og at han skal utnytte det...og gjøre meg til en dum tømmestasjon....

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Jeg sender aldri melding først etter første date samme hvor betatt jeg er, er sta som et esel med det og vil heller gå glipp av han enn å prøve noe som uansett er en tapt sak. Så beholder jeg æren på veien og, ikke vært flink med det før 😛

Anonymkode: 67286...0fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig. Jeg sender aldri melding først etter første date samme hvor betatt jeg er, er sta som et esel med det og vil heller gå glipp av han enn å prøve noe som uansett er en tapt sak. Så beholder jeg æren på veien og, ikke vært flink med det før 😛

Ja du beholder nok æren og kan skrive på gravstenen; «Returneres usprettet». Så flott et liv du vil få👏👏

Skrevet

Oj, nå fikk jeg faktisk melding fra han!! Han håpet jeg hadde hatt en fin dag, og kost meg med ..<den aktiviteten jeg skulle ut på> i dag.  

Kan det bety høflighet...eller at han er litt nysgjerrig på meg da? Han hadde jo ikke trengt å sende den meldingen.... 

• Liker 1
Skrevet

Nå har han kastet ballen til deg. Men ikke skriv noe om hvor fantastisk han er. Svar og spør om han vil være med på <noe> 

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, Bos43 said:

Ja du beholder nok æren og kan skrive på gravstenen; «Returneres usprettet». Så flott et liv du vil få👏👏

Blåser i det eksterne, er selvfølelsen som jeg tar vare på ved å bevare «æren», vet det var litt flåsete formulert men er sånn jeg føler det. Og får jo alltid melding av daten når de er interessert så går ikke glipp av noe heller 

Skrevet

Jeg sender alltid melding når jeg kommer hjem, takker for en hyggelig tur/prat o.l. 
Det gjør jeg uansett om jeg kunne tenke meg flere møter eller ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Har alltid deilig sex på dates, og sender garantert melding rett etterpå, og spør når dette skal gjentas. Har aldri vært negativ respons.

M53

Anonymkode: 56f80...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...